Дали ЛАНЗАР 430 ще захранва два ПАЙНЕРА 305С-ПРОБЛЕМ
Модератор: Icco
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ProInstall
- Car Audio Expert
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: София
Помисли как ще вкараш звука в купето. Защото два суба 12" затворени в багажника свирят колкото един 10" в купето. Все едно си си дал парите на вятъра.
Пояснение:
Да ти изкърти багажника, да треска, да думка и да бумка това не са определеня за добър звук.
Пояснение:
Да ти изкърти багажника, да треска, да думка и да бумка това не са определеня за добър звук.
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
Значи Ланзара клати басовете поне според мен доста добре не спира да мирише на говорител
но имам следния проблем
като усиля повече и в зависимост от типа бас
усилвателя включва защитата има песни на които свири без проблем.Като го спра и пусна отново не увеличено до край свири и няма ядове.Ходих при разни майстори тук във Враца и казват,че усилвателя си е ок и според тях басовете товарят стъпалото защото ги захранвал повече
което на мен ми е много странно та от какво може да е
усилвателя е ЛАНЗАР ВАЙП 430
басовете са ПАЙНЕР 305С
дайте някакви мнения,че направо не се издържа вече
като усиля повече и в зависимост от типа бас
усилвателя е ЛАНЗАР ВАЙП 430
басовете са ПАЙНЕР 305С
дайте някакви мнения,че направо не се издържа вече

- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- The_Ancient
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 16.11.2005
- Местоположение: Cal
- Пол: Мъж
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
сложил съм вентилатор директно на усилвателя от комп. така,че да духа директно срещу захранването и не загрява
- ProInstall
- Car Audio Expert
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: София
The_Ancient написа:В една кутия с обратни фази.![]()
Ако ги слагаш в една кутия е най-добре суба да ти е моно, т.е. да ги свържеш успоредно или последователно, защото иначе трептенията с обратни фази от двата канала може да се гасят.
Дали ще имам честа да се запозная някой ден с теб.
ПП Сори за офтопика

- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
няма нищо за
дай някакво мнение по моя въпрос онзи ден си купих сд-пайнер 4800 и с него като го увелича повечко и в зависимост от баса изключва още по често от колкото със старото сд

дай някакво мнение по моя въпрос онзи ден си купих сд-пайнер 4800 и с него като го увелича повечко и в зависимост от баса изключва още по често от колкото със старото сд 
- ProInstall
- Car Audio Expert
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: София
Изцяло ли гасне или само звука изчезва?
Ако гасне и панела значи имаш ядове с power suplay-a (захранването на плеара)
Ако само звука се ти се губи има вероятност някой кабел да допира на маса. Примерно шасито на колоната е монтирано за метална част на колата а мустака на колоната в заисимост от Xmax-a (баса) опира на шасито на говорителя и защитата на плеара зацепва за малко.
NB Тази информация не е 100%. Винаги трябва да се проверява на живо.
Ако гасне и панела значи имаш ядове с power suplay-a (захранването на плеара)
Ако само звука се ти се губи има вероятност някой кабел да допира на маса. Примерно шасито на колоната е монтирано за метална част на колата а мустака на колоната в заисимост от Xmax-a (баса) опира на шасито на говорителя и защитата на плеара зацепва за малко.
NB Тази информация не е 100%. Винаги трябва да се проверява на живо.
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
възможно е наистина някой кабел да дава на късо както ти обясниха
при мен се получаваше съшото но не при басовете ами при колоните
усилвателя си включваше защитата и си мислех че нещо не е наред, преокабелих всичко до колоните и се оказа че единият кабел от усилвателя към едната от колоните просто опира на маса и за това се получаваше този ефект
при мен се получаваше съшото но не при басовете ами при колоните
усилвателя си включваше защитата и си мислех че нещо не е наред, преокабелих всичко до колоните и се оказа че единият кабел от усилвателя към едната от колоните просто опира на маса и за това се получаваше този ефект
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- ProInstall
- Car Audio Expert
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: София
Ако не прегрява, напрежението е добре (дори и при пиковете бас) и няма късо то тогава ще да е дефект на стъпалото в което твърде се съмнявам. Ако искаш мини да го оправя.
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
burkov написа:ако имаш голям товар на ампа ще гасне при по силен бас, другия вариант е да не ти сработва защитата на амапа ами да не му стига ток, което е най-сериозния проблем ако кабелите са в ред
ами кабелите са 10-квадрата и съм боднал и кондензатор-1фарат и би трябвало да няма пад в напрежението
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
ProInstall написа:Помисли как ще вкараш звука в купето. Защото два суба 12" затворени в багажника свирят колкото един 10" в купето. Все едно си си дал парите на вятъра.
Пояснение:
Да ти изкърти багажника, да треска, да думка и да бумка това не са определеня за добър звук.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
БОРКО-ЧИПА написа:Значи Ланзара клати басовете поне според мен доста добре не спира да мирише на говорително имам следния проблем
като усиля повече и в зависимост от типа басусилвателя включва защитата има песни на които свири без проблем.Като го спра и пусна отново не увеличено до край свири и няма ядове.Ходих при разни майстори тук във Враца и казват,че усилвателя си е ок и според тях басовете товарят стъпалото защото ги захранвал повече
![]()
което на мен ми е много странно та от какво може да е
![]()
усилвателя е ЛАНЗАР ВАЙП 430
басовете са ПАЙНЕР 305С
дайте някакви мнения,че направо не се издържа вече
тряя да го отвориш и да отвиеш рапидката която държи термодат4ика към радиатора стъпалото принципно е преоразмерено и ще поеме
така бях направил на моя стария VIBE 1000 и къртеше здраво на 2 ома 2бр 15-ки на кората, сега съм с Бошман той много прилича на ланзара само4е трансфертера му е една идея по-мощен и от там и изходната мощтност на стъпалото като цяло ставо по-голяма . С нарастването на изходната мощтност трябва да помислиш и за по-доброто захранване а именно мн. добра маса към купето и мн як кабел за + обикновенно хората използват късо кабел4е около 5см което се захваща кум конектора на стъпалото и от там ве4е 20-30 квадрата електроженски към акумулатора , ако и той (акумулатора де) не е много читав пак трудно ще извадиш здрав бас ,тряя да осигуриш стабилно захранване тоя 1 фарад кондензатор принципно помага но без задрав акумулатор не стаа загледай се във волтм,ера и кажи в кви граници се движи при запалена кола и усилено басово парче не трябжва д апада под 12 волта ако пада начи акумулатора не стаа
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
