Връзване на CD changer!?
Модератор: Icco
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Koksan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 11.12.2009
- Местоположение: София, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: самолет
- Мечтае да кара: Совалка
Връзване на CD changer!?
Здравейте,
успях да си купя Оригинално CD43 на Blaupunkt за Е36цата, до сега бях с касетофон Блаупункт с Чейнджър контрол и съответно 10CD Чейнджър в багажника, също Blaupunkt.
На CDто отзад буксата за контрол на Чейнджър е от 5 пина и до колкото разбрах от интернет
са + и - за ляв и десен канал и 5тия пин трябва да е I-bus(data bus) или там каквото е.
Питането ми е ... само един пин достатъчен ли е за контрол на всички функции на един чейнджър и другото е , дали ще мога, ако сменя буксата на стария ченджър, да го управлявам от новото CD?
Стария е с такава букса и отделно 2 кабела за "+" и "-":
Новата трябва да е като за тук(CDто погледнато отзад):
За буксата, лесно ставало от IDE кабел на PC ако се отреже и се вземат само необходимия брой пинове, съвпада едно към едно, обаче ми е чудно дали ще може да се контролира, защото според горната снимка, пина Номер 17 или, на най-долния ред, Втория от дясно на ляво е така наречения Buss Masse, който май се използва за контрол на чейнджъра и дали отговаря на 5тия пин от гърба на CDто?
П.С. Забравих да питам, задължително ли е да се включи антена и на втората дупка "Diversity Antena" която е отбелязана с червено на снимката, за да хваща радио това CD?
успях да си купя Оригинално CD43 на Blaupunkt за Е36цата, до сега бях с касетофон Блаупункт с Чейнджър контрол и съответно 10CD Чейнджър в багажника, също Blaupunkt.
На CDто отзад буксата за контрол на Чейнджър е от 5 пина и до колкото разбрах от интернет
са + и - за ляв и десен канал и 5тия пин трябва да е I-bus(data bus) или там каквото е.
Питането ми е ... само един пин достатъчен ли е за контрол на всички функции на един чейнджър и другото е , дали ще мога, ако сменя буксата на стария ченджър, да го управлявам от новото CD?
Стария е с такава букса и отделно 2 кабела за "+" и "-":
Новата трябва да е като за тук(CDто погледнато отзад):
За буксата, лесно ставало от IDE кабел на PC ако се отреже и се вземат само необходимия брой пинове, съвпада едно към едно, обаче ми е чудно дали ще може да се контролира, защото според горната снимка, пина Номер 17 или, на най-долния ред, Втория от дясно на ляво е така наречения Buss Masse, който май се използва за контрол на чейнджъра и дали отговаря на 5тия пин от гърба на CDто?
П.С. Забравих да питам, задължително ли е да се включи антена и на втората дупка "Diversity Antena" която е отбелязана с червено на снимката, за да хваща радио това CD?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" -Mario Andretti
Re: Връзване на CD changer!?
С тази синята букса досега си управлявал чейнджър, и си получавал аудио от него???
- Koksan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 11.12.2009
- Местоположение: София, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: самолет
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Връзване на CD changer!?
Braikov написа:С тази синята букса досега си управлявал чейнджър, и си получавал аудио от него???
Снимката е от интернет, моята е същата, но незнам колко пина има реално, защото все още не ми е останало време да сваля Касетофона (Чакам поръчано капаче за CD-то от DaruCar), но като брой отговарят на тези които са на гърба на CDто (на CDто са 5, защото е разделена Масата на ляв и десен канал, а на синята букса е една обща(този пин на средния ред)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" -Mario Andretti
Re: Връзване на CD changer!?
Отговорът на въпроса ти: не, следователно - не (по този начин).
Трябва ти малко повече инфо за CD-то, защото не мисля, че 5-пиновия интерфейс отдолу отговаря и за контрола и за аудиото. По-скоро е само контрол, но пак е догадка. Търси Мануел.
Трябва ти малко повече инфо за CD-то, защото не мисля, че 5-пиновия интерфейс отдолу отговаря и за контрола и за аудиото. По-скоро е само контрол, но пак е догадка. Търси Мануел.

Последна промяна Braikov на 31 Авг 2010, 13:32, променена общо 1 път
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Връзване на CD changer!?
Koksan написа:Braikov написа:С тази синята букса досега си управлявал чейнджър, и си получавал аудио от него???
Снимката е от интернет, моята е същата, но незнам колко пина има реално, защото все още не ми е останало време да сваля Касетофона (Чакам поръчано капаче за CD-то от DaruCar), но като брой отговарят на тези които са на гърба на CDто (на CDто са 5, защото е разделена Масата на ляв и десен канал, а на синята букса е една обща(този пин на средния ред)
Колега, какво капаче си поръчал от Дару?
На твоя въпрос относно управлението на чейнджър отговора е следния:
Трябва ти чейнджър с Ibus. Такива са на Е46, Е39, късните модели на Е38 и Е53. Съответно ти трябва и двата кабела. Единия е за захранване и за управление(Ibus), а другия е за сигнала от чеинджъра и се включва точно в петпиновата букса.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Koksan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 11.12.2009
- Местоположение: София, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: самолет
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Връзване на CD changer!?
stony1 написа:Koksan написа:Braikov написа:С тази синята букса досега си управлявал чейнджър, и си получавал аудио от него???
Снимката е от интернет, моята е същата, но незнам колко пина има реално, защото все още не ми е останало време да сваля Касетофона (Чакам поръчано капаче за CD-то от DaruCar), но като брой отговарят на тези които са на гърба на CDто (на CDто са 5, защото е разделена Масата на ляв и десен канал, а на синята букса е една обща(този пин на средния ред)
Колега, какво капаче си поръчал от Дару?
На твоя въпрос относно управлението на чейнджър отговора е следния:
Трябва ти чейнджър с Ibus. Такива са на Е46, Е39, късните модели на Е38 и Е53. Съответно ти трябва и двата кабела. Единия е за захранване и за управление(Ibus), а другия е за сигнала от чеинджъра и се включва точно в петпиновата букса.
ОК, питането ми тогава е: I-bus кабела откъде идва? Не е ли точно от тази 5пинова букса (трития пин(от ляво на дясно) най-отдолу)? Двата захранващи лесно, той и моя чейнджър са му отделни двата захранващи!
От дару съм си поръчал от тези предните капачета, които крият на CD43 местата за закрепване/сваляне! Ограденото с жълто кръгче:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" -Mario Andretti
- Koksan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 11.12.2009
- Местоположение: София, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: самолет
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Връзване на CD changer!?
Aaaaa видях ... I-Bus е пин номер 7 на голямата букса за касетофона, а пина за който аз говоря, най вероятно е (според един източник) Tel Audion In "-",
Явно моя чейнджър е глупавичък, нищо че е 98 година!
А по другото ми питане? НУЖНО ли е да включа и на двете места Антена, за да имам радио?
Явно моя чейнджър е глупавичък, нищо че е 98 година!

А по другото ми питане? НУЖНО ли е да включа и на двете места Антена, за да имам радио?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" -Mario Andretti
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Връзване на CD changer!?
Такива капачета и аз трябва да си поръчам.
Антената я включваш само в голяма антенна букса и си имаш радио, ако имаш прекаран и тънкия кабел може да го включиш и него, но ако не го включиш не е проблем.
Антената я включваш само в голяма антенна букса и си имаш радио, ако имаш прекаран и тънкия кабел може да го включиш и него, но ако не го включиш не е проблем.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани