BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- equipment
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 12.10.2018
- Пол: Мъж
- Кара: 530D f11, G30 m550d xdrive
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Да се надяваме, че ще се справя сам с тая манипулация и дано нямам такъв винт 

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Колега,не пада само едната страна,пада и предна дясна страна,ако стои повече време и рядко лява задна страна.Tocka написа:OB0666 написа:Здравейте,колеги.Става дума за ф11 2011г.Задна дясна страна пада когато си поиска.Може да стои 5 дена равна като нивелир,може и да падне за 1 минута.Също така ако постои паднала повече време,понякога пада малко и задна лява страна,но не до долу.Чува се съскане когато спада дясната.Та въпросът ми е,ако е спукана не трябва ли да спада постоянно,защото както вече споменах,задницата не пада винаги.
Колега, иди да ти видят въздушното окачване в сервиз с диагностика и човек, който може да я разчете, че аз бая ядове имах и доста пари сроших от сервиз, в който немогат да разчете правилно грешките. Задължително ако сменяш нещо по въздушното окачване, смени и релето, което управлява компресора и задължително да калибрират "автомобила". Това, че сами се калибрирали сами определяли на каква височина да държи двете страни, от опит не съм съгласен иска си калибриране. Вероятно щом пада от едната страна е възглавницата , но знаели се..
Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
- msch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 1.05.2017
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: '12 BMW F11 535d xDrive
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
OB0666 написа:Колега,не пада само едната страна,пада и предна дясна страна,ако стои повече време и рядко лява задна страна.Tocka написа:OB0666 написа:Здравейте,колеги.Става дума за ф11 2011г.Задна дясна страна пада когато си поиска.Може да стои 5 дена равна като нивелир,може и да падне за 1 минута.Също така ако постои паднала повече време,понякога пада малко и задна лява страна,но не до долу.Чува се съскане когато спада дясната.Та въпросът ми е,ако е спукана не трябва ли да спада постоянно,защото както вече споменах,задницата не пада винаги.
Колега, иди да ти видят въздушното окачване в сервиз с диагностика и човек, който може да я разчете, че аз бая ядове имах и доста пари сроших от сервиз, в който немогат да разчете правилно грешките. Задължително ако сменяш нещо по въздушното окачване, смени и релето, което управлява компресора и задължително да калибрират "автомобила". Това, че сами се калибрирали сами определяли на каква височина да държи двете страни, от опит не съм съгласен иска си калибриране. Вероятно щом пада от едната страна е възглавницата , но знаели се..
Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
Отпред, няма как да пада. F11 на въздух отпред няма, само задни въздушни възглавници има.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
И аз така мисля, отпред няма как да пада и да се вдига. Отивай да си прегледаш въздушното окачване и грешките - би следвало да ти изписва грешка. Отделно хич не е комфортно за каране, а и можеш да прецакаш компресора ако е възглавница...
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
msch написа:OB0666 написа:Колега,не пада само едната страна,пада и предна дясна страна,ако стои повече време и рядко лява задна страна.Tocka написа:OB0666 написа:Здравейте,колеги.Става дума за ф11 2011г.Задна дясна страна пада когато си поиска.Може да стои 5 дена равна като нивелир,може и да падне за 1 минута.Също така ако постои паднала повече време,понякога пада малко и задна лява страна,но не до долу.Чува се съскане когато спада дясната.Та въпросът ми е,ако е спукана не трябва ли да спада постоянно,защото както вече споменах,задницата не пада винаги.
Колега, иди да ти видят въздушното окачване в сервиз с диагностика и човек, който може да я разчете, че аз бая ядове имах и доста пари сроших от сервиз, в който немогат да разчете правилно грешките. Задължително ако сменяш нещо по въздушното окачване, смени и релето, което управлява компресора и задължително да калибрират "автомобила". Това, че сами се калибрирали сами определяли на каква височина да държи двете страни, от опит не съм съгласен иска си калибриране. Вероятно щом пада от едната страна е възглавницата , но знаели се..
Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
Отпред, няма как да пада. F11 на въздух отпред няма, само задни въздушни възглавници има.
Няма лъжа,няма измама.Предна дясна също пада,въпреки че не е на въздушно.Както споменах,ако стои повече време ,предмицата също пада.Даже ми бие на дясно,когато е паднала.Не разбирам грам и не разбирам какво се случва с колата ми.Изкарвал съм колата от гаража падната (отпреде , отзаде) от дясната страна,даже ми бие на ляво докато компресора не видгне задницата.Нямам никаква представа какво се случва с колата ми...
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
OB0666 написа:msch написа:OB0666 написа:Колега,не пада само едната страна,пада и предна дясна страна,ако стои повече време и рядко лява задна страна.Tocka написа:OB0666 написа:Здравейте,колеги.Става дума за ф11 2011г.Задна дясна страна пада когато си поиска.Може да стои 5 дена равна като нивелир,може и да падне за 1 минута.Също така ако постои паднала повече време,понякога пада малко и задна лява страна,но не до долу.Чува се съскане когато спада дясната.Та въпросът ми е,ако е спукана не трябва ли да спада постоянно,защото както вече споменах,задницата не пада винаги.
Колега, иди да ти видят въздушното окачване в сервиз с диагностика и човек, който може да я разчете, че аз бая ядове имах и доста пари сроших от сервиз, в който немогат да разчете правилно грешките. Задължително ако сменяш нещо по въздушното окачване, смени и релето, което управлява компресора и задължително да калибрират "автомобила". Това, че сами се калибрирали сами определяли на каква височина да държи двете страни, от опит не съм съгласен иска си калибриране. Вероятно щом пада от едната страна е възглавницата , но знаели се..
Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
Отпред, няма как да пада. F11 на въздух отпред няма, само задни въздушни възглавници има.
Няма лъжа,няма измама.Предна дясна също пада,въпреки че не е на въздушно.Както споменах,ако стои повече време ,предмицата също пада.Даже ми бие на дясно,когато е паднала.Не разбирам грам и не разбирам какво се случва с колата ми.Изкарвал съм колата от гаража падната (отпреде , отзаде) от дясната страна,даже ми бие на ляво докато компресора не видгне задницата.Нямам никаква представа какво се случва с колата ми...
Отивай да я видят, за да разбереш, така с писане няма да стане. Сподели после какво са установили
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Да не караш някоя тунингована 35ца на airlift?

- ekalchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 798
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Що не я снимаш да я видим как е паднала, че това което говориш звучи фантастично.
- motor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Колата не е от локум да се усуква само в еднин от четирите ъгъла. Нормално е като е паднала едната задна страна да натисне предната пружина и да изглежда, че е виснала и отпред. Извънземни може и да има, но тука си е проста физика.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
.
Последна промяна Вуйчо на 18 Апр 2021, 20:23, променена общо 2 пъти

- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
4 вида са като при е60. Базово: 6 говорителя, хай-фи 10 (мисля), топ хайфи (еквивалента на лоджик) 16 говорителя, банг и олуфсен (нещо като индивидуала) пак 16 говорителя.
Хайфито и при е60 и при ф10 е с усилвател, който обаче е аналогов а не получава сигнала по оптика.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Хайфито и при е60 и при ф10 е с усилвател, който обаче е аналогов а не получава сигнала по оптика.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
При топ-хайфай не винаги пише нещо на говорителите, нищо, че са 1:1 с харман-кардон. Май имаше нещо общо с годините на производство.
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
grkv написа:При топ-хайфай не винаги пише нещо на говорителите, нищо, че са 1:1 с харман-кардон. Май имаше нещо общо с годините на производство.
По-скоро е въпрос на месеци. F10 от първите месеци на 2010г излиза без надписи H/K, а екстрата се води "HiFi system Professional DSP", но говорителите са си H/K
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
11 са при Hifi (S676) - 4 отпред във вратите, 4 отзад във вратите, 2 под седалките, 1 център в таблото.chris_barnes написа:4 вида са като при е60. Базово: 6 говорителя, хай-фи 10 (мисля), топ хайфи (еквивалента на лоджик) 16 говорителя, банг и олуфсен (нещо като индивидуала) пак 16 говорителя.
Хайфито и при е60 и при ф10 е с усилвател, който обаче е аналогов а не получава сигнала по оптика.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- bereta
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 20.01.2017
- Пол: Мъж
- Кара: F07, 258 k.с. Bang & Olufsen
- Мечтае да кара: Към следващия концерт на AC/DC
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
chris_barnes написа:Неговата кола е била полицейска и е възможно да има разлики. Бяха му монтирали един винт, който заключва капачката за крушката на ксенона.
Sent from my iPhone using Tapatalk
След дълго отлагане (и гледане на този и още няколко клипа) днес и аз смених ксенона. Бях купувал Осрам night breaker laser, надявам се да е правилния избор. Много се зарадвах, че на левия фар капачката се отви лесно и нямаше драма. Оптимистично подходих към десния фар, който е сменян преди две години, но там имаше допълнително капаче за законтряне на капачката хванато с два болта тип еврейски глави. С мъка отвих долния, поне се виждаше и имаше някакъв достъп и с повече напън свалих капачката. После пак мъка докато завия болта на законтрящата капачка, но стана. Все още не съм карал колата по тъмно, само на смрачаване. Мисля, че сега ще имам перфектната видимост, смених и чистачките ::)).
Ride on
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани