Източване масло кормилна рейка
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Източване масло кормилна рейка
Здравейте банда,
предстой ми смяна на хидравличната помпа и естествено бих искал да сменя и маслото.
Старото масло е леко мътно и с променен цвят, а и е редно да се смени при смяна с нова помпа но искам да източа максимално количество от старото, а не само това в казанчето? Вероятно може да се развие някоя от тръбите на входа/ изхода в рейкатаа но не знам има ли достъп някой правил ли го е коя тръба трябва да се развие? Някой може ли да помогне с варианти и опит за източване на по-голяма част от старото масло.
Колата е Е53 3.0i 2001'
Благодаря.
предстой ми смяна на хидравличната помпа и естествено бих искал да сменя и маслото.
Старото масло е леко мътно и с променен цвят, а и е редно да се смени при смяна с нова помпа но искам да източа максимално количество от старото, а не само това в казанчето? Вероятно може да се развие някоя от тръбите на входа/ изхода в рейкатаа но не знам има ли достъп някой правил ли го е коя тръба трябва да се развие? Някой може ли да помогне с варианти и опит за източване на по-голяма част от старото масло.
Колата е Е53 3.0i 2001'
Благодаря.
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Източване масло кормилна рейка
Няма нужда да разглобяваш нищо, купуваш 2 литра масло-1 литър за промивка, останалото си остава . С каква хдравлична течност си- АТФ червена или CHF Pentosin зелена?
- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: Източване масло кормилна рейка
Ивайло Димов написа:Няма нужда да разглобяваш нищо, купуваш 2 литра масло-1 литър за промивка, останалото си остава . С каква хдравлична течност си- АТФ червена или CHF Pentosin зелена?
Здравей с АТФ съм но как да промия само от казанчето??
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Източване масло кормилна рейка
Процедурата е лесна но има нюанси- трябва ти един помощник,100 мл спринцовка(от ветеренирана аптека) прозрачен маркуч, по-голям от тоя за обратното масло от рейката, 2 литра АТФ Dextron 3 (едва ли е различно,все пак погледни си по рама). Сваляш казана, миеш с обезмаслител за спирачки,връщаш го, вдигате колата да не ви се откачат ръцете от въртене, пълниш казана и въртиш волана докато се обезвъздуши, обикновено повечето хидравлики поемат 800-900 мл ,при теб може и да е 700-750 заради остатъка в рейката. Процедурата се прави на изгасен мотор, инак отиде новата помпа. Вторият етап, със спринцовката вадиш маслото от казана, сваляш маркуча за обратно количество, затапваш изхода на казанчето(парче маркуч и болт върши работа). Обратния маркуч го пъхаш в прозрачният маркуч,а него в празно шише, връщаш източеното масло ,вътите волана за да излезе въздуха. Отваряш второто шише АТФ, помощника пали , върти волана ,а ти следиш нивото и доливаш,докато в прозрачния маркуч не се появи чиста течност, гледаш да не глътне въздух от казана. Свиркаш на помощника да загаси ДВГ, точиш със спринцовката казана, връщащ обратния маркуч, отсичаш нивото и си готов. Сменяш на 2 години или 30 хил км, процедурата отнема 1 час макс.
- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: Източване масло кормилна рейка
Ивайло Димов написа:Процедурата е лесна но има нюанси- трябва ти един помощник,100 мл спринцовка(от ветеренирана аптека) прозрачен маркуч, по-голям от тоя за обратното масло от рейката, 2 литра АТФ Dextron 3 (едва ли е различно,все пак погледни си по рама). Сваляш казана, миеш с обезмаслител за спирачки,връщаш го, вдигате колата да не ви се откачат ръцете от въртене, пълниш казана и въртиш волана докато се обезвъздуши, обикновено повечето хидравлики поемат 800-900 мл ,при теб може и да е 700-750 заради остатъка в рейката. Процедурата се прави на изгасен мотор, инак отиде новата помпа. Вторият етап, със спринцовката вадиш маслото от казана, сваляш маркуча за обратно количество, затапваш изхода на казанчето(парче маркуч и болт върши работа). Обратния маркуч го пъхаш в прозрачният маркуч,а него в празно шише, връщаш източеното масло ,вътите волана за да излезе въздуха. Отваряш второто шише АТФ, помощника пали , върти волана ,а ти следиш нивото и доливаш,докато в прозрачния маркуч не се появи чиста течност, гледаш да не глътне въздух от казана. Свиркаш на помощника да загаси ДВГ, точиш със спринцовката казана, връщащ обратния маркуч, отсичаш нивото и си готов. Сменяш на 2 години или 30 хил км, процедурата отнема 1 час макс.
Благодаря за детайлния отговор! Евала!
Ще действам по описаните стъпки, ще спестя от спринцовка защото имам шприц за масло който работи и в двете посоки и е с прозрачен маркуч, а колкото до помпата, мисля да промия с първия литър и със старата помпа, а след монтажа на новата да продължа с втория литър който релно да остане в системата - как ти се струва?
Скобите на казана не са ли от тия еднократните? После от тия китайци с болтче ли се слагат?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Източване масло кормилна рейка
Услужняваш си живота да промиваш със старата помпа, скобите ако не са корозирали нищо им няма и не се сменят, стягат колкото е нужно,китайчетата им трябва от време на време пристягане, а там налягането е голямо,на изхода тия помпи правят до 90 бара налягане. По-добре си намери ОЕ нови скоби, но не и китайчета за 50 стинки.Както и да прицедираш гледай системата да е обезвъздушена преди палене 

- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: Източване масло кормилна рейка
Ще видим може и с новата да промивам.
Много благодаря за съвета!
Много благодаря за съвета!
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Източване масло кормилна рейка
Виж си стандарта за АТФ масло, вземи си 2 нови скоби ОЕ ....останалото е въпрос на внимание в детайлите.
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Източване масло кормилна рейка
В разширителния съд има вграден филтър доколкото знам и е доста трудно да се измие с каквото и да се джурка.
п.с пиши й на Джесика, четох че се развежда, ама и тя одъртя вече....
п.с пиши й на Джесика, четох че се развежда, ама и тя одъртя вече....

"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4170
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Източване масло кормилна рейка
Смени си казанчето, алтернативното е на приемлива цена. В него има вграден филтър и никога няма да успееш да го промиеш, нито с брейк за спирачки, нито с бензин...Така и така сменяш помпа.. 4 нови скоби и си ти.
Можеш да развиеш някой от 2-та маркуча на рейката и да направиш ляв/десен на загасен автомобил да изкараш това от рейката, после ще ти трябват и 2 дифтунги.
След това навиваш всичко и пълниш, въртиш ляв/десен на загасен автомобил и колкото поеме казанчето, палиш и някой трябва да е готов почти веднага да долее.
Много ме кефи как някакви хора дават съвети от обща култура, без да са пипали такива коли.

Можеш да развиеш някой от 2-та маркуча на рейката и да направиш ляв/десен на загасен автомобил да изкараш това от рейката, после ще ти трябват и 2 дифтунги.
След това навиваш всичко и пълниш, въртиш ляв/десен на загасен автомобил и колкото поеме казанчето, палиш и някой трябва да е готов почти веднага да долее.
Много ме кефи как някакви хора дават съвети от обща култура, без да са пипали такива коли.


You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Източване масло кормилна рейка
Kroki написа:Смени си казанчето, алтернативното е на приемлива цена. В него има вграден филтър и никога няма да успееш да го промиеш, нито с брейк за спирачки, нито с бензин...Така и така сменяш помпа.. 4 нови скоби и си ти.
Можеш да развиеш някой от 2-та маркуча на рейката и да направиш ляв/десен на загасен автомобил да изкараш това от рейката, после ще ти трябват и 2 дифтунги.
След това навиваш всичко и пълниш, въртиш ляв/десен на загасен автомобил и колкото поеме казанчето, палиш и някой трябва да е готов почти веднага да долее.
Много ме кефи как някакви хора дават съвети от обща култура, без да са пипали такива коли.![]()
Пеавилния отговор


Задължително смяна на казанчето заради филтъра на дъното му.



- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: Източване масло кормилна рейка
Здравейте,
да обновя, както казахте купих си ново кзанче, ремъци и 2литра масло но със скобите удaрих греда и за това ще взема от този тип:https://galdibg.com/skobi-za-vodni-sedineniya-usileni тези услените са стабилни и ще държат.
Малко извън темата но има ли достатъчно място за смяната на помпата отгоре или ще падне разглабяне....
В събота ще действам пък да видим.
да обновя, както казахте купих си ново кзанче, ремъци и 2литра масло но със скобите удaрих греда и за това ще взема от този тип:https://galdibg.com/skobi-za-vodni-sedineniya-usileni тези услените са стабилни и ще държат.
Малко извън темата но има ли достатъчно място за смяната на помпата отгоре или ще падне разглабяне....
В събота ще действам пък да видим.
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: Източване масло кормилна рейка
Всичко мина гладко,
благодаря за насоките и съветите!
благодаря за насоките и съветите!
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани