N47D20 116hp

1-серия (E81, E82, E87, E88, F20, F21)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 16.11.2025
Пол: Мъж

N47D20 116hp

Мнение от P55 » 16 Ное 2025, 20:24

На 400 хил. реални км имам първа повреда на мотора. Колата е моя от чисто нова. За всичките 400й км превантивно беше сменена веригата и нищо друго не е пипано извън обслужването. Изключително надеждна кола! Но все пак почти половин милион км са това. Изведнъж загуби мощност и облаци светъл дим с мирис на горяло масло. Веднага спрях. Дали е турбо, ЕГР, или гарнитура или спукана глава (но не мирише на горял антифриз...). Има ли смисъл поправка? Масло не гори! На усет е като нова и силно ме демотивира да купувам нова. А новите БМВ 1 за нищо не ги бива в сравнение с F20 серията...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 771
Регистриран на: 19.10.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 330Ci
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire

Re: N47D20 116hp

Мнение от DoesNot » 18 Ное 2025, 15:11

Залагам на турбо, но без да се разглоби няма как да се разбере.

Назад към 1-ва Серия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook