Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!

Мнение от georgipass » 16 Юли 2014, 19:05

Здравейте, протече ми маркуча за хидравликата- за високо налягане, който излиза в помпата и влиза в секторната кутия ! И свалих си го днес и ми го занесох във фирма, която сменя маркуча и кербовките, всичко ок... сложих го и волана ми се вижда много по тежък и има шум по маркуча като че ли? За капак на всичко и казанчето за хидравликата е горещо :cry: Маслото, което сипах си е ATF D2....Системата е обезвъздушена мисля, всичко клони към маркуча и материала му?! Моля някой, ако е правил тази манипулация да сподели, колата е М62Б44ТУ
Последна промяна georgipass на 20 Юли 2014, 18:21, променена общо 1 път
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!

Мнение от BABHOMED » 16 Юли 2014, 19:22

Аз смених всички хидравлични маркучи като използвах оригиналните им накрайници но след това нямам никакви проблеми всичко е ок.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!

Мнение от k-hristov » 16 Юли 2014, 22:00

georgipass написа:Здравейте, протече ми маркуча за хидравликата- за високово налягане, който излиза в помпата и влиза в секторната кутия ! И свалих си го днес и ми го занесох във фирма, която сменя маркуча и кербовките, всичко ок... сложих го и волана ми се вижда много по тежък и има шум по маркуча като че ли? За капак на всичко и казанчето за хидравликата е горещо :cry: Маслото, което сипах си е ATF D2....Системата е обезвъздушена мисля, всичко клони към маркуча и материала му?! Моля някой, ако е правил тази манипулация да сподели, колата е М62Б44ТУ

Може и да е от самия клапан, който е на маркуча.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 31.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39 520i

Re: Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!

Мнение от onicks » 16 Юли 2014, 22:10

Kолега извади ли клапана от стария муркуч да го преместиш в новия?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Re: Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!

Мнение от georgipass » 16 Юли 2014, 22:36

onicks написа:Kолега извади ли клапана от стария муркуч да го преместиш в новия?



Kъде точно е клапана? :roll: Оставих маркуча и си го взех след това, нз какво са правили :dummy: И още нещо... маркуча мърда/вибрира като въртя на място волана :shock:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 31.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39 520i

Re: Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!

Мнение от onicks » 17 Юли 2014, 13:23

Има скоба от външната страна на муркуча която държи клапана.Цепи се стария мъркуч,вади се клапана слага се в новия мъркуч,слага се скоба и се пристяга.Аз съм я правил тази операция в ,,Папе,,на Ботевградско шосе.Нормално е хидравличната течност да се загрява,мери се нивото,когато е студена колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Re: Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!

Мнение от georgipass » 17 Юли 2014, 18:44

onicks написа:Има скоба от външната страна на муркуча която държи клапана.Цепи се стария мъркуч,вади се клапана слага се в новия мъркуч,слага се скоба и се пристяга.Аз съм я правил тази операция в ,,Папе,,на Ботевградско шосе.Нормално е хидравличната течност да се загрява,мери се нивото,когато е студена колата.



В крайна сметка... стигам до заключението, че маркуча не е подходящ за хидравлика на БМВ със сервотроник... и ще бъде изхвърлен тези дни :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!

Мнение от k-hristov » 17 Юли 2014, 19:36

georgipass написа:
onicks написа:Има скоба от външната страна на муркуча която държи клапана.Цепи се стария мъркуч,вади се клапана слага се в новия мъркуч,слага се скоба и се пристяга.Аз съм я правил тази операция в ,,Папе,,на Ботевградско шосе.Нормално е хидравличната течност да се загрява,мери се нивото,когато е студена колата.



В крайна сметка... стигам до заключението, че маркуча не е подходящ за хидравлика на БМВ със сервотроник... и ще бъде изхвърлен тези дни :yes:

Маркуча си е ОК, най-вероятно клапана ти прави мизерии.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Re: Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!

Мнение от georgipass » 20 Юли 2014, 18:08

Малко развитие.... смених днес с маркуча с какъвто трябва 2-ра употреба, нетечащ :) Всичко ок... сипах ново масло Д2 и волана си беше лекичък както преди :) И понавъртях 70-80 км извънградско и почнах да усещам волана по тежък....като въртя наляво надясно, дори точно в едно положение на колелата донатежава допълнително :( В момента, в който вдигна оборотите към 1000 и нагоре нещата се пооправят и волана поолеква, къде подяволите е проблема? Въжможно ли е да има някакъв въздух в системата, вече главата не ми го побира :|
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!

Мнение от k-hristov » 20 Юли 2014, 22:04

georgipass написа:Малко развитие.... смених днес с маркуча с какъвто трябва 2-ра употреба, нетечащ :) Всичко ок... сипах ново масло Д2 и волана си беше лекичък както преди :) И понавъртях 70-80 км извънградско и почнах да усещам волана по тежък....като въртя наляво надясно, дори точно в едно положение на колелата донатежава допълнително :( В момента, в който вдигна оборотите към 1000 и нагоре нещата се пооправят и волана поолеква, къде подяволите е проблема? Въжможно ли е да има някакъв въздух в системата, вече главата не ми го побира :|

Възможно е просто и самата помпа да не е добре, клапана на помпата към който се завива маркуча за високото налягане може да не работи коректно.Потърсете проблема там, въздухът който е в системата след 10 мин работа на място вече го няма и колата може да се кара без никакви дертове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Re: Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!

Мнение от georgipass » 22 Юли 2014, 18:15

В крайна сметка...загрее ли маслото...и волана натежава?! Къде е логиката, може ли някой да ми обясни...а на определено заавъртане..примерно 270 градуса на волана...донатежава допълнително?! Студена като я запаля и първите 15 мин никакви грижи нямам! Възможно ли е клапана на сервотроника да прави мизерии?
Изображение

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook