проблем с 725тдс е38

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 17.05.2012
Пол: Мъж

проблем с 725тдс е38

Мнение от parickata » 17 Окт 2013, 20:17

колата изгасва и като погледна отпред маркуча е празен смених и помпата в резервоара и пак така в движение гасне когато погледнах 2-те полпвини на резервоара тази кадето е помпата е пална а другата празна моля помогнете!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: проблем с 725тдс е38

Мнение от turbonetic » 17 Окт 2013, 20:36

Колега пиши по четливо,че нищо не ти се разбира от правописа.Тоя маркуч оня маркуч ,защо си сменил помпата в резервоара мини една диагностика ще ти помогне на 100%.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: проблем с 725тдс е38

Мнение от Stanchev » 19 Окт 2013, 18:36

parickata написа:колата изгасва и като погледна отпред маркуча е празен смених и помпата в резервоара и пак така в движение гасне когато погледнах 2-те полпвини на резервоара тази кадето е помпата е пална а другата празна моля помогнете!!!

ако старата помпа ти е била изгоряла и по това което си написал, аз си обяснявам така нещата:
сменял си само елемент на помпата и най-вероятно не си вкарал хубаво щутцера отдолу на кошницата ИЛИ отгоре пластмасовия маркуч гъвкавия който е на самата ел помпа не е уплътнен добре и от там смуче и въздух! добре е след като се смени помпата и се намуши тоя маркуч, да се нагрее с горещ въздух да се събере и уплътни както трябва!
а щом се събира нафтата само в половината с ел помпата - значи работи, това е нормално като нафтата е под ~35 литра общо :mhihi:
отвори капака на резервоара и виж дали се върти свободно този маркуч на ел помпата, трябва да не мърда!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 17.05.2012
Пол: Мъж

Re: проблем с 725тдс е38

Мнение от parickata » 20 Окт 2013, 18:33

днес гледах маркучите не се вртят но ми изкочи ето тази гешка einspritzanlage можели да гасне и да остава без нафта заради нея?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: проблем с 725тдс е38

Мнение от predel » 21 Окт 2013, 8:05

Според мен тази грешка е следствие от въздуха в системата а не причина...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 17.05.2012
Пол: Мъж

Re: проблем с 725тдс е38

Мнение от parickata » 21 Окт 2013, 16:07

това с гасненето забелязвам че става когато нафтата падне под 20литра

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: проблем с 725тдс е38

Мнение от Stanchev » 22 Окт 2013, 6:22

това с гасненето под 20 литра е проблем със засмукване на въздух в резервоара, а това с грешката е друг проблем.
от въздух в горивото на тази кола няма да запише нищо.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: проблем с 725тдс е38

Мнение от zvetiko » 22 Окт 2013, 8:09

predel написа:Според мен тази грешка е следствие от въздуха в системата а не причина...


Съгласен съм с колегата- грешката означава проблем с впръскването, ако има въздух в горивото не може и впръскването да не пострада.

Колега parickata може да пробваш със слагането на горивоустойчив възвратен клапан след горивният филтър. Това, че проблема ти изниква при гориво под 20литра е класически пример за дефектираща подкачваща помпа.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 17.05.2012
Пол: Мъж

Re: проблем с 725тдс е38

Мнение от parickata » 22 Окт 2013, 10:02

колега такав клапан имам сложен преди горивния филтар. а какв дебит трябва да изпраща ел помпата ? незнам какво да гледам вече и о прастенчетата сам сменил даите някакви предложения :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: проблем с 725тдс е38

Мнение от zvetiko » 23 Окт 2013, 16:31

Колега, премести го след конзолата на горивният филтър- от там може да смуче.

Премерете налягането след горивният филтър, но трябва да имате съответните преходници. Трябва да е 1-1.5 бара на празни обороти и 0.6-0.9 бара при 4800 об/мин.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 17.05.2012
Пол: Мъж

Re: проблем с 725тдс е38

Мнение от parickata » 06 Ное 2013, 14:48

колеги оправиха ми проблема с гасненето небеше от помпата нито филтара или пак 0 прастените а от контролното реле за подка4аща помпата в резервоара :D все пак мерси

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook