Питане за 730i 96г.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Питане за 730i 96г.
Здравйте!Онзи ден си взех едно бмв 730 бензин с веобразен осем цилиндров мотор.По принцип съм фен на мерцедес,но тази кола наистина ми хареса.Колата е около 220 коня и е с ръчна скоростна кутия(5 степенна).Три неща ми направиха впечетление,че може би не са на ред,но незнам дали съм прав и реших да попитам тук.Вие може и да знаете дали това е нормално или не и ако не е как се лекува.ПЪРВО- като колата е загасена и е на свободна като я запаля,натисна съединителя и в момента,в който тръгна да включвам на първа се чува едно глухо чукванне отдолу.Сякъш някой удря с юмрук по пода.Това го прави като бутна по ряско лоста.Ако плавно го бутна напред не се чува.След това ,ако освободя и пак включа на първа вече не се чува дори и рязко да го включа.ВТОРО-на втора скорост лоста леко вибрира,но само като е оставен на втора без да пипам лоста,като го хвана не се усеща грам да тресе нито пък се чува някакъв шум да кажем.ТРЕТО-като дам на контакт се чуват някакви тракания от таблото май от парното нещо.Тва тракане се чува без да барам нищо по таблото,птосто като дам на контакт и си трака нещо 5-6 секунди и спира.Незнам дали тези неща не си са нормални за тази кола.Ще ви бъда благодарен ако помогнете.
- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Re: Питане за 730i 96г.
Поздравление колега за колата! Да си я ползваш със здраве и да те слуша! По отношение на първия въпрос - не би трябвало да има някави удари и шумове. Хубаво е за всеки случай да се провери нивото на маслото в скоростната кутия. За втория въпрос мисля, че не е нищо сериозно - накаква хлабина може да се е появила и затова лостът не стои стабилно. За третия мога да кажа само, че при мен няма тракане на контакт. Пробвай дали ще го има, когато си изключил вентилаторите.
Re: Питане за 730i 96г.
Честито колега, много безаварийни км! Дай по-натам някакви отзиви за тоя мотор? 
По отношение на втория ти въпрос, според мен са тампони на скоростната кутия. Сменят се обаче заедно с тези на мотора, а те са 150 лв./бр. оргиналните.
Траканията, като дадеш на контакт са от климатроника. Едни вентилатори и клапи се отварят, затварят. Колата се събужда.

По отношение на втория ти въпрос, според мен са тампони на скоростната кутия. Сменят се обаче заедно с тези на мотора, а те са 150 лв./бр. оргиналните.
Траканията, като дадеш на контакт са от климатроника. Едни вентилатори и клапи се отварят, затварят. Колата се събужда.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани