Местоположение на модули 750
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
74 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Местоположение на модули 750
zvetiko написа:boris_k написа:zvetiko написа:Давам ги защото още никой не ги беше дал, а колегата Oci след това ги потвърди,но кой да чете, важното е да се заяждаш безсмисленно.
Четем ти, четем ти преразказите на service manual, просто преди да ги даваш, го направи няколко пъти, за да си сигурен в това, което пишеш, а
не, да цитираш oci и да му обясняваш, че "така, че предните колела трябва да са задължително напред, ако са в произволна посока не е ясно за какво калибриране се говори.", после осъзнал грешката си, да почнеш да замазваш нещата, като едва ли не за гумите на колата, от която се свалял датчика, нямало смисъл да се коментира.
И не на последно место, както се разбра от една друга тема, ако философските ти съвети целят, привличането на клиенти, е хубаво да си пуснеш една темичка в подходящия раздел, и да си заплатиш услугата.
Хубаво е, че можеш да четеш, но тази процедура я няма описана в service manual, което естетствено, че не знаеш и затова давам подробности как се извършва за колегите, на които представлява интерес.
А за това какво трябва и не трябва да правя, ти си никой за да ми го определяш и има кой да го направи ако е необходимо. Форума е с техническа насоченост, не е форум за английска и българска филология нито е място където някои се опитват да си избиват комплексите.
Между другото, колко искаше групичката ви за едно отваряне на врата на Е38- май беше към 300лв. и не беше регистрирано в подходящия раздел![]()
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=123&t=329038&start=15
ама не е и място където да се опитваш да блеснеш с 5-6 заучени термина от сорта на ЕКУ и ГТ1 и производните .... да напълниш една тема с повтарящи се бръщолевици може и да те издигне в очите на някой новобранец ама ... до там
Барай шишарката Минкеее ....
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Местоположение на модули 750
Мислех да не пиша повече, но ще напиша това
Колегата, който ме е цитирал е ИНТЕРПРЕТИРАЛ изказването ми малко произволно... Казвам, че когато се сложи датчик се налага той да бъде калибриран (това важи за почти всички модули в тези коли). Хубаво е хората да имат някакви "машинки" с които да вършат по нещо, но и е хубаво все пак да знаят и по нещо.
За нещастие сме родени в малка нищо не значеща за света страна. Поради тази причина минаваме незабелязано покрай световните езици (или имаме прекалено слаба външно политическа активност) и повечето фирми изработващи "машинки" даже не знаят, че сме членове на "Европейския съюз" и че Българския език е също така "европейски" официален език. Това води до създаване на програмни продукти, които не поддържат Български интерфейс, а не всеки от нас е достатъчно на "ти" със съответния чужд език.
Също така е важно, че повечето производители с цел да запазят продуктите си от кражба (често срещано явление) предоставят обучителните си модули само "онлайн" и то срещу съответната регистрация и плащане. По този начин в нашите ръчички попадат "машинки" за които имаме ограничени познания.
Но да се върна на изказването си... Когато заявявам, че не е необходима ГТ1, имам в предвид точно това. Има и други "машинки" с които може да стане калибриране или адаптиране.
Другото, което искам да кажа, е че няма значение на колко градуса е завъртян датчика. Важното е после да бъде "програмиран" (адаптиран) правилно.
ТОВА Е ВСИЧКО!!!
Мисля, че вече трябва да са наясно колегите, които ме цитират какво искам да кажа!
П.П. Големи благодарности на Мад Пресли за отдалечените уроци и .... да, понякога имам възможност да "пипна" ГТ1 (ЖЪЛТАТА ГЛАВА) Йеее

Колегата, който ме е цитирал е ИНТЕРПРЕТИРАЛ изказването ми малко произволно... Казвам, че когато се сложи датчик се налага той да бъде калибриран (това важи за почти всички модули в тези коли). Хубаво е хората да имат някакви "машинки" с които да вършат по нещо, но и е хубаво все пак да знаят и по нещо.
За нещастие сме родени в малка нищо не значеща за света страна. Поради тази причина минаваме незабелязано покрай световните езици (или имаме прекалено слаба външно политическа активност) и повечето фирми изработващи "машинки" даже не знаят, че сме членове на "Европейския съюз" и че Българския език е също така "европейски" официален език. Това води до създаване на програмни продукти, които не поддържат Български интерфейс, а не всеки от нас е достатъчно на "ти" със съответния чужд език.
Също така е важно, че повечето производители с цел да запазят продуктите си от кражба (често срещано явление) предоставят обучителните си модули само "онлайн" и то срещу съответната регистрация и плащане. По този начин в нашите ръчички попадат "машинки" за които имаме ограничени познания.
Но да се върна на изказването си... Когато заявявам, че не е необходима ГТ1, имам в предвид точно това. Има и други "машинки" с които може да стане калибриране или адаптиране.
Другото, което искам да кажа, е че няма значение на колко градуса е завъртян датчика. Важното е после да бъде "програмиран" (адаптиран) правилно.
ТОВА Е ВСИЧКО!!!
Мисля, че вече трябва да са наясно колегите, които ме цитират какво искам да кажа!
П.П. Големи благодарности на Мад Пресли за отдалечените уроци и .... да, понякога имам възможност да "пипна" ГТ1 (ЖЪЛТАТА ГЛАВА) Йеее

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Местоположение на модули 750
predel написа:Пълен ляв, пълен десен и диагностиката го дели до 0, и "воала" датчика бил "калибриран" и не ти трябва даже ГТ1....
Добре де защо не припомни ти какво написа след като съм те цитирал, как се интерпретира подобно писание........................
Иначе си прав за адаптация специално на този датчик може да се ползва всяка програма която го позволява и го подържа не е задължително да е с ГТ1, лично аз съм го правил поне с пет различни продукта, понеже с толкова разполагам.
А иначе и да въртиш 10 пъти пълен ляв и десен не го ли калиброваш, след смяна с подходящата програма няма пак да се повтарям нищо няма да направиш освен мускули

Мисля, че доста размихме темата вече и тя е за заключване просто го обърнахме на перчене и кой колко може, а не това беше целта.
Аз лично вече спирам окончателно да пиша и даже няма да я чета тази тема да не се ядосвам вече, кой каквото иска да разбира и да си калиброва ако иска с конец да върти и мери и реже на две така ще уцели идеалнта 0-ла.

- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Местоположение на модули 750
Искам малко да върна темата.Имам едно тъпо питане,но аз отговор за не го знам и моля за помощ.В кой модул се добавят и премахват екстри (темпомат,навигация,парктроник и тн.) и в този модул му се вкарва кода с екстрите.Може ли този модул да се смени с друг и да се кодира на ново? 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Местоположение на модули 750
chernobila написа:Искам малко да върна темата.Имам едно тъпо питане,но аз отговор за не го знам и моля за помощ.В кой модул се добавят и премахват екстри (темпомат,навигация,парктроник и тн.) и в този модул му се вкарва кода с екстрите.Може ли този модул да се смени с друг и да се кодира на ново?
Може

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Местоположение на модули 750
chernobila написа:Искам малко да върна темата.Имам едно тъпо питане,но аз отговор за не го знам и моля за помощ.В кой модул се добавят и премахват екстри (темпомат,навигация,парктроник и тн.) и в този модул му се вкарва кода с екстрите.Може ли този модул да се смени с друг и да се кодира на ново?
Колега, екстрите, обикновено са в различни модули. Ясно е, че ако дефектира някой от тях няма начин да не може да се подмени с друг, за което си има процедура със съответният хардуер и софтуер.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Местоположение на модули 750
zvetiko написа:chernobila написа:Искам малко да върна темата.Имам едно тъпо питане,но аз отговор за не го знам и моля за помощ.В кой модул се добавят и премахват екстри (темпомат,навигация,парктроник и тн.) и в този модул му се вкарва кода с екстрите.Може ли този модул да се смени с друг и да се кодира на ново?
Колега, екстрите, обикновено са в различни модули. Ясно е, че ако дефектира някой от тях няма начин да не може да се подмени с друг, за което си има процедура със съответният хардуер и софтуер.




Сега малко по-сериозно: Всеки модул има съвместимост с останалите по някакъв начин и затова задължително трябва да се "запознават". Може с доста различни "хапаратури", но е почти задължително на 100%.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Местоположение на модули 750
predel написа:zvetiko написа:chernobila написа:Искам малко да върна темата.Имам едно тъпо питане,но аз отговор за не го знам и моля за помощ.В кой модул се добавят и премахват екстри (темпомат,навигация,парктроник и тн.) и в този модул му се вкарва кода с екстрите.Може ли този модул да се смени с друг и да се кодира на ново?
Колега, екстрите, обикновено са в различни модули. Ясно е, че ако дефектира някой от тях няма начин да не може да се подмени с друг, за което си има процедура със съответният хардуер и софтуер.
![]()
![]()
Хардуера е отверка или тресчотка, а софтуера задължително трябва да е с "жълта глава" и то задължително на Цветико
![]()
Сега малко по-сериозно: Всеки модул има съвместимост с останалите по някакъв начин и затова задължително трябва да се "запознават". Може с доста различни "хапаратури", но е почти задължително на 100%.
Явно не се изказвам вярно и ви бъркам...преди 2 месеца някъде колегата Oci я диагностицира и тогава видяхме,че някои от екстрите са изключени




- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Местоположение на модули 750
chernobila написа:...,защото нямам парктроник и немога да паркирам нормално
Tова сериозно ли ?

Не че не е полезен, особено в центъра, но някак си ми звучи плашещо.
Иначе има тонове теми как се разбира кой датчик не работи, какви са обичайните проблеми и тн.

- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Местоположение на модули 750
cod-cdbp написа:chernobila написа:...,защото нямам парктроник и немога да паркирам нормално
Tова сериозно ли ?![]()
Не че не е полезен, особено в центъра, но някак си ми звучи плашещо.
Иначе има тонове теми как се разбира кой датчик не работи, какви са обичайните проблеми и тн.
Еми колега не живея в центъра на София ама е до центъра



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Местоположение на модули 750
Никакви кодировки, хващаш и проверяваш датчиците един по един дали цъкат. И пръст се усеща, съвсем лекичко. Който не цъка му гледаш буксата, целостта и тн.

- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Местоположение на модули 750
cod-cdbp написа:Никакви кодировки, хващаш и проверяваш датчиците един по един дали цъкат. И пръст се усеща, съвсем лекичко. Който не цъка му гледаш буксата, целостта и тн.
Ама ПДЦ-то изобщо не работи -нито светва зелено като цъкам копчето нито като съм на задна се пуска


От днес съм с още 2 въпроса : Как да направя пръскалките на фаровете да не пръскат на всяко миене на стъклото?Има един бутон на лоста за чистачките и като го натисна мие към 3-4 секунди стъклото - това за какво е?

Мерси предварително!

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Местоположение на модули 750
Вземете всички, и изчетете тая книжка, ама цялата, за да няма такива питания, като това за чистачките.
http://www.e38.org/2000Manual-7Series.pdf
A на ПДЦ-то конкретно, виж бушони конкретно.

http://www.e38.org/2000Manual-7Series.pdf
A на ПДЦ-то конкретно, виж бушони конкретно.

- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Местоположение на модули 750
Този бутон за чистачките има едно S на него.Това като го натиснеш първо ти пуска препарат от малкия съд и след това ти пръска вода от голямия казан за чистачки.Немеца така го е измислил.А за огледалото ти пада за да виждаш задна дясна гума и бордюра.Можеш да го спреш да не се сваля но няма как да го запаметиш каде да се сваля.
74 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани