Местоположение на модули 750

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от anzak » 27 Фев 2013, 20:40

zvetiko написа:
boris_k написа:
zvetiko написа:Давам ги защото още никой не ги беше дал, а колегата Oci след това ги потвърди,но кой да чете, важното е да се заяждаш безсмисленно. ;)


Четем ти, четем ти преразказите на service manual, просто преди да ги даваш, го направи няколко пъти, за да си сигурен в това, което пишеш, а
не, да цитираш oci и да му обясняваш, че "така, че предните колела трябва да са задължително напред, ако са в произволна посока не е ясно за какво калибриране се говори.", после осъзнал грешката си, да почнеш да замазваш нещата, като едва ли не за гумите на колата, от която се свалял датчика, нямало смисъл да се коментира. :mhihi:

И не на последно место, както се разбра от една друга тема, ако философските ти съвети целят, привличането на клиенти, е хубаво да си пуснеш една темичка в подходящия раздел, и да си заплатиш услугата.


Хубаво е, че можеш да четеш, но тази процедура я няма описана в service manual, което естетствено, че не знаеш и затова давам подробности как се извършва за колегите, на които представлява интерес.
А за това какво трябва и не трябва да правя, ти си никой за да ми го определяш и има кой да го направи ако е необходимо. Форума е с техническа насоченост, не е форум за английска и българска филология нито е място където някои се опитват да си избиват комплексите.;)

Между другото, колко искаше групичката ви за едно отваряне на врата на Е38- май беше към 300лв. и не беше регистрирано в подходящия раздел ;)

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=123&t=329038&start=15

ама не е и място където да се опитваш да блеснеш с 5-6 заучени термина от сорта на ЕКУ и ГТ1 и производните .... да напълниш една тема с повтарящи се бръщолевици може и да те издигне в очите на някой новобранец ама ... до там
Барай шишарката Минкеее ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от predel » 27 Фев 2013, 23:02

Мислех да не пиша повече, но ще напиша това :)
Колегата, който ме е цитирал е ИНТЕРПРЕТИРАЛ изказването ми малко произволно... Казвам, че когато се сложи датчик се налага той да бъде калибриран (това важи за почти всички модули в тези коли). Хубаво е хората да имат някакви "машинки" с които да вършат по нещо, но и е хубаво все пак да знаят и по нещо.
За нещастие сме родени в малка нищо не значеща за света страна. Поради тази причина минаваме незабелязано покрай световните езици (или имаме прекалено слаба външно политическа активност) и повечето фирми изработващи "машинки" даже не знаят, че сме членове на "Европейския съюз" и че Българския език е също така "европейски" официален език. Това води до създаване на програмни продукти, които не поддържат Български интерфейс, а не всеки от нас е достатъчно на "ти" със съответния чужд език.
Също така е важно, че повечето производители с цел да запазят продуктите си от кражба (често срещано явление) предоставят обучителните си модули само "онлайн" и то срещу съответната регистрация и плащане. По този начин в нашите ръчички попадат "машинки" за които имаме ограничени познания.
Но да се върна на изказването си... Когато заявявам, че не е необходима ГТ1, имам в предвид точно това. Има и други "машинки" с които може да стане калибриране или адаптиране.
Другото, което искам да кажа, е че няма значение на колко градуса е завъртян датчика. Важното е после да бъде "програмиран" (адаптиран) правилно.
ТОВА Е ВСИЧКО!!!
Мисля, че вече трябва да са наясно колегите, които ме цитират какво искам да кажа!
П.П. Големи благодарности на Мад Пресли за отдалечените уроци и .... да, понякога имам възможност да "пипна" ГТ1 (ЖЪЛТАТА ГЛАВА) Йеее ;)
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от oci » 27 Фев 2013, 23:15

predel написа:Пълен ляв, пълен десен и диагностиката го дели до 0, и "воала" датчика бил "калибриран" и не ти трябва даже ГТ1....


Добре де защо не припомни ти какво написа след като съм те цитирал, как се интерпретира подобно писание........................
Иначе си прав за адаптация специално на този датчик може да се ползва всяка програма която го позволява и го подържа не е задължително да е с ГТ1, лично аз съм го правил поне с пет различни продукта, понеже с толкова разполагам.
А иначе и да въртиш 10 пъти пълен ляв и десен не го ли калиброваш, след смяна с подходящата програма няма пак да се повтарям нищо няма да направиш освен мускули :mhihi:
Мисля, че доста размихме темата вече и тя е за заключване просто го обърнахме на перчене и кой колко може, а не това беше целта.
Аз лично вече спирам окончателно да пиша и даже няма да я чета тази тема да не се ядосвам вече, кой каквото иска да разбира и да си калиброва ако иска с конец да върти и мери и реже на две така ще уцели идеалнта 0-ла. :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от chernobila » 17 Май 2013, 21:09

Искам малко да върна темата.Имам едно тъпо питане,но аз отговор за не го знам и моля за помощ.В кой модул се добавят и премахват екстри (темпомат,навигация,парктроник и тн.) и в този модул му се вкарва кода с екстрите.Може ли този модул да се смени с друг и да се кодира на ново? :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от oci » 17 Май 2013, 21:35

chernobila написа:Искам малко да върна темата.Имам едно тъпо питане,но аз отговор за не го знам и моля за помощ.В кой модул се добавят и премахват екстри (темпомат,навигация,парктроник и тн.) и в този модул му се вкарва кода с екстрите.Може ли този модул да се смени с друг и да се кодира на ново? :banghead:

Може :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от zvetiko » 18 Май 2013, 9:59

chernobila написа:Искам малко да върна темата.Имам едно тъпо питане,но аз отговор за не го знам и моля за помощ.В кой модул се добавят и премахват екстри (темпомат,навигация,парктроник и тн.) и в този модул му се вкарва кода с екстрите.Може ли този модул да се смени с друг и да се кодира на ново? :banghead:


Колега, екстрите, обикновено са в различни модули. Ясно е, че ако дефектира някой от тях няма начин да не може да се подмени с друг, за което си има процедура със съответният хардуер и софтуер.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от predel » 18 Май 2013, 13:14

zvetiko написа:
chernobila написа:Искам малко да върна темата.Имам едно тъпо питане,но аз отговор за не го знам и моля за помощ.В кой модул се добавят и премахват екстри (темпомат,навигация,парктроник и тн.) и в този модул му се вкарва кода с екстрите.Може ли този модул да се смени с друг и да се кодира на ново? :banghead:


Колега, екстрите, обикновено са в различни модули. Ясно е, че ако дефектира някой от тях няма начин да не може да се подмени с друг, за което си има процедура със съответният хардуер и софтуер.


:mhihi: :mhihi: :mhihi: Хардуера е отверка или тресчотка, а софтуера задължително трябва да е с "жълта глава" и то задължително на Цветико ;)
Сега малко по-сериозно: Всеки модул има съвместимост с останалите по някакъв начин и затова задължително трябва да се "запознават". Може с доста различни "хапаратури", но е почти задължително на 100%.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от chernobila » 18 Май 2013, 14:50

predel написа:
zvetiko написа:
chernobila написа:Искам малко да върна темата.Имам едно тъпо питане,но аз отговор за не го знам и моля за помощ.В кой модул се добавят и премахват екстри (темпомат,навигация,парктроник и тн.) и в този модул му се вкарва кода с екстрите.Може ли този модул да се смени с друг и да се кодира на ново? :banghead:


Колега, екстрите, обикновено са в различни модули. Ясно е, че ако дефектира някой от тях няма начин да не може да се подмени с друг, за което си има процедура със съответният хардуер и софтуер.


:mhihi: :mhihi: :mhihi: Хардуера е отверка или тресчотка, а софтуера задължително трябва да е с "жълта глава" и то задължително на Цветико ;)
Сега малко по-сериозно: Всеки модул има съвместимост с останалите по някакъв начин и затова задължително трябва да се "запознават". Може с доста различни "хапаратури", но е почти задължително на 100%.



Явно не се изказвам вярно и ви бъркам...преди 2 месеца някъде колегата Oci я диагностицира и тогава видяхме,че някои от екстрите са изключени :dunno: Той се опита да ги добави ама нещо нестана ... и се си мисля тоя комп.,в който ги добавя и кодира , да не гръмнал :dunno: И ако ми кажете кой е тоя модул (дали е главния комп. или който и да е) да си го купя и да ми се добавят всички екстри :dunno: ,защото нямам парктроник и немога да паркирам нормално :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от cod-cdbp » 18 Май 2013, 16:11

chernobila написа:...,защото нямам парктроник и немога да паркирам нормално :banghead:


Tова сериозно ли ? :shock:
Не че не е полезен, особено в центъра, но някак си ми звучи плашещо.
Иначе има тонове теми как се разбира кой датчик не работи, какви са обичайните проблеми и тн.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от chernobila » 18 Май 2013, 17:25

cod-cdbp написа:
chernobila написа:...,защото нямам парктроник и немога да паркирам нормално :banghead:


Tова сериозно ли ? :shock:
Не че не е полезен, особено в центъра, но някак си ми звучи плашещо.
Иначе има тонове теми как се разбира кой датчик не работи, какви са обичайните проблеми и тн.



Еми колега не живея в центъра на София ама е до центъра :conf: Трудно паркирам и вече отнесох едната лайсна :banghead: Относно парктроника на диагностика дава ,че няма връзка с модула ... модула е проверен и всичко му е ОК...инсталацията я проверих вчера - ОК е .. остава кодировката на колата,за която питам или по-точно в кой компютър се вписват екстрите на колата ( през някаква програма се генерира код и после се вписва и според кода пускаш и спираш екстри на колата :dunno: )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от cod-cdbp » 18 Май 2013, 20:16

Никакви кодировки, хващаш и проверяваш датчиците един по един дали цъкат. И пръст се усеща, съвсем лекичко. Който не цъка му гледаш буксата, целостта и тн.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от chernobila » 19 Май 2013, 13:08

cod-cdbp написа:Никакви кодировки, хващаш и проверяваш датчиците един по един дали цъкат. И пръст се усеща, съвсем лекичко. Който не цъка му гледаш буксата, целостта и тн.



Ама ПДЦ-то изобщо не работи -нито светва зелено като цъкам копчето нито като съм на задна се пуска :banghead: На диагностика дава,че няма връзка с модула за ПДЦ :dunno:

От днес съм с още 2 въпроса : Как да направя пръскалките на фаровете да не пръскат на всяко миене на стъклото?Има един бутон на лоста за чистачките и като го натисна мие към 3-4 секунди стъклото - това за какво е? :dunno: И последният въпрос е като включа задна скорост дясното огледало ми пада надолу и се прибира,НО нищо не виждам така - има ли някакъв начин да си го запаметя както ми е удобно и то там да застава?

Мерси предварително! :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от cod-cdbp » 19 Май 2013, 15:03

Вземете всички, и изчетете тая книжка, ама цялата, за да няма такива питания, като това за чистачките. :|
http://www.e38.org/2000Manual-7Series.pdf

A на ПДЦ-то конкретно, виж бушони конкретно.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 2.12.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ

Re: Местоположение на модули 750

Мнение от amgpower » 19 Май 2013, 17:06

Този бутон за чистачките има едно S на него.Това като го натиснеш първо ти пуска препарат от малкия съд и след това ти пръска вода от голямия казан за чистачки.Немеца така го е измислил.А за огледалото ти пада за да виждаш задна дясна гума и бордюра.Можеш да го спреш да не се сваля но няма как да го запаметиш каде да се сваля.

Предишна

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook