проблем е38 740 ил

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: проблем е38 740 ил

Мнение от dinozab » 16 Авг 2010, 21:33

Ламбда сонда за мен не е наред.На живи данни като се закачи колата параметрите трябва да и играят постоянно от бедна към богата смес в равни граници.Явно едната забива на бедна смес и затова ти прави мизерии само дясната глава :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Re: проблем е38 740 ил

Мнение от JANI » 17 Авг 2010, 6:59

ама като мине на газ всичко спи ,и двете работят идеално , ии не е проблема в газовото , защото , се принудихме да и изрежем инсталацията , все едно няма газ и пак същото , кажете тея тпс-къде е е и какво значи


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: проблем е38 740 ил

Мнение от dinozab » 17 Авг 2010, 8:10

JANI написа:ама като мине на газ всичко спи ,и двете работят идеално , ии не е проблема в газовото , защото , се принудихме да и изрежем инсталацията , все едно няма газ и пак същото , кажете тея тпс-къде е е и какво значи

Не е работата на газ как работят а на бензин.На какво ги гледате тия сонди че работят идеално.ТПС както ти писах е датчик положение на дроселовата клапа.Грешка в EML давали ти някаква?Но не мисля че проблема ти е дросела в случая щото щеше тогава проблема да го прави и на газ и бензин и щеше да ти беднее сместа и в двете глави.За мен или смуче въздух или ламбза сонда залагам на второто :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Re: проблем е38 740 ил

Мнение от JANI » 17 Авг 2010, 14:35

въздух не смучи проверено е доста пъти , с ламбдите какво да правя да им сменя местата и да видя нали :help: , взе да ми писва ще взема да сменя марката накрая , то мания , мания , ама си има граници , тя не спря с изненадите , и на всичкото отгоре не съм виновен проверена е инсталацията два пъти , и всичко е наред , не виждам какво може да е , сега ще взема един бензинов филтър и едни свещи профилактично и продължавам натам , незнам накрая дали наистина няма да дебитомера но тествах един китайски нов -няма промяна , и един оригинален от колега от форума на който съм склонен да вярвам щото е невъзможно за некви 100лв да ме къдри и на вси4кото отгоре и си му го върнах и момчето гарантира 4е работи, а постоянно изписва масметър като гршка а явно е здрав , ако някой със същата кола дето му работи добре може да ми помогне ще съм благодарен , че по сервизите го гледат твА м62 като объл камък :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: проблем е38 740 ил

Мнение от cod-cdbp » 17 Авг 2010, 15:01

А с друго ЕКУ пробвано ли е ?
Съмнява ме че щом ти дава грешка в масметъра има проблеми с връзката към масметъра или изхода към него.
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: проблем е38 740 ил

Мнение от dinozab » 17 Авг 2010, 15:14

JANI написа:въздух не смучи проверено е доста пъти , с ламбдите какво да правя да им сменя местата и да видя нали :help: , взе да ми писва ще взема да сменя марката накрая , то мания , мания , ама си има граници , тя не спря с изненадите , и на всичкото отгоре не съм виновен проверена е инсталацията два пъти , и всичко е наред , не виждам какво може да е , сега ще взема един бензинов филтър и едни свещи профилактично и продължавам натам , незнам накрая дали наистина няма да дебитомера но тествах един китайски нов -няма промяна , и един оригинален от колега от форума на който съм склонен да вярвам щото е невъзможно за некви 100лв да ме къдри и на вси4кото отгоре и си му го върнах и момчето гарантира 4е работи, а постоянно изписва масметър като гршка а явно е здрав , ако някой със същата кола дето му работи добре може да ми помогне ще съм благодарен , че по сервизите го гледат твА м62 като объл камък :lol:

Дебитомера на празен ход трябва да дава напрежение от 1.15V до 1.55V без никакъв товар на мотора т.е. изключени всички консуматори и климатик.Ако е извън тия стойности е за смяна то е ясно просто го виж така ли е.Иначе ти пиша възможните причини мотара да не работи добре на празен хоз
:arrow: Дебитомер
:arrow: Температурен датчик
:arrow: Ламбда сонда
:arrow: Дюзи
:arrow: Клапана на изпаренията от резервоара
:arrow: Рециркулация на отработените газове
:arrow: Засмуква въздух в смукателния тракт
:arrow: Нехерметичност в бензинопроводите и вакуумите
Проверявай едно по едно и все ще откриеш къде е повредата.Между другото US моделите имат една лампа на таблота с изображение капачката на резервоара и светвала като има проблем с вентилацията му.Доколкото си спомням май симптомите бяха същите като твоите :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Re: проблем е38 740 ил

Мнение от JANI » 17 Авг 2010, 16:57

как и на кои пинове се замерва дебитомера


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: проблем е38 740 ил

Мнение от dinozab » 17 Авг 2010, 17:16

Тези стойности излизат на живи данни на диагностика ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Re: проблем е38 740 ил

Мнение от JANI » 27 Авг 2010, 10:05

в крайна сметка след доста мъки , сменени свещи , сменена клапа на маслените пари , колата , работи с с половината цилиндри-едната глава беднее , размених бубините , размених и ламбдите ,продължава проблема от същата страна , оба4е след изключване буксата на масметъра , сондите започват да работят равномерно .обаче мотора все още не е както трябва , въпроса ми е да рискувам ли с покупката на масметър или няма смисъл ,. СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА КОЛЕГАТА DINOZAB, КОЙТО ПРЕКАРА ДОСТА ВРЕМЕ В ГАРАЖА С МЕНЕ В ТЪРСЕНЕ НА ПРОБЛЕМА И БЛАГОДАРЕНИЕ НА НЕГО СТИГНАХМЕ ДО ВСИЧКИТЕ ТЕЗИ ИЗВОДИ ,.... :bchug: :bowdown:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е32 740IL E34 525i
Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)

Re: проблем е38 740 ил

Мнение от Fakiro » 26 Окт 2010, 1:36

Какво стана? Реши ли се проблема?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Re: проблем е38 740 ил

Мнение от JANI » 01 Ное 2010, 17:39

ами още не , последно 20,. детонационни датчици , чакам и тях с поръчка от германия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: проблем е38 740 ил

Мнение от cod-cdbp » 01 Ное 2010, 19:30

JANI написа:ами още не , последно 20,. детонационни датчици , чакам и тях с поръчка от германия


Защо не вземеш за проба от М42(43)/М52.
Същите са
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Re: проблем е38 740 ил

Мнение от JANI » 02 Ное 2010, 18:52

късно е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Re: проблем е38 740 ил

Мнение от JANI » 05 Ное 2010, 15:19

в крайна сметка , детонационните датчици оправиха нещата , след повече от 1000лв за ГЛУПОСТИ дадени по нея , след професионалната намеса на ЛЮБАКА , колата тръгна .................................

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: проблем е38 740 ил

Мнение от Дифашир » 06 Ное 2010, 8:31

тъкмо на време за срещета..... :D

ПредишнаСледваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook