Проблем с 5-та врата

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Проблем с 5-та врата

Мнение от chernobila » 17 Май 2013, 20:56

DLVasilev написа:
chernobila написа:Какво му беше?

нали закл. палче се върти и съответно заключва, прибира и изкарва багажника
Така това палче е ексцентрично и беше застанало така че оста му беше най-отдолу и ключалката не стигаше до него.
Свалих го, вързах му 2 жици, които сега се сещам че забравих в колата :mhihi: , развъртях го и му докарах някак си началната позиция.
От там следва отваряне на червяка, грес, и монтаж в обратния ред, почистване на клемите и жми градо ;)
сипах и малко трансмисионно малсо от Boeing в задвижващото жило :mhihi:



А ти искаше на части да я пускаш :mhihi: :winky: Няма невъзможни неща :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Проблем с 5-та врата

Мнение от DLVasilev » 17 Май 2013, 22:17

Абе малко ми трябва за да се ядосам и да унищожа нещо или някой без значение какво или кой е :mhihi:
Особено па кола ако е няма да ми е за първи път да я залича и е цяло чудо, че ми се занимаваше и че работеше. Защото си мислех, ако не тръгне моторчето да разглобя червяка и да докарам палеца в горна позиция, да монтирам механизма и да му резна кабелите и да се затваря като на нормален автомобил багажника, но тая кола определено има късмет :mhihi:
Изображение
ATR-42/72

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Проблем с 5-та врата

Мнение от chernobila » 19 Май 2013, 13:11

DLVasilev написа:Абе малко ми трябва за да се ядосам и да унищожа нещо или някой без значение какво или кой е :mhihi:
Особено па кола ако е няма да ми е за първи път да я залича и е цяло чудо, че ми се занимаваше и че работеше. Защото си мислех, ако не тръгне моторчето да разглобя червяка и да докарам палеца в горна позиция, да монтирам механизма и да му резна кабелите и да се затваря като на нормален автомобил багажника, но тая кола определено има късмет :mhihi:



хахах колега страшен си :ok: :mrgreen: Аз така свалих задния подглавник,че не работеше и като ги видях тия червяци и как се е счупила една пластмаса го заебах да купувам ново :mrgreen:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Проблем с 5-та врата

Мнение от DLVasilev » 19 Май 2013, 13:55

chernobila написа:
DLVasilev написа:Абе малко ми трябва за да се ядосам и да унищожа нещо или някой без значение какво или кой е :mhihi:
Особено па кола ако е няма да ми е за първи път да я залича и е цяло чудо, че ми се занимаваше и че работеше. Защото си мислех, ако не тръгне моторчето да разглобя червяка и да докарам палеца в горна позиция, да монтирам механизма и да му резна кабелите и да се затваря като на нормален автомобил багажника, но тая кола определено има късмет :mhihi:



хахах колега страшен си :ok: :mrgreen: Аз така свалих задния подглавник,че не работеше и като ги видях тия червяци и как се е счупила една пластмаса го заебах да купувам ново :mrgreen:

Аз колко неща трябва да заеба ако знаеш... :mhihi:
има работа за 3 години по тая кола :mhihi:
добре че е безсмъртната W124-ка та има с какво да се возя докато работя по другото :mhihi:
Изображение
ATR-42/72

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 14.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е 38 740i 1999г.
Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird

Re: Проблем с 5-та врата

Мнение от asennikolov » 21 Май 2013, 23:02

DLVasilev написа:
chernobila написа:Какво му беше?

нали закл. палче се върти и съответно заключва, прибира и изкарва багажника
Така това палче е ексцентрично и беше застанало така че оста му беше най-отдолу и ключалката не стигаше до него.
Свалих го, вързах му 2 жици, които сега се сещам че забравих в колата :mhihi: , развъртях го и му докарах някак си началната позиция.
От там следва отваряне на червяка, грес, и монтаж в обратния ред, почистване на клемите и жми градо ;)
сипах и малко трансмисионно малсо от Boeing в задвижващото жило :mhihi:


Колега, следващия път сипи масло не от Boeing, а от Ту-154М и ще избием рибата!!!
Шегувам се, разбира се, и то приятелски, не се сърди за това. Желая успех! :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Проблем с 5-та врата

Мнение от DLVasilev » 22 Май 2013, 17:11

asennikolov написа:
DLVasilev написа:
chernobila написа:Какво му беше?

нали закл. палче се върти и съответно заключва, прибира и изкарва багажника
Така това палче е ексцентрично и беше застанало така че оста му беше най-отдолу и ключалката не стигаше до него.
Свалих го, вързах му 2 жици, които сега се сещам че забравих в колата :mhihi: , развъртях го и му докарах някак си началната позиция.
От там следва отваряне на червяка, грес, и монтаж в обратния ред, почистване на клемите и жми градо ;)
сипах и малко трансмисионно малсо от Boeing в задвижващото жило :mhihi:


Колега, следващия път сипи масло не от Boeing, а от Ту-154М и ще избием рибата!!!
Шегувам се, разбира се, и то приятелски, не се сърди за това. Желая успех! :bchug:

Ама ти какво си мислиш, че няма и такова ли :mhihi:
Разликата е че това от боинг дето имам е трансмисионно масло, а това от АН-12 и останалите руски машини е киселинно. Него го ползвам за клеясали болтове и гайки. Мажа ги и след 10 мин са лъскави :mhihi:
Изображение
ATR-42/72

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Проблем с 5-та врата

Мнение от chernobila » 22 Май 2013, 18:49

DLVasilev написа:
asennikolov написа:
DLVasilev написа:
chernobila написа:Какво му беше?

нали закл. палче се върти и съответно заключва, прибира и изкарва багажника
Така това палче е ексцентрично и беше застанало така че оста му беше най-отдолу и ключалката не стигаше до него.
Свалих го, вързах му 2 жици, които сега се сещам че забравих в колата :mhihi: , развъртях го и му докарах някак си началната позиция.
От там следва отваряне на червяка, грес, и монтаж в обратния ред, почистване на клемите и жми градо ;)
сипах и малко трансмисионно малсо от Boeing в задвижващото жило :mhihi:


Колега, следващия път сипи масло не от Boeing, а от Ту-154М и ще избием рибата!!!
Шегувам се, разбира се, и то приятелски, не се сърди за това. Желая успех! :bchug:

Ама ти какво си мислиш, че няма и такова ли :mhihi:
Разликата е че това от боинг дето имам е трансмисионно масло, а това от АН-12 и останалите руски машини е киселинно. Него го ползвам за клеясали болтове и гайки. Мажа ги и след 10 мин са лъскави :mhihi:


Дай малко масло да развъртам винчета :mhihi: :mrgreen:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Проблем с 5-та врата

Мнение от DLVasilev » 22 Май 2013, 19:31

chernobila написа:
DLVasilev написа:
asennikolov написа:
DLVasilev написа:
chernobila написа:Какво му беше?

нали закл. палче се върти и съответно заключва, прибира и изкарва багажника
Така това палче е ексцентрично и беше застанало така че оста му беше най-отдолу и ключалката не стигаше до него.
Свалих го, вързах му 2 жици, които сега се сещам че забравих в колата :mhihi: , развъртях го и му докарах някак си началната позиция.
От там следва отваряне на червяка, грес, и монтаж в обратния ред, почистване на клемите и жми градо ;)
сипах и малко трансмисионно малсо от Boeing в задвижващото жило :mhihi:


Колега, следващия път сипи масло не от Boeing, а от Ту-154М и ще избием рибата!!!
Шегувам се, разбира се, и то приятелски, не се сърди за това. Желая успех! :bchug:

Ама ти какво си мислиш, че няма и такова ли :mhihi:
Разликата е че това от боинг дето имам е трансмисионно масло, а това от АН-12 и останалите руски машини е киселинно. Него го ползвам за клеясали болтове и гайки. Мажа ги и след 10 мин са лъскави :mhihi:


Дай малко масло да развъртам винчета :mhihi: :mrgreen:

Колко? 200-300 грама ще ти стигнат ли? Имай предвид, че попадне ли на кожата я нацепва на пресъхнало езеро и боли до безумие, в очите за нищо на света не трябва да влиза. Киселинно е маслото и е много силно
Изображение
ATR-42/72

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Проблем с 5-та врата

Мнение от chernobila » 22 Май 2013, 20:47

Колко дадеш толкова,че има драма в сервиза с развиването на някои болтове :mrgreen: Тъкмо да почерпя и да се съберем ...може и сбирка на е38 :dunno: :mrgreen:

Предишна

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook