проблем с M62B35 - misfire 5,6,7,8 цилиндър - РЕШЕНО :)

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 22.02.2010
Местоположение: София
Кара: E38 M62B35

проблем с M62B35 - misfire 5,6,7,8 цилиндър - РЕШЕНО :)

Мнение от St-George » 25 Авг 2011, 16:51

Да започна със симптомите от самото начало.
Още от както взех колата проблема беше, че до към 3500/4000 об/мин върви нормално и после губи половината цилиндри (5,6,7,8), както набира и забива муцуната. Спирам рестартирам (гася/паля) двигателя и всичко е ОК - работи си равномерно (това същото нещо го прави и на газ и на бензин). При закачане на DIS грешката, която изписва е misfire 5,6,7,8 cyl........
Според момчето от което я купих проблема се е появил от когато е сложил ГИ и съответно всичките първоначални подозрения бяха към него по специялно към Газовия Компютър че нещо забива и след рестарта се оправя. Махнах Газовия Комп и проба на бензин като наместо компютъра (на ГИ) имаше "мостчета" от кламери - о не същата драма. Първото изфорсиране колата се форсира до към 4500-5000 об/мин и забива муцуна. Спиране/тръгване и положението се влошава - още на 3200-3500 цилиндрите излизат ваканция...
Веднага подозренията попаднаха към някоя слаба спойка при газовите кабели където са хванати към инжекторите - съответно бяха разкачени и инсталацията върната във фабричен вид (без газова уредба) - отново греда - карам си на 4 цилиндъра та ушите ми пращят... :dummy:
Съответно след това за пробата сменихме свещи/кабели/бобини/инжектори на проблемните цилиндри - същата история - 1-вото изфорсиране стига до към 5000об/мин и колкото повече я натискаш, толкова повече ми сваля "red line" . Направо почнах да го чувствам като болен зъб тоз мотор - колкото повече го ръчкам, толкова повече псувни ми идваха наум :censored: Ако си го карам пенсионерски си върви...
От логиката че газовия комп просто повторя сигналите на бензиновия... вече почти бях готов да се обзаложа че просто компа се е бъгнал. Нали съм свикнал с пусти компютри и максимата - рестартирай и ще се оправи, та започнах да си търся ECU. От обяви и оферти за ~400лв за ECU + EWS... та си взех само ECU от Англия.
И нова надежда - слагаме ECU-то, запознаваме го с колата/EWS....газ и о не отново... :banghead: :banghead: :banghead:
После майстора ми замина за чужбина за 15на дена та имах време за размисъл/четене по форуми :lol:
Навсякаде тази грешка я споменат с свещи/кабели/бобини/инжектори/катализатори... и :idea: я колата на подемника и резнах левия катализатор... едно кръгче за проба. Като се абстрахирам от бумтящия звук и нуждата от шлемофони... колата не дава на я настъпиш - мотора се развърта до ограничител, кикдауна лепи за седалката... Е разбудих цяло Сеславци и Бухово с това ми кръгче и мотора в лютеницата :driving: :angel: ...
Е като се върнах в сервиза - е бях се разчекнал в усмивка като по анимац. филми...
Резнахме и другия катализатор - на 1,2,3,4 цилиндър и .. о чудо - от вътре празен :shock: . Добре че всичко става пред мен иначе щяха да почнат едни съмнения... сложихме две прави тръби "времянки", след няколко дена при Лазаров две катализаторни гърнета от неръждавейка с 3г. гаранция за 320лв общо и сега вече се усеща че карам 8-мак
Малко дълъг разхвърлян стана поста, но може да е полезно за някой колега със същите симптоми.
И на мен не ми се махаха катализаторите - исках всичко да си е СТОК, ама просто е трябвало с тях да започна 8)
В резюме ми остана едно резервно ECU за M62B35/M62B44, което съм пуснал в "продава"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 26.12.2007

Re: проблем с M62B35 - misfire 5,6,7,8 цилиндър - РЕШЕНО :)

Мнение от turbobanana » 30 Авг 2011, 19:55

Благодаря за помощта на многомилионния подфорум за Е38 :)

Аре кажи колко падна разхода най-накрая!
:)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 22.02.2010
Местоположение: София
Кара: E38 M62B35

Re: проблем с M62B35 - misfire 5,6,7,8 цилиндър - РЕШЕНО :)

Мнение от St-George » 31 Авг 2011, 8:00

градско - около 17/100 LPG
Извънградско ще ти кажа след събота че мисля да ходя на фестивала на сръбската скара в Лесковац :D

добавено:
Извънградско ми даде около 13.5/100 (LPG) - навсякаде спазвайки ограниченията, на 70% от пътя вкл. климатик
На отиване минах Калотина, КПП Драгоман, доста висене на границата - около час и местене на колата с по 4метра (палене/гасене и бая работене на място), 130 на км междуселско с около 80 км/ч, 40на км магистрала с 120 км/ч...
На връщане смених маршута с малко по-хард. 80 км между-селски преход с доооста завой и изкачване последните 5км преди границата - черен горски път. Около 2 часа ми отне до КПП Стрезимировци и после вече Трън, Брезник, Перник, Владая, София
Общо 400км (средна скорост 50км/ч)
Предполагам че при по-нормално извънградско (без висене по границата, с повече магистрала и по-нормален път) ще падне до към 12.5-13.00/100

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook