Още един БМВ проект и автомобилните спортове
Модератор: Sharo
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
lazaronni написа:Супер проектКакви са ти целите и очакванията за този автомобил, дано не е драг?
За какъв род състезания се подготвя тази кола
Колата я подготвям за участие в националния пистов шампионат или
"Затворен маршрут" както му казват от БФАС. Целта ми е да сме готови
до БМВ събора 1-2 май, след което яко тестове през лятото и първо
участие на писта Стара Загора - 5-6 септември. Също ще се пробвам и
в планинското, но ще видя дали ще успея и за там тази година.
ПС - от драга се отказах отдавнаааа
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Каква рейка мислиш да използваш?
Е36, Е36 М3, състезателна или четвърти вариант?
Успех!
Е36, Е36 М3, състезателна или четвърти вариант?
Успех!
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
AlibiTu написа:Каква рейка мислиш да използваш?
Е36, Е36 М3, състезателна или четвърти вариант?
Успех!
Замислил съм се за число около 2.5 до 2.8 - състезателна с хидравлика.
За момента е това все още не съм я поръчал, предполагам че ще го
направя и това втората половина на март.
- gotcha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: тухла в южните райони
- Пол: Мъж
- Кара: Diamantschwarz coupe
rosen.kolarov написа:Колега,
таз фирма е супер сериозна дори доставя окачванията за повечето
бими в WTCC, но и цените им са доста солени. По спомен 4 way е
някъде около 5500 евра.
Предполагам говориш за това - MOT-M 505 052 Moton-Motorsport BMW E30 Steel front struts, aluminum non coil-over rear. Donor spindle front required;4 Way $13,382.00
Верно са цифричка...
Твоите 4 уей ли са, които си харесал и на колко ти стъпват?
Mens sana in corpore sano
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
gotcha написа:Твоите 4 уей ли са, които си харесал и на колко ти стъпват?
Тези, които съм ги показал по-горе в темата на KW са 2 уей и след
изпращане на предните шенкели пристигат за 3-4 седмици на цена
от 2400 евра (без доставката). Все още не съм решил какво точно
да избера (имам още време).
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
леле като гледам цеените и зора при доставка ,както и времето си мисля,че едно от най-важните неща е да няма удари,колкото и леки да са. това връща времето адски много назад. пожелавам ти никакви съприкосновения със странични обекти по пистата....!!!
чудя се как пилотите успяват да изстискат максимума-аз ако знам цените на частите няма да смея да издуя колата до край-просто ше я пазя...!!
чудя се как пилотите успяват да изстискат максимума-аз ако знам цените на частите няма да смея да издуя колата до край-просто ше я пазя...!!

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
rosen.kolarov написа:AlibiTu написа:Каква рейка мислиш да използваш?
Е36, Е36 М3, състезателна или четвърти вариант?
Успех!
Замислил съм се за число около 2.5 до 2.8 - състезателна с хидравлика.
За момента е това все още не съм я поръчал, предполагам че ще го
направя и това втората половина на март.

п.с. На 7 март ще ходиш ли на Дракон? Искам да те попитам за някои неща.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
AlibiTu написа:п.с. На 7 март ще ходиш ли на Дракон? Искам да те попитам за някои неща.
Да ще ходя, но само на 7-ми (събота) ще съм там, неделя (8-ми)
няма да успея, че малкия има рожден ден.
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Ще се опитам да систематизирам вариантите по окачването. Ще започна
с предното окачване, както знаем при стандартното окачване не са
много възможностите за промяна на различните ъгли. Към момента съм
се спрял на два конкретни варианта за отпред:
Първи вариант:
окомплектован с койловъри
пълния комплект
и сравнен със стандартния носач
А това е втори вариант от едни американци:
и двата варианта са базирани на унибал технологията.
с предното окачване, както знаем при стандартното окачване не са
много възможностите за промяна на различните ъгли. Към момента съм
се спрял на два конкретни варианта за отпред:
Първи вариант:

окомплектован с койловъри

пълния комплект

и сравнен със стандартния носач

А това е втори вариант от едни американци:

и двата варианта са базирани на унибал технологията.
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Стандартния заден мост на Е30-ката е доста ограничен към настройки
поради което има няколко различни варианта. Най-разпространения е
преправата на стандартния мост с цел добавяне на възможност за
корекция на ъглите.
Има и други решения с два унибала, а също и с две раздвижени планки
всичко е въпрос на собствен избор. Ние ще гоним решението от снимката
надявам се да стартираме следващата седмица промените по задния мост.
Също има и редица варианти на подмяна на цели елементи, примерно:
тук са обобщени различни решения

поради което има няколко различни варианта. Най-разпространения е
преправата на стандартния мост с цел добавяне на възможност за
корекция на ъглите.
Има и други решения с два унибала, а също и с две раздвижени планки
всичко е въпрос на собствен избор. Ние ще гоним решението от снимката
надявам се да стартираме следващата седмица промените по задния мост.
Също има и редица варианти на подмяна на цели елементи, примерно:

тук са обобщени различни решения

- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
Роска всички части които купуваш са адски квалитетни и истински, чудя се само, мислил ли си нещо за резервните части? Ти каза че ще се пробваш да караш планинско и писта, ясно че при планинското всичко зависи само и единствено от теб, но на писта голямо значение имат и другите състезатели. В никое състезание не е сигурно дали някой няма да те надъни с или без причина, пожелавам ти разбира се това никога да не се случва, но ако се случи и трябва да се сменят части какво ще правиш тогава?

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
LeX написа:В никое състезание не е сигурно дали някой няма да те надъни с или без причина, пожелавам ти разбира се това никога да не се случва, но ако се случи и трябва да се сменят части какво ще правиш тогава?
Чесно казано си мисля, че брони и калници сигурно ще са консуматив
поради което след като изпънах Евото като струна сега ще му взема
калъпи (надявам се перфектни) и ще си излея няколко боди кит-а,
така че да имам за смяна след състезанията.
Искрено се надявам да не се стига до по-сериозни удари.
- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Успех с начинанието колега
Аз лично нямам търпение да видя един такъв истински автомобил в действие
А пък ако успееш да го подготвиш до края на май за писта Варна.....

Аз лично нямам търпение да видя един такъв истински автомобил в действие

А пък ако успееш да го подготвиш до края на май за писта Варна.....
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани