Още един БМВ проект и автомобилните спортове

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 16 Апр 2009, 10:28

Пристигнаха и унибалите за задния мост и вече работим по него,
надявам се до края на другата седмица да сме готови.

Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 17 Апр 2009, 6:17

Относно колектора - сме се спряли на решение Liquid To Air вариант на
интеркулер, на който сме направили точен макет и нещата изглеждат добре.
Спряхме се на това решение поради наличие на адски крати турбо
пътиша, доста по-добра ефективност от Air To Air решенията, по-малко
лаг в системата. Разбира се решението си има и свойте минуси - трябва
да се грижим доста по охлаждането на течността за да задържим
ефективността, но за там имаме няколко идейки.

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 17 Апр 2009, 16:06

rosen.kolarov написа:Относно колектора - сме се спряли на решение Liquid To Air вариант на
интеркулер, на който сме направили точен макет и нещата изглеждат добре.
Спряхме се на това решение поради наличие на адски крати турбо
пътиша, доста по-добра ефективност от Air To Air решенията, по-малко
лаг в системата. Разбира се решението си има и свойте минуси - трябва
да се грижим доста по охлаждането на течността за да задържим
ефективността, но за там имаме няколко идейки.

Изображение

абе аз малко късно се обаждам, но там където искате да го сложите кулъра няма ли да му грее много от мотора? имате вариант за въздухозаборник на капака? (като ланча, мини и т.н.) мислили сте за вариант като при мен - водна риза около входящия колектор и допълнителен воден радиатор с електрическа помпа на бронята долу? помпата става идеално от разните компресирани АМГ-та или webasto за нафтова печка за камион.
Изображение Изображение Изображение Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 17 Апр 2009, 17:55

Радиатора и електрическата помпа са задължителни, а капака ще
го проектираме специално за да опимизираме въздушните потоци.
Също така имаме и още няколко идейки, но нека видим как ще
се получат и ще пиша допълнително.
Освен това има доста напреднали термоизолационни материали,
които мислим да използваме за да покрием интеркулера и входящия
колектор.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 18 Апр 2009, 21:13

Тези дни приключихме с усилването на задния мост
Изображение

Добавихме планки - заварки, малко пилене и готово
Изображение

Другия носач е подготвен, но след като приключим с монтажа на
унибалите ще приключим и тук работата
Изображение

Иначе цялата конзола на дифа я усилихме като към стандартния
детайл който беше 3 мм. добавихме още един с 2 мм. дебелина.
Доста чукане, нагряване и пак и пак ни отне докато финишираме
Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 20 Апр 2009, 20:41

Днес малко се потрудих по колата и успях да напасна карбоновото
табло. Беше голям зор защото се наложи доста пилене и дялкане за
да го вкарам около ролбара, но резултата си заслужаваше :wink:

Изображение

Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 20 Апр 2009, 22:02

Роска, не ми казвай, че тач тръба, дето ходи на верев под таблото си е към заводския ролбар на ОМП :shock:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 20 Апр 2009, 22:58

sonny написа:Роска, не ми казвай, че тач тръба, дето ходи на верев под таблото си е към заводския ролбар на ОМП :shock:


Ами Сони така е, какво не ти харесва :?:
Ако ти се струва, че пречи на педалите мога да кажа че няма никакъв
проблем. Пробвах доста след монтажа на седалката и няма проблеми.
Изображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 21 Апр 2009, 1:03

rosen.kolarov написа:
sonny написа:Роска, не ми казвай, че тач тръба, дето ходи на верев под таблото си е към заводския ролбар на ОМП :shock:


Ами Сони така е, какво не ти харесва :?:
Ако ти се струва, че пречи на педалите мога да кажа че няма никакъв
проблем. Пробвах доста след монтажа на седалката и няма проблеми.


И на мен ми се видя странно. Така на голо купе не мога да преценя кое къде ще се падне, но няма ли риск да си измааш колената в тая тръба ако коланите не са достатъчно стегнати да те залепят за седалката?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 21 Апр 2009, 6:17

Асене, на това място стандартно има кора - нали не се удряш в нея ?

Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 21 Апр 2009, 8:41

Има доста случай, в които състезатели си правят такива тръби и при удар им се трошат първо колената. Вярно е, че съм чувал за случаи, но с прави тръби, а не под наклон, просто поставени по-надолу. Тази ми се вижда странна. Попринцип не е много ниска, но при евентуален страничен удар недай си боже, колата е най-слаба при такъв и има вероятностточно тази тръба да се огъне първ и като я гледам е права, без посочен ъгъл на евентуално сгъване, демек не се знае на къде би тръгнала, и ако тръгне навътре, отива първо десния крак. Затова така реагирах, а и честно досега несъм виждал конфигурация с такава тръба ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 21 Апр 2009, 10:41

Сонка ние няма да се удряме ... нали сме позьори - ще караме парадно :winky:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 21 Апр 2009, 18:21

rosen.kolarov написа:Сонка ние няма да се удряме ... нали сме позьори - ще караме парадно :winky:


Пожелавам ти с парадно каране все призови места ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 21 Апр 2009, 19:14

Днес приключихме работа по тампоните на задния мост. Набихме
втулки, които заварихме, след което с пресата набихме тампоните
и на финала фтулката от където ще минава болта към купето.
Материала е Полиуретан 90 от Обликос.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 21 Апр 2009, 19:17

И тампоните за двигателя са готови (като заготовки), надявам се утре
да ги монтираме и всичко да пасне от първия път. Може да ни се
наложи да ги изработим от по-мек материал, но времето ще покаже.

Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook