При работа на място пуши.

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.06.2013

При работа на място пуши.

Мнение от syscom » 19 Ное 2017, 21:49

Здравейте колеги.
При работа място около 10 минути колата почва да пуши сиво.
След като я изфорсирам се образува сиб облак и след това спира да пуши.
Това го прави само като работи на място около 10 минути.През другото време не съм забелязал да пуши.
Колата е60 3.0 дизел фейс.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: При работа на място пуши.

Мнение от vvasilev1 » 19 Ное 2017, 22:05

Сменен ли е масления сепаратор?
Подгряващите свещи и реле?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.06.2013

Re: При работа на място пуши.

Мнение от syscom » 19 Ное 2017, 22:11

vvasilev1 написа:Сменен ли е масления сепаратор?
Подгряващите свещи и реле?

Не съм сменял нищо, но на диагностика ми вади че имам 5 изгорели свещи...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: При работа на място пуши.

Мнение от vvasilev1 » 19 Ное 2017, 22:17

syscom написа:
vvasilev1 написа:Сменен ли е масления сепаратор?
Подгряващите свещи и реле?

Не съм сменял нищо, но на диагностика ми вади че имам 5 изгорели свещи...


Колега,

Първо смени подгревните свещи! Ако имаш възможност смени и релето което ги управлява. Като марка BERU.
Второ смени масления сепаратор. Препоръчвам ти да сложиш оригинален.
Ето как изглежда :
https://www.autopower.bg/%D1%84%D0%B8%D ... 39886.html

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: При работа на място пуши.

Мнение от Atsalov » 19 Ное 2017, 22:21

И след като смениш всичко това(не че няма нужда) ще разбереш, че няма разлика ;) сваляй дюзите и ги пращай на Виктор в Карлово или в Турция, третия вариянт е да си я караш така :yes:
Реле и свещи, само комплект, за да не разбереш, какво е да отвориш кутията на Пандора :D

...и престанете с този сепаратор(нали е сепаратор, не е филтър)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.06.2013

Re: При работа на място пуши.

Мнение от syscom » 19 Ное 2017, 22:26

vvasilev1 написа:
syscom написа:
vvasilev1 написа:Сменен ли е масления сепаратор?
Подгряващите свещи и реле?

Не съм сменял нищо, но на диагностика ми вади че имам 5 изгорели свещи...


Колега,

Първо смени подгревните свещи! Ако имаш възможност смени и релето което ги управлява. Като марка BERU.
Второ смени масления сепаратор. Препоръчвам ти да сложиш оригинален.
Ето как изглежда :
https://www.autopower.bg/%D1%84%D0%B8%D ... 39886.html

Тази седмица ще сменям релето и ще видя дали трябва да сменям и свещи и ще ги сменя и тях и ако продължи да пуши сменям масления сепаратор.
Колега благодаря за бързия и ясния отговор - аз за първи път чувам за масления сепаратор и го виждам.
п.п. Това ще оправи ли проблема колега? Щото чета некви теми за издухани двигатели и т.н. при мен нямам загуба на мощност или нешо друго като по ситемите и датците или грешки на инпа....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: При работа на място пуши.

Мнение от vvasilev1 » 19 Ное 2017, 22:28

Както се е изказал компетентния колега е възможно да няма подобрение в поведението на автомобила, но все пак така или иначе тези елементи са задължителни за подмяна, а и в сравнение с цената за ремонт на дюзите са евтини.
Така че, нека започнем от по безобидното.

Успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.06.2013

Re: При работа на място пуши.

Мнение от syscom » 19 Ное 2017, 22:29

Atsalov написа:И след като смениш всичко това(не че няма нужда) ще разбереш, че няма разлика ;) сваляй дюзите и ги пращай на Виктор в Карлово или в Турция, третия вариянт е да си я караш така :yes:
Реле и свещи, само комплект, за да не разбереш, какво е да отвориш кутията на Пандора :D

...и престанете с този сепаратор(нали е сепаратор, не е филтър)

А проблем ли е да се кара така и ако е колко излиза рециклирането на дюзи при Виктор или Турция?

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: При работа на място пуши.

Мнение от Atsalov » 19 Ное 2017, 22:35

За мен не е проблем :D . Това само ти може да предцениш, спрямо твоите нужди и приоритети.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: При работа на място пуши.

Мнение от vvasilev1 » 19 Ное 2017, 22:42

syscom написа:
Atsalov написа:И след като смениш всичко това(не че няма нужда) ще разбереш, че няма разлика ;) сваляй дюзите и ги пращай на Виктор в Карлово или в Турция, третия вариянт е да си я караш така :yes:
Реле и свещи, само комплект, за да не разбереш, какво е да отвориш кутията на Пандора :D

...и престанете с този сепаратор(нали е сепаратор, не е филтър)

А проблем ли е да се кара така и ако е колко излиза рециклирането на дюзи при Виктор или Турция?


Рециклажа е 200-300 лева на дюза.
Колкото майстора питаш, всеки ще те прати на различен рецикладжия...смятай:)))))

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: При работа на място пуши.

Мнение от Atsalov » 20 Ное 2017, 0:18

...и за пиезото ли, защото знам, че не ги правят много :D ?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: При работа на място пуши.

Мнение от vvasilev1 » 20 Ное 2017, 0:22

Atsalov написа:...и за пиезото ли, защото знам, че не ги правят много :D ?!


И тях ги зачесаха ... не са нано технология.

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: При работа на място пуши.

Мнение от Atsalov » 20 Ное 2017, 0:38

Знам, защото съм правил, но не ги правят на много места ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Re: При работа на място пуши.

Мнение от RORO » 20 Ное 2017, 7:39

Имал съм случай , 3,0 Д само че на Е65 не работещ термостат(постоянно отворен)колата върви студена следствие на което събира много конденз (във вид на масло и вода наподобяващо нещо между боза и грес )във клапана-филтъра картерни газове .Последният се запушва буквално и колата започва да пуши и да гори много масло .След смяна на термостат и клапана всичко си идва на мястото .Клапана се намира в капака на клапаните и смяната му е лесна .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.06.2013

Re: При работа на място пуши.

Мнение от syscom » 20 Ное 2017, 9:23

RORO написа:Имал съм случай , 3,0 Д само че на Е65 не работещ термостат(постоянно отворен)колата върви студена следствие на което събира много конденз (във вид на масло и вода наподобяващо нещо между боза и грес )във клапана-филтъра картерни газове .Последният се запушва буквално и колата започва да пуши и да гори много масло .След смяна на термостат и клапана всичко си идва на мястото .Клапана се намира в капака на клапаните и смяната му е лесна .

При мен след последна смяна съм минал 4 -5 к километра, не забелазвам спад в маслото даже в началото преди 2к километра ми излизаше че маслото е в повече но след източване се оправи.

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook