530д проблем топъл старт

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 10.08.2013
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: м3

530д проблем топъл старт

Мнение от Тодориев » 27 Юни 2015, 23:52

Здравейте колеги колата е 530 д 218 кс. 2005 г проблема е като загрее над 80 градуса влиза записва грешка 4560 некоректно налягане в рейката спира да върви и след като е загася и веднга не изка да запали при изтиване на мотора пали веднага.


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: 530д проблем топъл старт

Мнение от ivoo » 28 Юни 2015, 9:04


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 10.08.2013
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: м3

Re: 530д проблем топъл старт

Мнение от Тодориев » 29 Юни 2015, 23:16

Всичко води към дюзи ще ги свалям за проверка

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: 530д проблем топъл старт

Мнение от CrazyElement » 01 Юли 2015, 0:16

Добре де това , че не иска да пали на топъл мотор ,а на студен пали не е ли датчик колянов вал?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: 530д проблем топъл старт

Мнение от adovet » 01 Юли 2015, 13:57

CrazyElement написа:Добре де това , че не иска да пали на топъл мотор ,а на студен пали не е ли датчик колянов вал?

Не. Датчика няма отношение към температурата

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 10.02.2008

Re: 530д проблем топъл старт

Мнение от karamba_ » 01 Юли 2015, 17:16

Дюзи :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 22.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 LCI 523i

Re: 530д проблем топъл старт

Мнение от Dani Dupeto » 01 Юли 2015, 17:41

adovet написа:
CrazyElement написа:Добре де това , че не иска да пали на топъл мотор ,а на студен пали не е ли датчик колянов вал?

Не. Датчика няма отношение към температурата


Как да няма отношение към температурата? Имах проблем преди години с една Е30 320, гаснеше ми с 150 на магистралата заради датчик колянов вал. Когато загрееше до над 80 градуса датчика подаваше гршно импулси и колата буквално се давеше с бензина. След това с МЛ270 цди същия проблем, и го хванах по следния начин. След като загрее и се скапе, веднага го поливам със студена вода и колата си пали, а иначе си чаках докато изтине и се чудих какво ли е.
Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: 530д проблем топъл старт

Мнение от adovet » 01 Юли 2015, 21:19

При наще бмвта по принцип или работи или не

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 10.08.2013
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: м3

Re: 530д проблем топъл старт

Мнение от Тодориев » 23 Юли 2015, 23:12

Малко закъснение но проблема се оказа дюзи смених ги с други и колата е супер . Проблема е бил в клапаните на дюзите просто са засядали

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 7.12.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е60 530 d
Мечтае да кара: E60 535d
Детайли за колата: M optic + chip

Re: 530д проблем топъл старт

Мнение от dragonfly74 » 14 Ное 2015, 10:39

Здравейте колеги. Имам същия проблем с моя M57TU двигател. Студена пали на момента, топла върти като замаяна и не пали. Смених датчика на разпределителния вал, регулатора на рейката и датчика за налягане на рейката. След смяната на регулатора нещата се подобриха,в смисъл че сега понякога пали и топла, но не винаги и след по продължително палене. Когато я закача на DIS и чета живи данни по време на палене виждам , че не вдига достатъчно налягане в рейката, когато не пали. При необходими около 300bar при мен е около 100bar.
Любопитно ми е как разбраха, че дюзите са за смяна-замериха излишното гориво, стендоваха ли ги или просто по интуиция ги смениха и защо всички дюзи? След смяната на дюзите регистрираха ли ги в DDE модула?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: 530д проблем топъл старт

Мнение от netmurder » 14 Ное 2015, 10:55

dragonfly74 написа:Здравейте колеги. Имам същия проблем с моя M57TU двигател. Студена пали на момента, топла върти като замаяна и не пали. Смених датчика на разпределителния вал, регулатора на рейката и датчика за налягане на рейката. След смяната на регулатора нещата се подобриха,в смисъл че сега понякога пали и топла, но не винаги и след по продължително палене. Когато я закача на DIS и чета живи данни по време на палене виждам , че не вдига достатъчно налягане в рейката, когато не пали. При необходими около 300bar при мен е около 100bar.
Любопитно ми е как разбраха, че дюзите са за смяна-замериха излишното гориво, стендоваха ли ги или просто по интуиция ги смениха и защо всички дюзи? След смяната на дюзите регистрираха ли ги в DDE модула?

Колега когато клапаните за обратното гориво на дюзите са отворени, налягането в рейката пада и съответно колата не пали... за да е токова налягате при теб със сигурност е повече от една дюза проблемна, затова свали ги всичките и ги дай да ги рециклират, път то на стенда ще си покаже дали всички са за рециклаж или само някои...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 7.12.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е60 530 d
Мечтае да кара: E60 535d
Детайли за колата: M optic + chip

Re: 530д проблем топъл старт

Мнение от dragonfly74 » 14 Ное 2015, 11:16

Това което казваш безспорно е така. Мисълта ми беше, че налягането може да се губи и от самата помпа високо налягане или от регулатора на дебита на самата помпа който се управлява от DDE модула. Исках да разбера как се насочихте към дюзите?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: 530д проблем топъл старт

Мнение от netmurder » 14 Ное 2015, 11:46

По принцип най-вероятно е да е от дюзите, иначе не е изключено да е и от това което ти казваш... но все пак трябва да се започне от някъде...
Иначе ако пали когато е студена, а не пали когато е топла, в повечето от случаите се оказват дюзите...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 7.12.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е60 530 d
Мечтае да кара: E60 535d
Детайли за колата: M optic + chip

Re: 530д проблем топъл старт

Мнение от dragonfly74 » 14 Ное 2015, 12:14

Разбрах. Попитах защото причините за да не ти запали двигателя са много и трудни за диагностициране без специално оборудване. У нас масово в сервизите не могат да определят точно къде е проблема къде от незнание къде от липса на техника къде от мързел и започва едно гадаене приличащо на хвърляне на боб. При мене специално единия вика стартер или помпа високо налягане (без да погледне колата), другия вика регулатор, третия датчик за налягане, четвъртия дюзи или датчика на разпределителния вал и така ако трябва да ги слушам ремонта ще ми излезе златен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: 530д проблем топъл старт

Мнение от CrazyElement » 16 Ное 2015, 21:12

adovet написа:При наще бмвта по принцип или работи или не


Не споря, просто попитах , защото на старата ми кола Алфа Ромео 156 2.0 ТС го имах този проблем на загрял мотор не палеше, като изстине пали и не гасне но като я загасиш топла и повече не палеше докато не се охлади.

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook