E61 level control system failure - поредната детска болест.

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 6.06.2012
Местоположение: Houston, TX
Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne

E61 level control system failure - поредната детска болест.

Мнение от nik0las » 01 Май 2014, 18:44

Е колеги,

Досега колата страдаше почти от всички детски болести за модела, но си мислих че задното окачване е ОК но съм грешал.

Появява ако караж дълго по-неравен път или колата ако е натоварена. И от извесно време ни нарправи впечатление че компресора се пуска достачесто. Грешка дава задна дясна страна, код не помня, но беше нещот от сорта:

time for adjustment to high - rear right.

E казвайте според вас кое е заминало:

1. Възглавница
2. Маркучи
3. компресор
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: E61 level control system failure - поредната детска боле

Мнение от Taruno » 01 Май 2014, 19:27

Проблема е че като сдаде багажа маркуча отива и компресора, описано е в темата с болестите на Е61 как да се предпазиш или да го оправиш

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 6.06.2012
Местоположение: Houston, TX
Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne

Re: E61 level control system failure - поредната детска боле

Мнение от nik0las » 02 Май 2014, 6:15

Значи според теб проблема е в макуча не във възглавницата?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: E61 level control system failure - поредната детска боле

Мнение от hol1gans » 02 Май 2014, 6:56

Има писано по темата, само трябва да се поразровиш.
Накратко да ти помогна, провери маркуча да не е скъсан и го смени, ако не се оправи свали компресора и го изчисти с обезмаслител изсуши го и го смажи с спрей, при мен така се оправи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 6.06.2012
Местоположение: Houston, TX
Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne

Re: E61 level control system failure - поредната детска боле

Мнение от nik0las » 02 Май 2014, 11:29

маркучите вървят ли като отделна част и какви пари са?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: E61 level control system failure - поредната детска боле

Мнение от Taruno » 03 Май 2014, 8:34

Т обаче отказваш да прочете темата, в която е писано специално за това, първ НЕ трябва до ползваш оригиналния, а по-възможност усилен плетен, който си купуваш, от където намериш, второ темата е залепена отгоре прочети, в нея има описан подрбно процеса благодарение на колегата da6ip

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 6.06.2012
Местоположение: Houston, TX
Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne

Re: E61 level control system failure - поредната детска боле

Мнение от nik0las » 06 Май 2014, 22:22

Решил съм да се заема с проблема.

Ще дигна колата на крик ще сваля компресора и маркучите за ревизия.

Искам обаче преди да се захвана да питам колегите, които са го правили за съвет :bowdown:

1. Откъде минават маркучите, само отдолу ли са достъпни или трябва багажника да се раглабя?

2. Компресора може ли да се раглоби и с какво да го почистя отвътре?

3. Ако сте копували маркучи какви и откъде?

4. Трябват ли щуцери за новите маркучи или може да се ползват мойте?


Мерси!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: E61 level control system failure - поредната детска боле

Мнение от hol1gans » 06 Май 2014, 23:12

Колега пак казвам, че има писани отговори за твоите въпроси, даже едната тема е на 2-ра страница а другата е на 4 или 5-та.
Не ти трябва на крик да качиш колата, ако имаш ИНПА си повдигни задницата в повече и легни отдолу.

1. По спомен маркуча гледа към резервоара и влиза под калника. Нищо не разглобяваш само трябва да бутнеш ръката и да го изкараш.

2. Аз лично бях го разглобил всичко което може да се свали, но после го събрах и оставих само тази част http://www.google.bg/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fimg163.imageshack.us%2Fimg163%2F8785%2Frr25.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Finfo.bimmerportal.nl%2Fforum%2Fviewtopic.php%3Ff%3D123%26t%3D14721%26start%3D75&h=478&w=357&tbnid=XV5F1tkxuRl5oM%3A&zoom=1&docid=Lfhro1XREKsCIM&ei=pkxpU-PeM6qCyAOSioGgAQ&tbm=isch&ved=0CKkBEDMoTDBM&iact=rc&uact=3&dur=456&page=4&start=65&ndsp=24 След това го напръсках с обезмаслител и с топла вода по мивката, всякакви четки, телове, каквото имам подръка се помъчих да го изчистя. С компресора го продухах и с сешоара го изсуших.

3. Имах подръка маркуч за налагане с 2на стена с точния размер и го сложих него, вече 6ти месец няма проблем.

4. Ако са здрави ползвай твоите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 6.06.2012
Местоположение: Houston, TX
Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne

Re: E61 level control system failure - поредната детска боле

Мнение от nik0las » 07 Май 2014, 22:43

Така днес беше денят.

1. свалих корите
2. Оказа се, че захранващия маркуч е скъсан точно на скобата откъм щуцера на копресора :mhihi:
3. в горната си част зад подкалника беше скъсан също на скобата :mhihi: (демек компресора си е дишал прах и пясък от под колата)
4. демонтаж на компресора и соленоида
5. разглабяне и почистване + смазване (може да си представите какво беше вътре :banghead: )
6. злгобяване по обратния ред...

да добавя че маркучите на възглавниците небяха мръднали.

Ремонта ми струваше около 7лв

1. маркуч 6мм за бензин (оргиналния е 5мм и по-тънък, този е по-дебел с шимровка)
2. 4 скоби
3. добавих малък филтър за безин от 2лв :mhihi: който да филтрира въздуха преду компресора ако случайно засмуче гадости
4. малко силикон на щуцерите от соленоида и компресора за по-хубаво уплътняване, защото щуцерите са метални а се навиват в пластмасова резба на компресора и соленоида :banghead:

сега компресора почти не се чува :mhihi: и колата се дигна нормално - ще покараме и ще видим, но мисля че съм отстранил проблема :D
Изображение

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook