Тресе на място на Д

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 12.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530 d Auto '04

Тресе на място на Д

Мнение от zdravko555 » 25 Мар 2014, 19:56

Днес ми излезе едно тресене на място като съм и държа спирачка и съм на Д. Като мина на Н изчезва. Знам че е нормално да променя звука при вкючване на скорост,тука говоря за по-силно от нормалното все едно има кофти дюзи и работи неравномерно. Тресе значително по силно, разтриса и вибрира цялото купе. Дюзите ще ги погледна утре но бяха ок, така не ми е тресяло преди. Торка ми е ок, нямам симптоми, скоростите сменя леко нямам оплаквания.

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Тресе на място на Д

Мнение от Atsalov » 25 Мар 2014, 20:55

А като ти са заминали тампоните на мотора се увеличава и тресенето. Да не би направо да липсва цилиндър? Някоя от пеперудките да е паднала и да не затваря клапан?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Тресе на място на Д

Мнение от hol1gans » 25 Мар 2014, 21:01

Провери си 2та тампона на двигателя, и тампона на ск.кутия. Най-вероятно те да са проблемни. А от D на R като дадеш имали едно леко ритане? акода на 99% са тампоните.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Тресе на място на Д

Мнение от iceblast » 25 Мар 2014, 21:08

Atsalov написа:А като ти са заминали тампоните на мотора се увеличава и тресенето. Да не би направо да липсва цилиндър? Някоя от пеперудките да е паднала и да не затваря клапан?


Ако работи на по-малко цилиндри ще го усеща постоянно. Най-вероятно тампоните са за смяна.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 12.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530 d Auto '04

Re: Тресе на място на Д

Мнение от zdravko555 » 25 Мар 2014, 21:15

Всичко това може ли да има връзка с един мой стар пролем тресе при гасене, визирам тампоните на мотора или демферната шайба.
Минслия месец бех оглед при майстора ми гледа всичко нищо не намери ще трябва пак да ходя.

Липсващ цилиндър - не мисля че бих го пропуснал!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Тресе на място на Д

Мнение от iceblast » 25 Мар 2014, 21:26

За грубото гасене пак най-вероятно са виновни тампоните. Може да има проблем и по вакуум магистралите, които отиват в тампоните.

Ако имаш ДПФ преди ЕГР-а имаш една клапа, която също играе роля в плавното гасене, погледни я и нея.

За клапата, чиято букса е обозначена като "Plug", става въпрос:
Изображение

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Тресе на място на Д

Мнение от Atsalov » 25 Мар 2014, 21:49

iceblast написа:За грубото гасене пак най-вероятно са виновни тампоните. Може да има проблем и по вакуум магистралите, които отиват в тампоните.

Ако имаш ДПФ преди ЕГР-а имаш една клапа, която също играе роля в плавното гасене, погледни я и нея.

За клапата, чиято букса е обозначена като "Plug", става въпрос:
Изображение


А тя именно се нарича дросел клапа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 12.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530 d Auto '04

Re: Тресе на място на Д

Мнение от zdravko555 » 25 Мар 2014, 21:57

Дросела си бачка, ритането при гасене се появи точно след сваляне и качване на всук. колектор, свалях го за почистване и преглед на пеперудите, Здрави си бяха и ги оставих, това беше миналото лято.
Някакси ми е трудно да реша че заминаха точно в него ден. Отностно маркучите за вакум много ми се иска да ги проверя, защото може да сме ги дръпнали при свалянето на колектора. Лошото е че не им се занимава на майсторите а аз не знам как.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 12.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530 d Auto '04

Re: Тресе на място на Д

Мнение от zdravko555 » 25 Мар 2014, 22:01

Като прочетох егр се сетих меко гасне след дълго каране извънградско или след реген на дпф.
Не виждам логика и връзка с тампоните.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Тресе на място на Д

Мнение от iceblast » 25 Мар 2014, 22:56

Управлението на вакуума на тампоните се намира от дясно на релето за свещите, та ме съмнява да сте го откачили без да искате още повече, че маркучите често пъти са се упекли.

Мекото гасене си зависи от тампоните, както и вибрациите на празен ход.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 12.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530 d Auto '04

Re: Тресе на място на Д

Мнение от zdravko555 » 26 Мар 2014, 19:54

Както се появи така и изчезна, и сутринта и сега няма никакво тресене.
А и сутринта пак изненада едната задна гума на капла :banghead: .

Ако не работи релето което управлява вакума на тампоните ще набива ли грешка?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 6.06.2012
Местоположение: Houston, TX
Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne

Re: Тресе на място на Д

Мнение от nik0las » 26 Мар 2014, 21:37

трябва да ти светне engine check-a и да изпише increase emissions защото ЕГРа няма да работи.

Свали кората на двигателя и извади вакум маркуча от ЕГРа и сложи пръст и виш дали има вакум.
Изображение

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook