Въпрос за парктроник
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- BMWDream
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2010
- Местоположение: Перник
- Кара: BMW F01 740d xDrive
Въпрос за парктроник
Привет!
Имах малко неприятен инцидент...
Направих ПТП и само предната броня беше пострадала.
Запалих колата да я преместя,за да пишем двустранен протокол и светна,че не работи PDC и DSC.Всички датчици на парктроника отпред бяха здрави.Написахме протокола,запалих и всичко си работеше.
Направих колата днес.Паля-PDC Failure.
Закачих я на инпата и има някакви стойности(омове или джаули нз)около 1000.Само на Front right mid дава 0.Свалих бронята,сложих front right на мястото на front right mid и пак показва,че front right mid не работи.Гледам,че на буксата са 3 крачета.С мултицет може ли да се замери?На какво напрежение да го настроя да мери и кое от 3-те крачета да пипам?
П.С. Като изтрия грешката с инпата,веднага пак я записва...
Предполагам няма значение,ако се разменят местата на датчиците по бронята,защото майстора каза,че ги е наредил после без да помни кой от къде е.
Имах малко неприятен инцидент...
Направих ПТП и само предната броня беше пострадала.
Запалих колата да я преместя,за да пишем двустранен протокол и светна,че не работи PDC и DSC.Всички датчици на парктроника отпред бяха здрави.Написахме протокола,запалих и всичко си работеше.
Направих колата днес.Паля-PDC Failure.
Закачих я на инпата и има някакви стойности(омове или джаули нз)около 1000.Само на Front right mid дава 0.Свалих бронята,сложих front right на мястото на front right mid и пак показва,че front right mid не работи.Гледам,че на буксата са 3 крачета.С мултицет може ли да се замери?На какво напрежение да го настроя да мери и кое от 3-те крачета да пипам?
П.С. Като изтрия грешката с инпата,веднага пак я записва...
Предполагам няма значение,ако се разменят местата на датчиците по бронята,защото майстора каза,че ги е наредил после без да помни кой от къде е.
- ristaka 82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
- Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive
Re: Въпрос за парктроник

- BMWDream
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2010
- Местоположение: Перник
- Кара: BMW F01 740d xDrive
Re: Въпрос за парктроник
А на ухо дали ще го чуя и с телефон дали ще стане?
Но не ми се вярва инпата да бърка,освен ако преден ден среден не се има в предвид като стоя с лице към предната броня
Но не ми се вярва инпата да бърка,освен ако преден ден среден не се има в предвид като стоя с лице към предната броня

- ristaka 82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
- Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive
Re: Въпрос за парктроник
Пробвах с моя телефон , но явно видео камерата е с по-чувствителен микрофон и се чува доста по отчетливо пукането на работещите . Първоначално и аз пробвах на ухо но не успях да чуя нищо. Може би ако е във гараж на тишина и спокойствие да се чува.... 

- VGZ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Lend Cruiser 3.0 D4D
- Мечтае да кара: 300 hp+
Re: Въпрос за парктроник
Аз също имах проблем с датчиците и майстора ми показа как да проверявам дали работят.
Просто "погалваш" леко с пръст всеки един датчик. Когато датчика работи се усеща едно "пукане" подобно на статично електричество, и самия датчик е все едно полиран (много лесно с леки пукания, пръста се движи по датчика) , докато неработещия няма нито един от горе зиброените признаци.На пипане е като обикновенна пластмаса , все едно пипаш кадето и да е другаде по бронята.
Незнам дали ти бях полезен, но е трудно за обяснение..

Просто "погалваш" леко с пръст всеки един датчик. Когато датчика работи се усеща едно "пукане" подобно на статично електричество, и самия датчик е все едно полиран (много лесно с леки пукания, пръста се движи по датчика) , докато неработещия няма нито един от горе зиброените признаци.На пипане е като обикновенна пластмаса , все едно пипаш кадето и да е другаде по бронята.
Незнам дали ти бях полезен, но е трудно за обяснение..


- BMWDream
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2010
- Местоположение: Перник
- Кара: BMW F01 740d xDrive
Re: Въпрос за парктроник
От прекъркан кабел над тромбата на клаксона беше проблема.Мерси за съветите все пак.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани