Проблем с турбо

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 20.04.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d LCI
Мечтае да кара: Служебна кола!

Проблем с турбо

Мнение от speed_11 » 10 Фев 2013, 22:11

Здравейте колеги наскоро смених маслото на моето е60 530д 2008г. 235к.с. маслото е 5в40 та някаде 1000км след смяната турбото започна да фучи повече от преди в смисал преди почти не се чуваше а сега при тръгване от място се чува доста ,а като го смачкам когато е набрал скорост не фучи така като при тръгване та преди да отида в сервиза искам да споделите от какво може да е дали турбото е за ремонт или филтъра на турбото е за смяна защото когато купих колата човека каза че е сменен но от тогава минах 30 000км.Ще съм благодарен да споделите вашите мнения :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Проблем с турбо

Мнение от netmurder » 10 Фев 2013, 22:31

Да нямаш някой маркуч спукан или откачен...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 20.04.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d LCI
Мечтае да кара: Служебна кола!

Re: Проблем с турбо

Мнение от speed_11 » 10 Фев 2013, 22:45

огледах го визуално няма нищо откачено нито омаслено покрай него...и колата си върви нормално...

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 2.05.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e60, e84

Re: Проблем с турбо

Мнение от primo1 » 10 Фев 2013, 23:12

Що така си мисля че трябва да караш с 0W40 ?!? Все пак нова ти е колата!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Проблем с турбо

Мнение от netmurder » 10 Фев 2013, 23:41

А иначе каква марка масло сложи....
П.П. Аз моята я карам иначе с 5w30
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 20.04.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d LCI
Мечтае да кара: Служебна кола!

Re: Проблем с турбо

Мнение от speed_11 » 10 Фев 2013, 23:47

маслото е оригинално БМВ колата е на 150 хиляди км. и мисля че 5в30, 5в40 е нормално за моята кола..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Re: Проблем с турбо

Мнение от toni » 11 Фев 2013, 0:58

Това фучене на студен или на топъл мотор го чуваш? При студен е нормално да се чува, но при загрят такъв трябва да е много слабо , и то само при определени обороти, при мен са около 1500 оборота.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 20.04.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d LCI
Мечтае да кара: Служебна кола!

Re: Проблем с турбо

Мнение от speed_11 » 11 Фев 2013, 1:34

и на студен и на топъл двигател се чува и да както казваш колега на определени обороти.... но пък преди не фучеше толкова много...и днес забелязох че под вакум помпата е омаслено малко явно О-прастена е за смяна но не вярвам да е от това...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Проблем с турбо

Мнение от memorex » 11 Фев 2013, 3:19

speed_11 написа:Здравейте колеги наскоро смених маслото на моето е60 530д 2008г. 235к.с. маслото е 5в40 та някаде 1000км след смяната турбото започна да фучи повече от преди в смисал преди почти не се чуваше а сега при тръгване от място се чува доста ,а като го смачкам когато е набрал скорост не фучи така като при тръгване та преди да отида в сервиза искам да споделите от какво може да е дали турбото е за ремонт или филтъра на турбото е за смяна защото когато купих колата човека каза че е сменен но от тогава минах 30 000км.Ще съм благодарен да споделите вашите мнения :)


Здравей.За кой филтър говориш по-горе?Ако е за въздушния филтър то би трябвало при смяна на маслото да го смениш и него.
Няма да е зле да провериш и ЕГРа дали отваря нормално .Ако не отваря в ниските така се чува защото повече газове отиват към турбината.Провери и управлението на турбината.Колата ти е сравнително нова но от 100-150К км нагоре си искат повече внимание.И гледай да сменяш маслото по-начесто не чакай до 30 000 .Успех

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 20.04.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d LCI
Мечтае да кара: Служебна кола!

Re: Проблем с турбо

Мнение от speed_11 » 11 Фев 2013, 3:29

За филтъра на турбото говорех..май се водеше филтър картерни газове

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 26.09.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 XD

Re: Проблем с турбо

Мнение от bordo_77 » 11 Фев 2013, 8:01

speed_11 написа:За филтъра на турбото говорех..май се водеше филтър картерни газове

На по новия модел няма какво да му се запуши. Вероятно си с такъв, който по скоро е отдушник за маслените пари, така че не се сменя. Имаше една тема, потърси я.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Re: Проблем с турбо

Мнение от Lacho » 11 Фев 2013, 9:14

bordo_77 написа:
speed_11 написа:За филтъра на турбото говорех..май се водеше филтър картерни газове

На по новия модел няма какво да му се запуши. Вероятно си с такъв, който по скоро е отдушник за маслените пари, така че не се сменя. Имаше една тема, потърси я.


Не се сменя, но е хубаво от време на време да се почиства, защото се наслоява масълце ;) Относно свистенето ми се е случвало да свисти от датчика за налягане който се намира на тръбата от кулера към колектора преди ЕГР-а, от топлината пластмасата изгаря и се чупят щипките на самия датчик, провери и него. Друг вариант е счупена лопатка на турбото, но тогава ще се чува не само в ниските. ;)

Най добрия вариант е да провериш турбо пътищата, самото турбо за хлабини, кулер и всмукателния колектор(доста слабо място е).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Проблем с турбо

Мнение от iceblast » 11 Фев 2013, 10:14

Закачи колата на диагностика и виж в реално време данните. Много вероятно е колата да ти пренадува - зацапана геометрия проблеми в акутатора, а може и нещо по вакуум маркучите. Колата как върви? Ако фучи, а не свирка, може да има пробойна по турбо пътищата, но в такъв случай колата ще пуши и няма да върви както преди. Ако си от София, може да я погледнем някоя вечер и да сравним.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 20.04.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d LCI
Мечтае да кара: Служебна кола!

Re: Проблем с турбо

Мнение от speed_11 » 11 Фев 2013, 17:20

Значи колеги днес го покарах малко но така по често го изцеждах и реших пак да прегледам всичко и явно миналия път толкова съм видял...турбото отдолу е просълзило масълце...и ми се струва че от някъде изпуска защото само от 1500 до 2000 оборота се чува...но е ясно че ще има яко дране в сервиза... :ranting:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: Проблем с турбо

Мнение от miroleskov » 11 Фев 2013, 20:31

има едно специфично гумено нещо на турбото мисля,че е след него моето беше скъсано смених го и спря да капе масло.Огледай го и огледай с едно огледалце изпускателния колектор за пукнатини като ровиш там и не се филмирай,че повечето пъти така се пилеят пари.Успех
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook