Проблем след смяна на двата термостата
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Изсипах добавката и сега промиваме,трудно се отмива иначе.Наливме вода с температурата на двигателя,паля (газ да отвори термост.,парното на мах.),после чакам да изстине и точа.Голяма врътка.Ще откараме до 00ч. ,пък ще видим.Иначе радиатора стопля равномерно и не изтичат гадости
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Как стана?
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Колеги ,някой запознат ли е дали малкия термостат марка Behr и такъв поръчан от Бмв-оригинален са едни и същи,както твърдят някои.Мисля тая седмица да поръчам оригинален,затова питам.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Поръчвай. Тук е залято с боклуци. Сложи си оригинален да знаеш, че всичко е точно.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Да ще го поръчам в понеделник ,сега съм с някакъв на Бер ,магазинера ми вика ,че били хубави,но аз твърдо съм решил-оригинален.Пък да видим!Иначе досега не съм спрял ,промих системата -не беше много мръсна,големия термостат е оригинален,температурен датчик-нов,антифриз.Сума ти пари дадох и нема оправия,дано проблема е в малкия,искрено се надявам.Иначе моя майстор и един друг майстор (който прави предимно дизели)казват ,че няма нищо притеснително да държи до 100 градуса и каза че принципно имало разлика в оригиналния и този на БЕР ,но аз като чета тук се паникиосвам.ПОЗДРАВИ!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Не е от малкия термостат, само ще продължиш да хвърляш пари на вятъра
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем след смяна на двата термостата
xxx500 написа:Да ще го поръчам в понеделник ,сега съм с някакъв на Бер ,магазинера ми вика ,че били хубави,но аз твърдо съм решил-оригинален.Пък да видим!Иначе досега не съм спрял ,промих системата -не беше много мръсна,големия термостат е оригинален,температурен датчик-нов,антифриз.Сума ти пари дадох и нема оправия,дано проблема е в малкия,искрено се надявам.Иначе моя майстор и един друг майстор (който прави предимно дизели)казват ,че няма нищо притеснително да държи до 100 градуса и каза че принципно имало разлика в оригиналния и този на БЕР ,но аз като чета тук се паникиосвам.ПОЗДРАВИ!!!
Може ли да ги питаш тези майстори твоите, каква е точно разликата между БЕР-а и оригиналния... че ми е интересно да знам...

Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Разликата е в две направления. Първото е, че на термостата може да пише БЕР, а то е някакво умряло менте с надпис БЕР! Втората е, че качеството на оригинала е проверено и е първокласно. Може оригинала да се произвежда в БЕР, но по изисквания и контрол от Бмв!
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем след смяна на двата термостата
vvasilev1 написа:Разликата е в две направления. Първото е, че на термостата може да пише БЕР, а то е някакво умряло менте с надпис БЕР! Втората е, че качеството на оригинала е проверено и е първокласно. Може оригинала да се произвежда в БЕР, но по изисквания и контрол от Бмв!
Sent from my HTC One using Tapatalk
Ясно, аз пък си поръчах от ментето на БЕР, с заличен сериен номер беше и 3 години няма никакви проблеми, без да е бил под строгия контрол на БМВ !


П.П. Да не се окаже само като с маслото менте, на което колегата направи изследвания и се видя, че няма никаква разлика...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Рискувал си и си улучил. Други не успяха. Всеки сам си решава.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на двата термостата
vvasilev1 написа:Рискувал си и си улучил. Други не успяха. Всеки сам си решава.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Интересно ми е кои са тези ДРУГИ, че до сега не съм чул някой да има подобни проблеми като на колегата, да сменява по няколко термостата и все един и същ проблем

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Проблем след смяна на двата термостата
adovet написа:vvasilev1 написа:Рискувал си и си улучил. Други не успяха. Всеки сам си решава.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Интересно ми е кои са тези ДРУГИ, че до сега не съм чул някой да има подобни проблеми като на колегата, да сменява по няколко термостата и все един и същ проблем
Има много мнения за монтирани термостати, които или не държат коректно температурата или загиват след няколко месеца. Аз си написах мнението и пак казвам - всеки си преценява сам!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на двата термостата
vvasilev1 написа:adovet написа:vvasilev1 написа:Рискувал си и си улучил. Други не успяха. Всеки сам си решава.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Интересно ми е кои са тези ДРУГИ, че до сега не съм чул някой да има подобни проблеми като на колегата, да сменява по няколко термостата и все един и същ проблем
Има много мнения за монтирани термостати, които или не държат коректно температурата или загиват след няколко месеца. Аз си написах мнението и пак казвам - всеки си преценява сам!
Да де ама нито един, който да отваря по късно
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Конкретно за високата температура писах, че аз бих проверил/сменил водна помпа ако не е сменена или е с неизвестна история. Другото са ел. перки, виско. Не знам на конкретния мотор как е охлаждането? След като и направена промивка и е чистен радиатор???...друго не знам.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: Проблем след смяна на двата термостата
vvasilev1 написа:Конкретно за високата температура писах, че аз бих проверил/сменил водна помпа ако не е сменена или е с неизвестна история. Другото са ел. перки, виско. Не знам на конкретния мотор как е охлаждането? След като и направена промивка и е чистен радиатор???...друго не знам.
Sent from my HTC One using Tapatalk
[/quotequote="xxx500"]Просто не разбирам логиката-извънгр.100 ,в града-97.Тук има хора ,дето са мн. в час,нека някой сподели за тази шантава история.Благодаря!
Още от тук става ясно че помпата не е наред,след като колегата твърди че майсторите знаят как се обезвъздушава и как се разрежда антифриза (който трябва да е бмв).Има и случаи когато помпата си е наред а ремъка преплъзва но едва ли.
От повреден егр термостат да държи висока температура аз лично не съм чувал и не си го обяснявам никак.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани