За и против ремап-а

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 560
Регистриран на: 19.07.2008
Местоположение: Перник.
Пол: Мъж
Кара: E61/530XD
Мечтае да кара: на по-евтино гориво.

Re: За и против ремап-а

Мнение от MPOWERfan » 16 Окт 2016, 18:32

Колеги,какво ще кажете за Adler Auto,обмислям да ги посетя за софтуерно изключване на dpf и ремап.
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 17 Окт 2016, 1:14

MPOWERfan написа:Колеги,какво ще кажете за Adler Auto,обмислям да ги посетя за софтуерно изключване на dpf и ремап.


Знам само , че най-накрая ми оправиха турбините след 1 неуспешен рециклаж , като цяло мисля , че са добри , смисъл няма да ти направят колата самолет , но определено няма да ти я надуят на макс и после да ревеш , че ти е гръмнала турбина , както някой други мапери правят ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1056
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: G30 530D LCI и Е60 535d LCI

Re: За и против ремап-а

Мнение от andy » 17 Окт 2016, 7:06

CrazyElement написа:
MPOWERfan написа:Колеги,какво ще кажете за Adler Auto,обмислям да ги посетя за софтуерно изключване на dpf и ремап.


Знам само , че най-накрая ми оправиха турбините след 1 неуспешен рециклаж , като цяло мисля , че са добри , смисъл няма да ти направят колата самолет , но определено няма да ти я надуят на макс и после да ревеш , че ти е гръмнала турбина , както някой други мапери правят ...


:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 560
Регистриран на: 19.07.2008
Местоположение: Перник.
Пол: Мъж
Кара: E61/530XD
Мечтае да кара: на по-евтино гориво.

Re: За и против ремап-а

Мнение от MPOWERfan » 17 Окт 2016, 8:35

Точно и това искам,не агресивен чип.
Благодаря за отоговорите. :bchug:
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: За и против ремап-а

Мнение от astrapower » 27 Окт 2016, 15:50

Ами аз съм доволен изцяло от Богомил. Предната ми кола А4-ка я правих при него, карах я чипната 3 г. сега продължава да я кара баща ми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: За и против ремап-а

Мнение от nikolae » 28 Окт 2016, 9:20

astrapower написа:Ами аз съм доволен изцяло от Богомил. Предната ми кола А4-ка я правих при него, карах я чипната 3 г. сега продължава да я кара баща ми.


Кой е Богомил ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: За и против ремап-а

Мнение от Dextuar » 28 Окт 2016, 9:22

nikolae написа:
astrapower написа:Ами аз съм доволен изцяло от Богомил. Предната ми кола А4-ка я правих при него, карах я чипната 3 г. сега продължава да я кара баща ми.


Кой е Богомил ?


Собственика на Адлер Ауто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: За и против ремап-а

Мнение от astrapower » 28 Окт 2016, 12:39

Колегата "dextuar" ме е изпреварил. Богомил е собственика и основно действащо лице на Адлер. А пък за това колко да е "силен" чипа просто му кажи какво искаш да постигнеш като краен резултат.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Re: За и против ремап-а

Мнение от Cinder » 31 Окт 2016, 10:03

Резултатите от JB4 + BCM + Downpipes. По-слабия рън е със спряно JB - т.е. само downpipes.

14895580_10154676679574806_1690020079_o.jpg


Определено ми липсва звука от V10 на Е60-ката, но повера на F10-ката компенсира :mhihi:

P.S. Диното вероятно е малко оптимистично, предполагам е малко над 600к.с. на гумите и под 900Nm. В Overdrive не можаха да я премерят, защото няма сцепление там. На 4к оборота беше изкарала 550к.с. след което графиката пада стремглаво надолу като и е дошъл бууста :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Cinder на 31 Окт 2016, 10:49, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: За и против ремап-а

Мнение от Nickelback » 31 Окт 2016, 10:45

:mhihi:

То на Овърдрайвското отдавна му е дошло времето да сменят валците, ама...
Мен ме караха да сядам в багажника, че нямало сцепление "заради гумите", видиш ли, а те бяха Goodyear Assy2 на три месеца. Паляшка работа :mhihi:
Мерни я в Heed да ти е чиста съвестта :yes:
Иначе е екстра, много завои на врати пожелавам :D

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 01 Ное 2016, 22:58

Cinder написа:Резултатите от JB4 + BCM + Downpipes. По-слабия рън е със спряно JB - т.е. само downpipes.

14895580_10154676679574806_1690020079_o.jpg


Определено ми липсва звука от V10 на Е60-ката, но повера на F10-ката компенсира :mhihi:

P.S. Диното вероятно е малко оптимистично, предполагам е малко над 600к.с. на гумите и под 900Nm. В Overdrive не можаха да я премерят, защото няма сцепление там. На 4к оборота беше изкарала 550к.с. след което графиката пада стремглаво надолу като и е дошъл бууста :mhihi:


Супер колега , че ти се занимава да тунинговаш :) , ако ходиш по някои сбирки ще се радвам , ако ме повозиш , че съм го решил , че следващата кола ще е м5 ф10 (ремапната естествено :) ) , само не знам след колко години ще я доживея :).
Иначе този ремап предполагам не е на макс , защото в youtube има доста м5 ф10ки с PP-perfomance tuning , които вадят по 750 коня.

https://www.youtube.com/watch?v=I20rYj0_fZ4
Тука даже един луд руснак пише , че е направил на 850 коня с PP-perfomance и на клипа наказва 700 коня GTR.
Просто ми е интересно как ги вадят , тези 750-850 коня , дали слагат хибридни турбини или просто повече бууст?
https://www.youtube.com/watch?v=8iI3mtpY_GA тука пак с ГТР-а , обаче от място естествено 4х4 на гтр-а разтреля бмвто , но на 280 бавареца го минава като спрял :D...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 869
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: За и против ремап-а

Мнение от BorislavB » 02 Ное 2016, 6:52

CrazyElement написа:
Cinder написа:Резултатите от JB4 + BCM + Downpipes. По-слабия рън е със спряно JB - т.е. само downpipes.

14895580_10154676679574806_1690020079_o.jpg


Определено ми липсва звука от V10 на Е60-ката, но повера на F10-ката компенсира :mhihi:

P.S. Диното вероятно е малко оптимистично, предполагам е малко над 600к.с. на гумите и под 900Nm. В Overdrive не можаха да я премерят, защото няма сцепление там. На 4к оборота беше изкарала 550к.с. след което графиката пада стремглаво надолу като и е дошъл бууста :mhihi:


Супер колега , че ти се занимава да тунинговаш :) , ако ходиш по някои сбирки ще се радвам , ако ме повозиш , че съм го решил , че следващата кола ще е м5 ф10 (ремапната естествено :) ) , само не знам след колко години ще я доживея :).
Иначе този ремап предполагам не е на макс , защото в youtube има доста м5 ф10ки с PP-perfomance tuning , които вадят по 750 коня.

https://www.youtube.com/watch?v=I20rYj0_fZ4
Тука даже един луд руснак пише , че е направил на 850 коня с PP-perfomance и на клипа наказва 700 коня GTR.
Просто ми е интересно как ги вадят , тези 750-850 коня , дали слагат хибридни турбини или просто повече бууст?

https://www.youtube.com/watch?v=8iI3mtpY_GA тука пак с ГТР-а , обаче от място естествено 4х4 на гтр-а разтреля бмвто , но на 280 бавареца го минава като спрял :D...


няма да е лошо и някоя снимка/клип да качиш на тоя дзвер да се покефим и ние макар и виртуално :lol:
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: За и против ремап-а

Мнение от Trixster » 02 Ное 2016, 8:30

Cinder написа:
Определено ми липсва звука от V10 на Е60-ката, но повера на F10-ката компенсира :mhihi:




Още помня downshifta с 250км/ч на околовръстното. Няма такъв звук :mhihi: , ама щом казваш че повера компенсира сигурно има защо. :yes:
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 26.09.2015
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д

Re: За и против ремап-а

Мнение от Ronian » 22 Ное 2016, 21:06

Колеги да ви попитам какви са плюсовете и минусите ако изолирам егр-а. Ще започне ли да пуши колата, и как точно става, знам че е софтуерно, но не трябва ли механично да се изолира. И има ли смисъл колата е сток 218кс без дпф(фабрично). Защото четох че разхода падал и колата вървяла една идея повече.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: За и против ремап-а

Мнение от nikolae » 23 Ное 2016, 11:22

Аз моя егр се опитах няколко пъти да го съживя (спрейове, чистене и т.н.). На празен ход изглежда да работи добре - отваря-затваря без да се бави.
В движение обаче явно нещо се случва. Няколко пъти като карам извънградско забива до 3 000 об. и колата не може да ускори повече. Набира грешка
exhaust recirculation... нещо си, трия в движение, без да кася колата и върви на фурия. В момента съм "изолирал" егр-а като съм сложил
един щуцер на вакума и по този начин егр не работи. В момента постоянно записва егр грешка, но колата си върви и половин година не съм имал проблема.

Доколкото се ориентирам по-удачен вариант е да се изолира физически (маха се егр-а и се слага метална планка ако не греша)
съответно и софтуерна изолация е необходима, което би трябвало да го правят ремапърите.

Като цяло натам съм се ориентирал, но не остава време и доверен човек, който да свърши работата :-)

Разхода едва ли ще падне, а ако падне не вярвам да е с повече макс 1/2 литър. За пушене... не знам, чувал съм, че не цапа маслото толкова, когато го няма.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook