За и против ремап-а

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 17.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5

Re: За и против ремап-а

Мнение от ACT » 03 Авг 2016, 15:41

CrazyElement написа:Тръгнах да пиша заядлив пост ама се сетих , че съм много над твоето ниво ACT :bchug: :bchug:

Моето ниво можеш само да го сънуваш ( и то не в един сън, че няма да се побере!!!).
Имаш още много фурни с хляб да изпапкаш и много книжки да прочетеш, но на първо място:
S8-цата ми, която беше отвън при Венци, паркирана точно до неговия РС6-так, когато ти дойде за ремапа дали беше със галоши гуми като твойте и дали ми светеше лампата за горивото като на твойто БМВ ???? Питам само информативно, защото Венци и Васко трепериха до последно дали на диното няма да гръмне някой от тия галоши дето беше сложил на колата и да се изпотрепат !!!
Купи си гуми, зареди си колата и тогава почни да гледаш в паницата на другите!
Аз чисто нови гуми на всичките си коли (лични и служебни) сменям всеки сезон с нови, а после идват тарикати като тебе да ги купуват втора ръка и да си ги слагат на бегачките.
Ти сериозно ли си пуснал тема, че искаш стари гуми за колата, а си седнал да ми се правиш на баш паралията и да ми обясняваш колко си по-напред от мен ?
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 03 Авг 2016, 16:44

adovet написа:
CrazyElement написа:
B.Stoimenov написа:Колеги,

Предлагам да укротите тона, защото и тази тема ще "замине" и ще бъде заключена с това темпо. Не сме врагове, никой никому не е длъжен, а сме тук за да коментираме и да си помагаме взаимно, както и да се учим един от друг, включително и от грешките ни. Не превръщайте споровете в лични нападки. :yes:


Дам аз вече си едитнах поста няма смисъл наистина , на мен лично ми е все тая аз много добре си знам всичко , и доста колеги ми пишат на лично къде да си ремапнат колата :)

И да не съм пълен спам , реално ето клипче как ускорява колата на 5та предавка от 140 някъде до 220 https://www.youtube.com/watch?v=Ys2IpWTFaRM , магистралата там не е на равно , това е преди да почистя дюзите , които реално нямаха големи забележки и преди да и сложа два пъти по-големия челен кулер, реално в момента не е много по-бърза просто по-добър респонс има, ремапа ми е от https://www.facebook.com/oemotorsport/?fref=ts OEMmotorsport колата е с премахнат дпф/егр(УСПЕШНО) , перерудки , по-голяма генерация мисля ,че е 76мм ама не съм сигурен , колата е ограничена на 1ва и 2ра предавка на около 310 коня да не си метни ск.кутия някъде(доста важно където други фирми за да зарибяват правят всичко на МАКС) , ремапа изобщо не е на макс колата е на 2 bara(около 350 коня , предстои скоро време замерване и малка промяна на ремапа), все пак искам да я карма още време .

Ти сигурен ли си че колата ти е 300++++ коне, че като гледам моята е с горе долу същото ускорение https://www.youtube.com/watch?v=a8QmPKDEHg4 пък е доста под 300к.с. Гледай ги до 200км, че на 210 пускам газта


Виж няма какво да ти се обяснявам , колата е мерена , пускала се е с друга 535д ремапната при келеше и вървят кантар , няма какво повече да доказвам :) има клипове на други ремапнати 535д вървят по същия начин като моята :)

https://www.youtube.com/watch?v=hlVlZCU7Yoo Ето клип на някой друг същото ускорение като моето може да броиш секундите , верно е обаче факт , че твоята ги прати за точно 1 сек по-бавно :D ,което е похвално наистина :) изглежда доста ти върви колата докторе :), пък и нали знаеш и терена има значение смисъл аз наистина съм сериозен , че изобщо не помня какъв беше терена там , но и малък наклон да има си оказва влияние , а и чесно да ти кажа то разликата между мапната 530 фейс лифт и 535 преди фейса не е особенно много голямо говорим точно за порядъка на 2-3 сек макс, в някакво доускорение :)
ACT колата я купих с тези гуми и ако беше толкова наблюдателен щеше да видиш , че ес транситни номера ,ама както и да е аз не споря , че имам пари ;) аз не съм комплексар да се изтъквам колко пари имам ;) , аз съм си бедно момче и не ме е срам от това :) ама изглежда ти имаш някакъв проблем с колко пари имаш ;)

EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=etcjdg0unYo ето ти още един клип на 535д с чип на 350 коня и 700 какъвто е и моя сетъп същото ускорение , брои секундите от 150 до 200 за по-лесно и моята и неговата ги правят за точно 8 сек.

https://www.youtube.com/watch?v=UWmpndKpLJ4 ето ти една като твоята на 300 коня и 700 нм , 150 до 200 9-10 сек не мога точно да го хвана , ама толкова 1-2 сек по-бавна, ти правиш на клипа 150-200 за 8 сек, колкото мене и колкото всички 535д преди фейса с ремап :) сам си отговори дали колата ти е под 300 коня :) или от какъв баир си я засилил :) , сега наистина не ти се заяждам радвай се на колата си наистина върви ама нали бе разбираш , че тука има нещо не както трябва :)
https://www.youtube.com/watch?v=HgnyvtCsOt0 още един клип на 340 коня 700 нм ама на ръчни пак 8 сек 150-200
https://www.youtube.com/watch?v=9AiI7yfJzbQ ето на 535д фейс лифт с ремап на 330 коня и 670 нм пак 8 сек(фейса си фейс )
https://www.youtube.com/watch?v=XZ8Av9rD8Eo 530д ремап на 300 коня 700 нм , ама не фейс лифт 150-200 11 сек
Пак ти казвам общо взето мога така до утре да търся клипове и да пущам :) ама аз знам много добре моята кола колко коня и колко върви :) , въпроса е какво крие твоята :)
Ей ти като твоята ама хд айде , https://www.youtube.com/watch?v=eBnVxq2ZeF0 150-200 8 сек, ама е забележи 2009 e61 530xd hybrid turbo+custom injectors+decat+dpf off +chiptuning значи или твоята кола е със същия сетъп , който според чичо гугъл си вадиш без проблем 350-360 коня или си я пуснал от тунела надолу или от Ихтиман :dunno: :dunno: , като цяло ако почнеш да ми се оправдаваш нещо :) наистина те блокирам и най-накрая няма да виждам повече коментарите ( като цяло не искам защото , даваш ценна информация за много неща , ама извинявай тука с тоя клип ;) не съм съгласен)
EDIT2: И не мога да спра разпали ме :D много мразя ей така някой като реши да си изтъкне колко му е бърза колата :D , https://www.youtube.com/watch?v=Hq3FINYqEWc ей ти клип на ауди а6 3.0 ( 346 коня /660 нМ) 2016 година как прави 150-200 за 10 сек(нормално все пак е ауди и тежи 2 тона или кажи речи 400 кг повече от нашите 5тици). Значи човек официално ти казвам , ти ми направи деня днеска :) точно се чудих какво да правя :bchug:
https://www.youtube.com/watch?v=8qZi0LhL700 m5 e60 150-200 6 сек, аз затова ти казах , че ако колата ти е около 300 коня , разлика от около 1 сек в това до ускорение е напълно допустима, не знам ти какво очакваш , ако моята кола е малко по-бърза ще стане кантар с м5 е60 507 коня , което не виждам как може да стане ХАХАХА..........

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 17.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5

Re: За и против ремап-а

Мнение от ACT » 03 Авг 2016, 19:51

По принцип 3.0 218к.с с кадърен мапер само със софт удря 300коня. Тук лимитера са само дюзите-соленоиди са и не могат да бутат повече от 100mg. При фейсовете са пиезо кристали и 120 милиграма си ги бутат без ядове. Иначе казано фейс тройка 320+к.с. и 680-700Нм не са проблем
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: За и против ремап-а

Мнение от Dextuar » 03 Авг 2016, 19:59

Мен ми е интересно Бай Илия, ако чете темата, неговата за колко ги прави. Той беше май 360к 710 НМ на по-малко килограми...


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: За и против ремап-а

Мнение от adovet » 03 Авг 2016, 20:46

CrazyElement написа:
adovet написа:
CrazyElement написа:
B.Stoimenov написа:Колеги,

Предлагам да укротите тона, защото и тази тема ще "замине" и ще бъде заключена с това темпо. Не сме врагове, никой никому не е длъжен, а сме тук за да коментираме и да си помагаме взаимно, както и да се учим един от друг, включително и от грешките ни. Не превръщайте споровете в лични нападки. :yes:


Дам аз вече си едитнах поста няма смисъл наистина , на мен лично ми е все тая аз много добре си знам всичко , и доста колеги ми пишат на лично къде да си ремапнат колата :)

И да не съм пълен спам , реално ето клипче как ускорява колата на 5та предавка от 140 някъде до 220 https://www.youtube.com/watch?v=Ys2IpWTFaRM , магистралата там не е на равно , това е преди да почистя дюзите , които реално нямаха големи забележки и преди да и сложа два пъти по-големия челен кулер, реално в момента не е много по-бърза просто по-добър респонс има, ремапа ми е от https://www.facebook.com/oemotorsport/?fref=ts OEMmotorsport колата е с премахнат дпф/егр(УСПЕШНО) , перерудки , по-голяма генерация мисля ,че е 76мм ама не съм сигурен , колата е ограничена на 1ва и 2ра предавка на около 310 коня да не си метни ск.кутия някъде(доста важно където други фирми за да зарибяват правят всичко на МАКС) , ремапа изобщо не е на макс колата е на 2 bara(около 350 коня , предстои скоро време замерване и малка промяна на ремапа), все пак искам да я карма още време .

Ти сигурен ли си че колата ти е 300++++ коне, че като гледам моята е с горе долу същото ускорение https://www.youtube.com/watch?v=a8QmPKDEHg4 пък е доста под 300к.с. Гледай ги до 200км, че на 210 пускам газта


Виж няма какво да ти се обяснявам , колата е мерена , пускала се е с друга 535д ремапната при келеше и вървят кантар , няма какво повече да доказвам :) има клипове на други ремапнати 535д вървят по същия начин като моята :)

https://www.youtube.com/watch?v=hlVlZCU7Yoo Ето клип на някой друг същото ускорение като моето може да броиш секундите , верно е обаче факт , че твоята ги прати за точно 1 сек по-бавно :D ,което е похвално наистина :) изглежда доста ти върви колата докторе :), пък и нали знаеш и терена има значение смисъл аз наистина съм сериозен , че изобщо не помня какъв беше терена там , но и малък наклон да има си оказва влияние , а и чесно да ти кажа то разликата между мапната 530 фейс лифт и 535 преди фейса не е особенно много голямо говорим точно за порядъка на 2-3 сек макс, в някакво доускорение :)
ACT колата я купих с тези гуми и ако беше толкова наблюдателен щеше да видиш , че ес транситни номера ,ама както и да е аз не споря , че имам пари ;) аз не съм комплексар да се изтъквам колко пари имам ;) , аз съм си бедно момче и не ме е срам от това :) ама изглежда ти имаш някакъв проблем с колко пари имаш ;)

EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=etcjdg0unYo ето ти още един клип на 535д с чип на 350 коня и 700 какъвто е и моя сетъп същото ускорение , брои секундите от 150 до 200 за по-лесно и моята и неговата ги правят за точно 8 сек.

https://www.youtube.com/watch?v=UWmpndKpLJ4 ето ти една като твоята на 300 коня и 700 нм , 150 до 200 9-10 сек не мога точно да го хвана , ама толкова 1-2 сек по-бавна, ти правиш на клипа 150-200 за 8 сек, колкото мене и колкото всички 535д преди фейса с ремап :) сам си отговори дали колата ти е под 300 коня :) или от какъв баир си я засилил :) , сега наистина не ти се заяждам радвай се на колата си наистина върви ама нали бе разбираш , че тука има нещо не както трябва :)
https://www.youtube.com/watch?v=HgnyvtCsOt0 още един клип на 340 коня 700 нм ама на ръчни пак 8 сек 150-200
https://www.youtube.com/watch?v=9AiI7yfJzbQ ето на 535д фейс лифт с ремап на 330 коня и 670 нм пак 8 сек(фейса си фейс )
https://www.youtube.com/watch?v=XZ8Av9rD8Eo 530д ремап на 300 коня 700 нм , ама не фейс лифт 150-200 11 сек
Пак ти казвам общо взето мога така до утре да търся клипове и да пущам :) ама аз знам много добре моята кола колко коня и колко върви :) , въпроса е какво крие твоята :)
Ей ти като твоята ама хд айде , https://www.youtube.com/watch?v=eBnVxq2ZeF0 150-200 8 сек, ама е забележи 2009 e61 530xd hybrid turbo+custom injectors+decat+dpf off +chiptuning значи или твоята кола е със същия сетъп , който според чичо гугъл си вадиш без проблем 350-360 коня или си я пуснал от тунела надолу или от Ихтиман :dunno: :dunno: , като цяло ако почнеш да ми се оправдаваш нещо :) наистина те блокирам и най-накрая няма да виждам повече коментарите ( като цяло не искам защото , даваш ценна информация за много неща , ама извинявай тука с тоя клип ;) не съм съгласен)
EDIT2: И не мога да спра разпали ме :D много мразя ей така някой като реши да си изтъкне колко му е бърза колата :D , https://www.youtube.com/watch?v=Hq3FINYqEWc ей ти клип на ауди а6 3.0 ( 346 коня /660 нМ) 2016 година как прави 150-200 за 10 сек(нормално все пак е ауди и тежи 2 тона или кажи речи 400 кг повече от нашите 5тици). Значи човек официално ти казвам , ти ми направи деня днеска :) точно се чудих какво да правя :bchug:
https://www.youtube.com/watch?v=8qZi0LhL700 m5 e60 150-200 6 сек, аз затова ти казах , че ако колата ти е около 300 коня , разлика от около 1 сек в това до ускорение е напълно допустима, не знам ти какво очакваш , ако моята кола е малко по-бърза ще стане кантар с м5 е60 507 коня , което не виждам как може да стане ХАХАХА..........

Тея клипчета от нета ги зарежи, всеки си има някакви представи за нещата. Аз моята съм я мерил на достоверно дино и показа 265,2 на вала и 223 май беше на колелата. Не претендирам че колата ми е някаква бегачка, просто толкова си върви.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: За и против ремап-а

Мнение от Dextuar » 03 Авг 2016, 20:53

Колега Крейзи, отиди да ти я замерят някъде другаде колата, не мисля, че ще е някаква умопомръчителна сума, все пак караш 535д. Някак нелогично ми идва 2-те турбини да вървят колкото фейсово 530д, при 535д потенциалът трябва да е доста по-голям


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: За и против ремап-а

Мнение от adovet » 03 Авг 2016, 20:57

dextuar написа:Колега Крейзи, отиди да ти я замерят някъде другаде колата, не мисля, че ще е някаква умопомръчителна сума, все пак караш 535д. Някак нелогично ми идва 2-те турбини да вървят колкото фейсово 530д, при 535д потенциалът трябва да е доста по-голям


Sent from my iPhone using Tapatalk

Аз точно това се опитвам да му кажа, все пак ако колата му е 350+ трябва да върви доста повече. При диното този който прави ръна, винаги може да изкара повече коне ако иска

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: За и против ремап-а

Мнение от host » 03 Авг 2016, 22:35

само Gtech данни или други с мерене по GPS вървят на такива ускорения колеги и то само ако са на една и съща отсечка

не искам да разпалвам спора ама когато някой претендира колко му вървяло нещо си ... колегата ACT прав, но само в частта с линията и 400м с времеотчитане - без частта там кой щял да си дава колата и т.н. тва са си разни отделни неща

времето не лъже, сядаш, заставаш на чертата и караш, или правиш един летящ с G-tech или друг измервател по ГПС ... е , колегата си даде времето ... никой и дума не обелва ... що ? аз се досещам що ама айде

Хубаво е, че поне някакви реални неща се казват за мапа, щото има и доста недоволни колеги от всякакви места и рядко си правят труда да пишат съм забелязал и така човек накрая остава с впечатление, че едва ли не че всеки лъже.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: За и против ремап-а

Мнение от INTEGRALE » 03 Авг 2016, 22:45

То с маперите в бг стана на късмет.... Ако върви добре.... Ако счупи на някой колата покучаваш извинявай и съчувствие по тел. Вече трябва да се карат да подпишат някакъв документ обвързващ ги финансово

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 03 Авг 2016, 23:00

Да бе то е ясно , че само с Гтек и на една и съща права можем да говорим за реални секунди , ето да не съм валат направих клип преди малко на 25 градуса външна как си чупа кмтража 150-200 ако гледаме секундите на тубата 6 секунди батка + тракшън контрол на 160 ... еми разбирате ме сега нали, вече официално и аз мога да казвам на колегите с м5 е60 "Ама сигурните ли сте , че карате 507 коня коли"? Айде с добро и колегата host го каза най-добре , пак да не съм валат , със сетъпа с който беше колата на първия клип до 220(без кулера и проверката дюзите) се бях гонил с собственика на АУТО ТИМ , който доста често става първи на RWD по всякакви драг шампионати с е30ка на 660 коня на колела , той имаше преди 535д е61 със същия сетъп като моя ама с ремап от Варна, 60 до 200 , два старта и двата тотален кантар, неговата я е мерил по драг шампионатите 13.5 400м , е моята е ограничена софтуерно на 1ва и 2ра скорост така че най-вероятно ще е една идея над това време , и ако той я кара и с хубави гуми ( аз си признавам , че чак след 3 години започнах да се пристрашавам да правя стартове с тази кола).

https://www.youtube.com/watch?v=4BGJL0qpEIs

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: За и против ремап-а

Мнение от bai_ILIA » 03 Авг 2016, 23:18

dextuar написа:Мен ми е интересно Бай Илия, ако чете темата, неговата за колко ги прави. Той беше май 360к 710 НМ на по-малко килограми...


Sent from my iPhone using Tapatalk


бе тя мойта не е кой знае какво все пак е умерен ремап, може още, но 150-200 е за 6 секунди...8 ми се виждат цяла вечност https://www.youtube.com/watch?v=YDVqu_SiLec всъшност незнам какъв е спора :ok: :driving:
"Чемодан, вокзал, Москва"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 03 Авг 2016, 23:32

Е супер е :) ама все пак си и фейс лифт , то и аз горе долу го докарах това време 6-7 ги прави на клипа горе , ама незнайно защо ми смени по-рано нещо от тракшъна се панирах ли а аз нз в адреналина и отпуснах газта малко, в перфектните условия както си и ти на 3 градуса външна и на ръчни ще ударя и аз 6така :) , ама то като цяло и аз не се целя да съм бърз колкото тебе , все пак твоята е една идея по-лека и е реално фейс лифт(други дюзи , турбини , ск.кутия) .. Изглежда кулера е съживил някой друг кон :D

https://www.youtube.com/watch?v=Egf6GjB096c толквоа правят и други като твоята , ама това е нормално спора е за 535д :) не за 335д просто им беше интересно 6 секунди е ОК за 335 всички други с твоя ремап за толкова го правят , както беше и при мен ;) и определено , ако бях на ръчни и бях изцедил 4та не да смени на 4200 щеше да е още по-добре , ама няма как да сменям и да снимам и да карам :D , трябва някаква поставка да му измисля на телефона.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: За и против ремап-а

Мнение от Nickelback » 03 Авг 2016, 23:34

G-tech-а и подобните му любителски устройсва са паляшка работа като цяло и нямат много общо с това какво ще се случи реално "на чертата" или на магистралата. С refresh rate 5-10Hz, каквито са повечето, я те засекъл кога точно си тръгнал - я не, и я те засекъл кога си минал 402метра (при стандартна точност +/-3метра) или подминал 100км/ч - я не... Това ти гарантира грешка в най-добрия случай от минимум 0.2 секунди, че повече. Да не говорим за пропадания на сигнала, когато едничката антена е завряна кой знае къде. Истинските устройсва са със 100Hz update rate и струват колкото целия тунек на някои в темата :mhihi: Също така не разчитат единствено и само на GPS модул, а и на куп други апаратни и програмни средства, за точното определяне на кинематиката и динамиката на автомобила. Доста съм ровил и експериментирал по тоя въпрос, и като цяло е дълга тема, просто съвета ми е да не се доверявате сляпо на разни G-теци и да си ги мерите според него :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 03 Авг 2016, 23:44

Nickelback написа:G-tech-а и подобните му любителски устройсва са паляшка работа като цяло и нямат много общо с това какво ще се случи реално "на чертата" или на магистралата. С refresh rate 5-10Hz, каквито са повечето, я те засекъл кога точно си тръгнал - я не, и я те засекъл кога си минал 402метра (при стандартна точност +/-3метра) или подминал 100км/ч - я не... Това ти гарантира грешка в най-добрия случай от минимум 0.2 секунди, че повече. Да не говорим за пропадания на сигнала, когато едничката антена е завряна кой знае къде. Истинските устройсва са със 100Hz update rate и струват колкото целия тунек на някои в темата :mhihi: Също така не разчитат единствено и само на GPS модул, а и на куп други апаратни и програмни средства, за точното определяне на кинематиката и динамиката на автомобила. Доста съм ровил и експериментирал по тоя въпрос, и като цяло е дълга тема, просто съвета ми е да не се доверявате сляпо на разни G-теци и да си ги мерите според него :yes:


Е на мен ми е ясно аз на времето мерех 155 коня алфа ромео 156 2.0 ТС с леко модове и даваше на Гтек 0-100 7.2 сек при условие , че стокова е 8.6 :D и 15.5 на 400м :D
https://www.youtube.com/watch?v=eTHVYv9_JJA ето даже нашенец е 335 на 400 коня , дава 12.5 на 400 м , малко ддз .. качи ли е оптимист този гтек 0-100 4.5 нз нз .. на теория тази 335 е по -бърза от 0-100 от м5 ф10 , която е една генерация по - нова и само 160 коня отгоре ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: За и против ремап-а

Мнение от host » 03 Авг 2016, 23:57

30 Jahre m3 ги прави под 3.8 до 100 по каталог ... нз
https://plus.google.com/u/0/+luxuriousm ... iBG729Q1Hw

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook