Проблем след смяна на двата термостата
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Няколко поста нагоре, писах че вероятно системата трябва да се прочисти ...
Според мен имаш проблем със сигурност и не мисля че е ок да ти е постоянно толкова висока температурата.
Така и така я гледаш всеки ден и мъчиш нещо по колата и термостатите .. Аз бих направил промивка на системата и бих сложил качествен антифриз. Колегите да кажат дали има резон ...
Аз лично не бих сипал чешмяна вода, ползвам дестилирана(дейонизирана) но това си е мое мнение.
Добре де колеги, и все пак ако на колегата трерия термостат седи затворен или не отваря напълно, то озвънградско когато скоростите са под напрежение , следва температурата да се покачи , или греша ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Според мен имаш проблем със сигурност и не мисля че е ок да ти е постоянно толкова висока температурата.
Така и така я гледаш всеки ден и мъчиш нещо по колата и термостатите .. Аз бих направил промивка на системата и бих сложил качествен антифриз. Колегите да кажат дали има резон ...
Аз лично не бих сипал чешмяна вода, ползвам дестилирана(дейонизирана) но това си е мое мнение.
Добре де колеги, и все пак ако на колегата трерия термостат седи затворен или не отваря напълно, то озвънградско когато скоростите са под напрежение , следва температурата да се покачи , или греша ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Колеги,някой може ли да ми даде информация за този т.нар. трети термостат .Къде се намира ,трудно ли се сменява ,скъп ли е и всичко друго ще ми е от полза
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Ако ти седи затворен скоростите ще ти прегреят и ще влезе в авариен режим
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем след смяна на двата термостата
adovet написа:Ако ти седи затворен скоростите ще ти прегреят и ще влезе в авариен режим
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Мдам... Това е пътя на логиката.
Може би, добре би било просто колегата да си промие системата.
А при пуснат климатик, как се държи температурата ?
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Колега, днес чакам да ми върнат колата от сервиз след смяна на двата термостата и ще споделя дали при мен има подобрение. Между другото не знам дали има връзка но бях при майстора като свали старите термостати забелязах че ЕГР-а и това металното контейнерче(извинявам се но не знам какво му е названието) на което стои малкия термостат са задънени, и оставих колата на майстора за да може да ги прочисти хубаво с един спрей който е специално за почистване на ЕГР. Мен лично ако питаш няма да е зле да погледнеш и твоите как са, защото при мен положението беше плачевно.
Сега ми върнаха колата от сервиза след смяна на двата термостата и виждам че достига пак 98 градуса, някакви съвети?
Сега ми върнаха колата от сервиза след смяна на двата термостата и виждам че достига пак 98 градуса, някакви съвети?
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Явно никой не се е сблъсквал с конкретния проблем .Най вероятно ще започна със смяна на ремъка и водната помпа ,от някъде трябва да почна,видяло се е че ще се дават пари,хайде дано да не е напразно.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем след смяна на двата термостата
v3n0m написа:Колега, днес чакам да ми върнат колата от сервиз след смяна на двата термостата и ще споделя дали при мен има подобрение. Между другото не знам дали има връзка но бях при майстора като свали старите термостати забелязах че ЕГР-а и това металното контейнерче(извинявам се но не знам какво му е названието) на което стои малкия термостат са задънени, и оставих колата на майстора за да може да ги прочисти хубаво с един спрей който е специално за почистване на ЕГР. Мен лично ако питаш няма да е зле да погледнеш и твоите как са, защото при мен положението беше плачевно.
Сега ми върнаха колата от сервиза след смяна на двата термостата и виждам че достига пак 98 градуса, някакви съвети?
Колега, градско 98 си е напълно нормална температура ...

- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Днес минавах през Шипка на качване до 102 стигна главно държеше 99. На слизане падна до 86. По останалия маршрут 95-99 ми държеше на около 17-19 градуса външна температура.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- xxx500
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Да колега за градско съм съгласен .На мен ПРОБЛЕМА МИ Е ,ЧЕ ИЗВЪНГРАДСКО ПРИ НОРМАЛНО КАРАНЕ (110-120КМЧ) С ОБОРОТИ -1500 , 1600,1700 , КОЛАТА ДЪРЖИ ТЕМПЕРАТУРА 100 -103 ГРАДУСА и представи си ,че пътувам от софия за варна ,тя перката ще е включена постоянно.А какво да си мисля като станат 40 градусови жеги.Тази седмица ще се косултирам какви са симптомите за тръгнала водна помпа и най вероятно ще я сменям .Трябва да тръгна от някъде ,защото не мога да спя тия дни
Много се надявах на форума ,че някой ще коментира подобен проблем,но както каза един колега по горе ,разбирачите се включвали при други остоятелства ,ама здраве да бъде 


- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на двата термостата
xxx500 написа:Да колега за градско съм съгласен .На мен ПРОБЛЕМА МИ Е ,ЧЕ ИЗВЪНГРАДСКО ПРИ НОРМАЛНО КАРАНЕ (110-120КМЧ) С ОБОРОТИ -1500 , 1600,1700 , КОЛАТА ДЪРЖИ ТЕМПЕРАТУРА 100 -103 ГРАДУСА и представи си ,че пътувам от софия за варна ,тя перката ще е включена постоянно.А какво да си мисля като станат 40 градусови жеги.Тази седмица ще се косултирам какви са симптомите за тръгнала водна помпа и най вероятно ще я сменям .Трябва да тръгна от някъде ,защото не мога да спя тия дниМного се надявах на форума ,че някой ще коментира подобен проблем,но както каза един колега по горе ,разбирачите се включвали при други остоятелства ,ама здраве да бъде
Ти май искаш да хвърлиме боб и да ти решим проблема. Така не става
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
B.Stoimenov написа:v3n0m написа:Колега, днес чакам да ми върнат колата от сервиз след смяна на двата термостата и ще споделя дали при мен има подобрение. Между другото не знам дали има връзка но бях при майстора като свали старите термостати забелязах че ЕГР-а и това металното контейнерче(извинявам се но не знам какво му е названието) на което стои малкия термостат са задънени, и оставих колата на майстора за да може да ги прочисти хубаво с един спрей който е специално за почистване на ЕГР. Мен лично ако питаш няма да е зле да погледнеш и твоите как са, защото при мен положението беше плачевно.
Сега ми върнаха колата от сервиза след смяна на двата термостата и виждам че достига пак 98 градуса, някакви съвети?
Колега, градско 98 си е напълно нормална температура ...
Снощи като свърших работа реших да и направя тест и я покарах 20-30 мин градско и 20-30 мин извън градско, и това което видях е че без значение по баир надоло или нагоре с мръсна газ колата забива на 91-92 и не мърда. Спра ли в града и в момента в който включа на паркинг тръгва да се качва и стига до 97-98. Тръгна ли обаче, температурата веднага забива на 91-92. Така ли трябва да бъде, защото съм се уговорил със сервиза и след 1 час ще ходя да я закачаме отново. Благодаря

Искам да се извиня на колега че използвам темата му за моят проблем

Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
xxx500 написа:Да колега за градско съм съгласен .На мен ПРОБЛЕМА МИ Е ,ЧЕ ИЗВЪНГРАДСКО ПРИ НОРМАЛНО КАРАНЕ (110-120КМЧ) С ОБОРОТИ -1500 , 1600,1700 , КОЛАТА ДЪРЖИ ТЕМПЕРАТУРА 100 -103 ГРАДУСА и представи си ,че пътувам от софия за варна ,тя перката ще е включена постоянно.А какво да си мисля като станат 40 градусови жеги.Тази седмица ще се косултирам какви са симптомите за тръгнала водна помпа и най вероятно ще я сменям .Трябва да тръгна от някъде ,защото не мога да спя тия дниМного се надявах на форума ,че някой ще коментира подобен проблем,но както каза един колега по горе ,разбирачите се включвали при други остоятелства ,ама здраве да бъде
Колега можеш да започнеш със преглед на всички маркучета и съединения, при мен видях че имаше някой поизносени и съм сменил всичките + нови скоби и уплътнения. Малко по горе бях споменал за почистване на цялата система от нагар(погледни това метално резервоарче на което е закачено малкия термостат), диагностика и ако и това не помогне опитай със смяна на сервиза

Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Това "резервоарче" е охладителя на егр и играе роля ако егр не е изолиран .ЕГР служи за намаляне температурата на изх.газове което е свързано и с работната температура на двигателя.Нямаш ЕГР имаш по–висока температура.Има ли логика 

- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Този диапазон 88-92 градуса за всички дизелови е60 ли се отнася?
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Когато двигателя е с механичен термостат който е 88°С темп. на отваряне това е диапазона при нормална работа като е ясно че и извън него при определени условия също се излиза и не трябва да се смята за нещо ненормално.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани