За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Deo_10
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10, 535i X Drive LCI
Re: За и против ремап-а
@ndro написа:Deo_10 написа:Имал съм кола която за година и половина е сменила 3 турбини от гаден ремап. Вярно, биеше с по 3 коли разлика нормално чипосаните от неиния вид, ама не си беше работа.![]()
Иначе твърдо ЗА, ако е направено като хората и ако се грижи човек добре за турбото си.
гонки ли си правил с нея?
и какво означава "гаден ремап" и "нормално чипосани"?
и "гадния ремап" бие "нормално чипосаните", така ли?
и какво означава "да се грижиш добре за турбото си"?
казвам ви аз, че е от задкормилното устройство
Аз не съм от състезателите, които хвърчат по Бояна, но познати казваха, че на колата и е правено нещо и решихме да я пробваме. 100% не е от "задкормилното устройство", пускахме колата и от летящ старт, където шофьора не играе особенна роля

Под гаден ремап имам предвид някой от тези, които правят индивидуално настройките, който е барнал нещо в повечко само и само да върви много и за това не издържат турбините.
До колкото знам за турбото не е хубаво да се юрка докато колата е студена, както и не е хубаво да се кара на къси разстояния (пак при студена кола). Отделно съм чувал, че след по-агресивно каране е хубаво колата да се остави да поработи няколко минути на място (особенно зимата) за да се охлади турбината по-плавно преди да се изгаси двигателя. Това имам предвид да се грижи човек добре за турбото си

Не знам до колко са вярни тези неща, не се имам за голям разбирач

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: За и против ремап-а
@Deo_10
Въпросният гаден "чип" да не Голфа 5ца тди 170 коня ? и да го е карала жена
Въпросният гаден "чип" да не Голфа 5ца тди 170 коня ? и да го е карала жена

- Deo_10
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10, 535i X Drive LCI
Re: За и против ремап-а
xerial написа:@Deo_10
Въпросният гаден "чип" да не Голфа 5ца тди 170 коня ? и да го е карала жена
Не, беше на първата ми кола - пак Голф, ама 4ка (уж 110 коня).

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: За и против ремап-а
Deo_10 написа:xerial написа:@Deo_10
Въпросният гаден "чип" да не Голфа 5ца тди 170 коня ? и да го е карала жена
Не, беше на първата ми кола - пак Голф, ама 4ка (уж 110 коня).
ОК , че имаше един голф 5 2.0 тди и 170 коня с някъв брутален софт , който чупи турбината на 2пъти .. в следствие на това че върви като изоглавен и шофера явно се е кефил много

Re: За и против ремап-а
Един такъв Голф ме изпревари веднъж и се наложи да пускам халогените, защото направи някакви брутални черни облаци пред мене и загубих видимост. Дали това е от ремапа или просто е вървял на кюмюр?
. Незнам вие какво мислите ама ако ще ми пуши по този начин колата за да върви много... ебати излагацията.

Tool - Fear Inoculum
- Deo_10
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10, 535i X Drive LCI
Re: За и против ремап-а
2рото турбо което сменявах на старото голфче беше, защото през ден му доливах масло. При старт (особенно от място) скриваше хоризонта по 10 метра нагоре и встрани 
Явно и тоя е бил някакъв такъв пациент

Явно и тоя е бил някакъв такъв пациент

- bossorange
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: x5 g05 4.0i
- Мечтае да кара: кола дет не се разваля
Re: За и против ремап-а
Някой правил ли е ремап на 530ХД 231к.с. и какви впечтления и опит има - проблеми появяват ли се и др. Дали се товари раздатката например? Мерси
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1893
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: За и против ремап-а
Мога да ти кажа за същия мотор, но на Е90 и без Х-драйв. Засега всичко си му е наред. Колата е декември 2006-та, дойде тук 2008-ма със сервизна история от Германия на 50 000, сега е на 85 000, чипа беше сложен още в самото начало. Проблем досега не е имала. За вървенето е ясно, че е повече, но в един момент на човека му дойде пак малко и реши да си махне и филтъра за твърди частици.
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: За и против ремап-а
BMWPOWERRR_ACM написа:....реши да си махне и филтъра за твърди частици.
А след това започна ли да се вижда много черен дим след него, когато я настъпи?
Моята също е без ДПФ и доста пуши на пълна газ

Говорих с момчето, което ми прави ремапа и май ще се връщам пак при него да прави нови настройки, че тези черни кълбета са си голям срам за такива автомобили...

Re: За и против ремап-а
черни кълбета като на миг-29 на форсаж
доколкото знам, пушенето може да се минимизира, като се къстъмизира ремапа.
един колега от шкода форума, който си беше направил къстъм турбина, се беше заиграл доста с ремапа и колата почти не пушеше, а доколкото си спомням тунинг-майстора беше небезизвестният "келеша".

доколкото знам, пушенето може да се минимизира, като се къстъмизира ремапа.
един колега от шкода форума, който си беше направил къстъм турбина, се беше заиграл доста с ремапа и колата почти не пушеше, а доколкото си спомням тунинг-майстора беше небезизвестният "келеша".
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: За и против ремап-а
Да, явно и моят тюнинг-майстор ще трябва да си поиграе с настройките, но ми е чудно дали с намаляване на "черните кълбета" няма да намалеят и събудените кончетата от ремапа?
Така или иначе, в момента колата върви повече от необходимото за софийските пътища и няма да ми навреди ако жертвам някоя и друга конска сила в името на екологията...
Така или иначе, в момента колата върви повече от необходимото за софийските пътища и няма да ми навреди ако жертвам някоя и друга конска сила в името на екологията...
Re: За и против ремап-а
noiseless написа:...дали с намаляване на "черните кълбета" няма да намалеят и събудените кончетата от ремапа?
по-скоро не, защото кълбетата са всъщност нафтата, която е дошла в повече.
тоест би трябвало да може да се минимизират, ако се направи по-прецизна настройка - да се впръсква толкова гориво, колкото е необходимо при определеното количество въздух.
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: За и против ремап-а
Охо, значи може и някой друг грам гориво да икономисам - супер! 

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1893
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: За и против ремап-а
noiseless написа:BMWPOWERRR_ACM написа:....реши да си махне и филтъра за твърди частици.
А след това започна ли да се вижда много черен дим след него, когато я настъпи?
Моята също е без ДПФ и доста пуши на пълна газ![]()
Говорих с момчето, което ми прави ремапа и май ще се връщам пак при него да прави нови настройки, че тези черни кълбета са си голям срам за такива автомобили...
Естествено. И това говорим за кола на реални близо 90 000, поддържана без компромиси в качеството. Като и даде газ си пропушва, ама...то дизел бе.

Не знам доколко с оптимизирането на настройките ще намалее това нещо. Неговата не пуши чак много, но си пропушва.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани