При работа на място пуши.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: При работа на място пуши.
Колеги колко би струвало подмяна на 6 свеши и реле?syscom написа:RORO написа:Имал съм случай , 3,0 Д само че на Е65 не работещ термостат(постоянно отворен)колата върви студена следствие на което събира много конденз (във вид на масло и вода наподобяващо нещо между боза и грес )във клапана-филтъра картерни газове .Последният се запушва буквално и колата започва да пуши и да гори много масло .След смяна на термостат и клапана всичко си идва на мястото .Клапана се намира в капака на клапаните и смяната му е лесна .
При мен след последна смяна съм минал 4 -5 к километра, не забелазвам спад в маслото даже в началото преди 2к километра ми излизаше че маслото е в повече но след източване се оправи.
- Я.Велинов
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 30.09.2006
- Местоположение: София
- Кара: E61 530d , E39 Touring
Re: При работа на място пуши.
syscom написа:Колеги колко би струвало подмяна на 6 свеши и реле?syscom написа:RORO написа:Имал съм случай , 3,0 Д само че на Е65 не работещ термостат(постоянно отворен)колата върви студена следствие на което събира много конденз (във вид на масло и вода наподобяващо нещо между боза и грес )във клапана-филтъра картерни газове .Последният се запушва буквално и колата започва да пуши и да гори много масло .След смяна на термостат и клапана всичко си идва на мястото .Клапана се намира в капака на клапаните и смяната му е лесна .
При мен след последна смяна съм минал 4 -5 к километра, не забелазвам спад в маслото даже в началото преди 2к километра ми излизаше че маслото е в повече но след източване се оправи.
Реле - около 120 лева, свещи - около 20-25 лева на брой....труд - зависи от "майстора".
Edit - Сега видях, че във Варна предлагат и рециклиране на релета, като даже гарантират по-дълъг живот от този на чисто ново реле....като цената е наполовина от на чисто ново реле - 60 лева. Ако някой се е възползвал нека сподели впечатления.
Re: При работа на място пуши.
Я.Велинов написа:syscom написа:Колеги колко би струвало подмяна на 6 свеши и реле?syscom написа:RORO написа:Имал съм случай , 3,0 Д само че на Е65 не работещ термостат(постоянно отворен)колата върви студена следствие на което събира много конденз (във вид на масло и вода наподобяващо нещо между боза и грес )във клапана-филтъра картерни газове .Последният се запушва буквално и колата започва да пуши и да гори много масло .След смяна на термостат и клапана всичко си идва на мястото .Клапана се намира в капака на клапаните и смяната му е лесна .
При мен след последна смяна съм минал 4 -5 к километра, не забелазвам спад в маслото даже в началото преди 2к километра ми излизаше че маслото е в повече но след източване се оправи.
Реле - около 120 лева, свещи - около 20-25 лева на брой....труд - зависи от "майстора".
Edit - Сега видях, че във Варна предлагат и рециклиране на релета, като даже гарантират по-дълъг живот от този на чисто ново реле....като цената е наполовина от на чисто ново реле - 60 лева. Ако някой се е възползвал нека сподели впечатления.
Аз мисля да го правя това тази седмица в Бургас колегата твърди същото...
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: При работа на място пуши.
Колега, като сменяте свещите, почистете смукателния колектор и ЕГР. Смени и масления сепаратор. Струва 100 лева оригинал. Няма да ти е излишно.syscom написа:Я.Велинов написа:syscom написа:Колеги колко би струвало подмяна на 6 свеши и реле?syscom написа:RORO написа:Имал съм случай , 3,0 Д само че на Е65 не работещ термостат(постоянно отворен)колата върви студена следствие на което събира много конденз (във вид на масло и вода наподобяващо нещо между боза и грес )във клапана-филтъра картерни газове .Последният се запушва буквално и колата започва да пуши и да гори много масло .След смяна на термостат и клапана всичко си идва на мястото .Клапана се намира в капака на клапаните и смяната му е лесна .
При мен след последна смяна съм минал 4 -5 к километра, не забелазвам спад в маслото даже в началото преди 2к километра ми излизаше че маслото е в повече но след източване се оправи.
Реле - около 120 лева, свещи - около 20-25 лева на брой....труд - зависи от "майстора".
Edit - Сега видях, че във Варна предлагат и рециклиране на релета, като даже гарантират по-дълъг живот от този на чисто ново реле....като цената е наполовина от на чисто ново реле - 60 лева. Ако някой се е възползвал нека сподели впечатления.
Аз мисля да го правя това тази седмица в Бургас колегата твърди същото...
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Re: При работа на място пуши.
vvasilev1 написа:Колега, като сменяте свещите, почистете смукателния колектор и ЕГР. Смени и масления сепаратор. Струва 100 лева оригинал. Няма да ти е излишно.syscom написа:Я.Велинов написа:syscom написа:Колеги колко би струвало подмяна на 6 свеши и реле?syscom написа:RORO написа:Имал съм случай , 3,0 Д само че на Е65 не работещ термостат(постоянно отворен)колата върви студена следствие на което събира много конденз (във вид на масло и вода наподобяващо нещо между боза и грес )във клапана-филтъра картерни газове .Последният се запушва буквално и колата започва да пуши и да гори много масло .След смяна на термостат и клапана всичко си идва на мястото .Клапана се намира в капака на клапаните и смяната му е лесна .
При мен след последна смяна съм минал 4 -5 к километра, не забелазвам спад в маслото даже в началото преди 2к километра ми излизаше че маслото е в повече но след източване се оправи.
Реле - около 120 лева, свещи - около 20-25 лева на брой....труд - зависи от "майстора".
Edit - Сега видях, че във Варна предлагат и рециклиране на релета, като даже гарантират по-дълъг живот от този на чисто ново реле....като цената е наполовина от на чисто ново реле - 60 лева. Ако някой се е възползвал нека сподели впечатления.
Аз мисля да го правя това тази седмица в Бургас колегата твърди същото...
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Благодаря колега, непременно тези неща ше се направят.
И склед това ще пиша тук какви са резултатите.
Re: При работа на място пуши.
не се занимавай с ремонт на релето....според мен са хвърлени пари на вятъра...почти винаги се прекъсват проводниците вътре в релето към съмият щекер, според мен вследствие на вибрации. та в този ред на мисли, не вярвам, че някой дори и да може да го запои (алуминий) ще изкара повече от оригиналното (оригиналното изкара при мен 200 000км). с две думи най - добре ново (ще изкара поне 150 000 - 200 000км). относно свещите...много важно е да се почистят леглата им.
а за пушенето...освен всичко е важно и колко км минаваш на ден.
а за пушенето...освен всичко е важно и колко км минаваш на ден.
- Я.Велинов
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 30.09.2006
- Местоположение: София
- Кара: E61 530d , E39 Touring
Re: При работа на място пуши.
vvasilev1 написа:Смени и масления сепаратор. Струва 100 лева оригинал. Няма да ти е излишно.
Като става дума за масления сепаратор - чудя се дали няма да е по-добре да си направя един такъв oil catch can --> https://www.youtube.com/watch?v=MRjUweJorPg и да не се занимавам със заводския сепаратор, който май не е особено ефективен.... Някой колега правил ли го е?
Re: При работа на място пуши.
Колега през седмицата пощи не я карам но събота и неделя по стотина на ден минавам но не всички път.@2bar написа:не се занимавай с ремонт на релето....според мен са хвърлени пари на вятъра...почти винаги се прекъсват проводниците вътре в релето към съмият щекер, според мен вследствие на вибрации. та в този ред на мисли, не вярвам, че някой дори и да може да го запои (алуминий) ще изкара повече от оригиналното (оригиналното изкара при мен 200 000км). с две думи най - добре ново (ще изкара поне 150 000 - 200 000км). относно свещите...много важно е да се почистят леглата им.
а за пушенето...освен всичко е важно и колко км минаваш на ден.
Но какво общо би имало това с пушенето?
Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани