Бензинови двигатели Е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- topalano13
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 15.02.2014
- Местоположение: Прага, Чехия
- Пол: Мъж
- Кара: Нищо за сега
- Мечтае да кара: БМВ-та
Бензинови двигатели Е60
Здравейте,
Понеже потърсих доста из форума, има информация, но не видях нито една тема само за бензиновите двигатели (навярно защото повечето хора с Е60 карат дизели).
Аз все още разучавам каква кола да си взема и се бях насочил към 530Д, но след като прочетох няколко теми за поддръжка и вибрации при дизелите и чух в youtube шума им тотално се отказах и искам да си взема бензин.
Не искам темата да се превръща в спор Бензин/Дизел, така че моля да не се пише в тази насока.
Мога ли да помоля колегите с бензинови Е60-тки да споделят малко опит тук.
Имаше една много полезна тема със статистика и една таблица, в която има 3 или 4 човека с бензинки. Предполагам че сте повече, така че моля споделете малко инфо.
Какво най-често се чупи/колко струва, кои неща да гледам като правя оглед и пробно шофиране, течове, шумове ... такива неща.
И един специфичен въпрос относно прословутата рейка дето я има във всяка тема. Има ли я при бензиновите двигатели и какво представлява. Не знам как се казва на английски за да си я проверя в интернет. Може и просто да ми напишете думата на английски и аз ще си проверя.
Ще съм Ви много благодарен за инфото.
Лек ден
Понеже потърсих доста из форума, има информация, но не видях нито една тема само за бензиновите двигатели (навярно защото повечето хора с Е60 карат дизели).
Аз все още разучавам каква кола да си взема и се бях насочил към 530Д, но след като прочетох няколко теми за поддръжка и вибрации при дизелите и чух в youtube шума им тотално се отказах и искам да си взема бензин.
Не искам темата да се превръща в спор Бензин/Дизел, така че моля да не се пише в тази насока.
Мога ли да помоля колегите с бензинови Е60-тки да споделят малко опит тук.
Имаше една много полезна тема със статистика и една таблица, в която има 3 или 4 човека с бензинки. Предполагам че сте повече, така че моля споделете малко инфо.
Какво най-често се чупи/колко струва, кои неща да гледам като правя оглед и пробно шофиране, течове, шумове ... такива неща.
И един специфичен въпрос относно прословутата рейка дето я има във всяка тема. Има ли я при бензиновите двигатели и какво представлява. Не знам как се казва на английски за да си я проверя в интернет. Може и просто да ми напишете думата на английски и аз ще си проверя.
Ще съм Ви много благодарен за инфото.
Лек ден
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Бензинови двигатели Е60
Кормилната рейка я има във всяка кола и не е проблемна само при БМВ - ето това представлява http://www.schmiedmann.com/displayprodu ... 2106795340
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- cocosas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: Бензинови двигатели Е60
Като проблеми, най-често похарчват масло, но не е нещо непоправимо. За да достигнеш с бензинката разход подобен на дизела, ти трябва АГУ което си е пак инвестиция. Иначе дали ще си дадеш парите за бензин или АГУ или за някой друг ремонт по дизелов агрегат, да ти кажа доста съм го смятал и няма особено голяма разлика.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Бензинови двигатели Е60
Карам бензиново Е60 на газ и до сега 50 000км. освен по окачването някои дреболии и консумативи друго не съм сменял
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Бензинови двигатели Е60
Вземи си 530i или 545i, ако вземеш 520 ще съжаляваш много голям мъртвец е, иначе са здрави коли, главно неща по окачването се сменят все пак сме в Бг, друго нещо че почти всички 520-ки на 10години имат луфт отзад в полуоските и е дразнещо ако си от тези на който им прави впечатление! И разхода на масло 1л на 5000км с 5x30 си заминава задължително!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Бензинови двигатели Е60
Nukem написа:Вземи си 530i или 545i, ако вземеш 520 ще съжаляваш много голям мъртвец е, иначе са здрави коли, главно неща по окачването се сменят все пак сме в Бг, друго нещо че почти всички 520-ки на 10години имат луфт отзад в полуоските и е дразнещо ако си от тези на който им прави впечатление! И разхода на масло 1л на 5000км с 5x30 си заминава задължително!
Колега при мойта тези проблеми дето си ги описал ги няма.

- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Бензинови двигатели Е60
Значи на двете бензинки по мотора нищо не съм пипал. За 530-ката бензин съм най-доволен. Една лула съм сменил, свещите и нищо друго. НА 10000 км. около 1/2 литър масло съм долял .
По окачването за близо 2 години един заден носач, сега са ми за смяна два предни тампона и нещо карето на корм.прът...колата се кара с 19-ки
Аморт.предните ги смених профилктично ...
По окачването за близо 2 години един заден носач, сега са ми за смяна два предни тампона и нещо карето на корм.прът...колата се кара с 19-ки
Аморт.предните ги смених профилктично ...
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- topalano13
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 15.02.2014
- Местоположение: Прага, Чехия
- Пол: Мъж
- Кара: Нищо за сега
- Мечтае да кара: БМВ-та
Re: Бензинови двигатели Е60
Благодаря Ви за отговорите до сега бъдещи колеги
Само да поясня - газ на колата си няма да сложа (просто ме е страх) и общо взето не ми се занимава.
Колата ще е или 525 или 530, защото 520 доколкото знам не е V6, а за 545 предполагам няма да имам пари, понеже бюджета ми е горе-долу 8000-8500евро, само за закупуване на колата говорим. Още 1500 за застраховки, каскота... и да сменя масло и филтри. Надявам се на първо време да не й трябват гуми, защото вероятно няма да има пари, освен ако не взема по-евтина. Но бензин, автоматик, седан 530/525, що годе добре изглеждащите са между 7-9к евро в мобиле.де. Има и по-скъпи разбирасе, но нямам възможност. Аз от Германия ще я взема защото ми е близо до Чехия.
А още нещо да попитам ако може. Знам че малко ламерски въпроси, но наистина за бензините няма много инфо, а и аз като цяло не съм много на "ти" с колите. Първа ще ми е въпреки че имам C категория
Та въпроса е ако взема горе-долу поддържана кола, за начално обслужване какво трябва да се смени задължително (масло, маслен филтър, бенз. филтър? предполагам) какво още
Мерси предварително

Само да поясня - газ на колата си няма да сложа (просто ме е страх) и общо взето не ми се занимава.
Колата ще е или 525 или 530, защото 520 доколкото знам не е V6, а за 545 предполагам няма да имам пари, понеже бюджета ми е горе-долу 8000-8500евро, само за закупуване на колата говорим. Още 1500 за застраховки, каскота... и да сменя масло и филтри. Надявам се на първо време да не й трябват гуми, защото вероятно няма да има пари, освен ако не взема по-евтина. Но бензин, автоматик, седан 530/525, що годе добре изглеждащите са между 7-9к евро в мобиле.де. Има и по-скъпи разбирасе, но нямам възможност. Аз от Германия ще я взема защото ми е близо до Чехия.
А още нещо да попитам ако може. Знам че малко ламерски въпроси, но наистина за бензините няма много инфо, а и аз като цяло не съм много на "ти" с колите. Първа ще ми е въпреки че имам C категория

Та въпроса е ако взема горе-долу поддържана кола, за начално обслужване какво трябва да се смени задължително (масло, маслен филтър, бенз. филтър? предполагам) какво още

Мерси предварително
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Бензинови двигатели Е60
И 520 е V6. Иначе най неотложното е масла и филтри. После гледаш накладки, свещи и каквото излезе още 

Re: Бензинови двигатели Е60
adovet написа:И 520 е V6. Иначе най неотложното е масла и филтри. После гледаш накладки, свещи и каквото излезе още
Не е V6, редови 6так е

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Бензинови двигатели Е60
iceblast написа:adovet написа:И 520 е V6. Иначе най неотложното е масла и филтри. После гледаш накладки, свещи и каквото излезе още
Не е V6, редови 6так е
Колегата има в предвид броя на цилиндрите не дали е Vобразен. Чети внимателно

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Бензинови двигатели Е60
Колеги, R6 редови 6-ак е 520 и 530i, не V6 В образен, иначе обслужването е на същите цени както и на е36, само ме мъчат задните полуоски вървят с каретата и са 1250лв едната, ако си намеря читави отнякаде ще съм много много доволен
))).

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Бензинови двигатели Е60
520 фейслифт е 4 цилиндров вече...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Бензинови двигатели Е60
adovet написа:iceblast написа:adovet написа:И 520 е V6. Иначе най неотложното е масла и филтри. После гледаш накладки, свещи и каквото излезе още
Не е V6, редови 6так е
Колегата има в предвид броя на цилиндрите не дали е Vобразен. Чети внимателно
Първо колегата си задава неправилно въпроса(но му е простено защото си каза, че не разбира много от коли)и ти след това му отговаряш също толкова неправилно. Сигурно и на теб щеше да ти е простено ако не беше реагирал така на забележката от Айса.
Та да, колата си е РЕДОВИ шестак и такива V6 не е редно да се пишат защото си е...всъщност всички знаме и виждаме какво е.
Иначе по темата, не виждам какво те уплашиха тия пари, които ще даваш в някакъв момент от експлоатационния период.
525и сравнимо с 530д си е мъртвец отвсякъде. За 530и според каталожни данни си върви навсякъде с 530д 218-то коня като дизела изостава супер минимално, но субективното усещане е, че върви дори повече. 231-то коня дизел и той върви горе-долу с бензинката като леко дръпва дори, но и двата дизела с един ремап направо подават бинокъла на бензинката. Това ако решиш да го правиш де. Проблемът при дизела е не в това, че непременно ще имаш скъпи ремонти, а в това, че е голям шанса да попаднеш на някой кош на половин милион(че и отгоре)километра, който наистина може да те накара да смениш почти всичко, а при дизела това всичко е повече от при бензина.
Та ако е 530и, аз лично бих избрал ръчката. За 545 и 550 нищо няма да казваме защото явно не те интересуват.
- topalano13
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 15.02.2014
- Местоположение: Прага, Чехия
- Пол: Мъж
- Кара: Нищо за сега
- Мечтае да кара: БМВ-та
Re: Бензинови двигатели Е60
BMW Power ACM написа:adovet написа:iceblast написа:adovet написа:И 520 е V6. Иначе най неотложното е масла и филтри. После гледаш накладки, свещи и каквото излезе още
Не е V6, редови 6так е
Колегата има в предвид броя на цилиндрите не дали е Vобразен. Чети внимателно
Първо колегата си задава неправилно въпроса(но му е простено защото си каза, че не разбира много от коли)и ти след това му отговаряш също толкова неправилно. Сигурно и на теб щеше да ти е простено ако не беше реагирал така на забележката от Айса.
Та да, колата си е РЕДОВИ шестак и такива V6 не е редно да се пишат защото си е...всъщност всички знаме и виждаме какво е.
Иначе по темата, не виждам какво те уплашиха тия пари, които ще даваш в някакъв момент от експлоатационния период.
525и сравнимо с 530д си е мъртвец отвсякъде. За 530и според каталожни данни си върви навсякъде с 530д 218-то коня като дизела изостава супер минимално, но субективното усещане е, че върви дори повече. 231-то коня дизел и той върви горе-долу с бензинката като леко дръпва дори, но и двата дизела с един ремап направо подават бинокъла на бензинката. Това ако решиш да го правиш де. Проблемът при дизела е не в това, че непременно ще имаш скъпи ремонти, а в това, че е голям шанса да попаднеш на някой кош на половин милион(че и отгоре)километра, който наистина може да те накара да смениш почти всичко, а при дизела това всичко е повече от при бензина.
Та ако е 530и, аз лично бих избрал ръчката. За 545 и 550 нищо няма да казваме защото явно не те интересуват.
Здравей,
Значи първо искам да кажа, че аз не искам състезателен автомобил, така че ремапи и такива неща няма да правя. Просто искам колата да има достатъчно коне за да може да върви нормално с това купе, а не като натисна педала да започне да ускорява след 3 секунди.
Не можах да разбера защо 525и е лош избор. Ясно е че 530 е по-доброто, но 525 има повече проблеми или ти просто казваш, че 530д е по-добре от 525? И още да попитам защо би избрал ръчка? Просто ти обичаш да караш ръчни скорости или при този модел според теб е по-надеждния вариянт?
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани