SZL проблеми

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: SZL проблеми

Мнение от nikolae » 27 Юни 2016, 13:04

Тази:
szl voltage supply LRE limit value undershot
прилича да е от тоците нещо - ibs ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 26.10.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i автоматик 04'
Мечтае да кара: F10

Re: SZL проблеми

Мнение от ultrashock » 03 Окт 2016, 13:23

Отново този проблем 9AFF SFZ: Resistance, firing circuit, safety battery terminal, too high, релето на алтернатора е сменено. Чистя - изчезва, следващото запалване пак се появява, напоследък май почти всеки път.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София

Re: SZL проблеми

Мнение от deank » 03 Окт 2016, 14:02

ultrashock написа:Отново този проблем 9AFF SFZ: Resistance, firing circuit, safety battery terminal, too high, релето на алтернатора е сменено. Чистя - изчезва, следващото запалване пак се появява, напоследък май почти всеки път.


Това ми се случи преди година и половина на Е65-цата - погледни какво съм писал, но не съм сигурен дали на Е60 кабелчето ще е на същото място (това не е IBS кабела). При мен грешката беше "Resistance too high, firing circuit, safety battery terminal - 98D5" - има процедура в ISTA за проверка на съпротивлението. След почистване на буксата не съм имал повече проблеми (продадох я юли месец, но не е имало проблем).

viewtopic.php?f=124&t=295332&start=120#p4068926
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 26.10.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i автоматик 04'
Мечтае да кара: F10

Re: SZL проблеми

Мнение от ultrashock » 03 Окт 2016, 14:30

Аз досега четох из форумите и натам отиват нещата. Довечера ще го проверя и ще го почистя да видим дали пак ще я дава.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 26.10.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i автоматик 04'
Мечтае да кара: F10

Re: SZL проблеми

Мнение от ultrashock » 04 Окт 2016, 8:47

Вчера нямах под ръка WD или друг тип контактен спрей, но това което направих е да разкача въпросната букса, след това я продухах и почистих, там доста прахоляк има, сложих я обратно, изчистих грешката с Carly и след запалване не се появи отново. Днес сутринта също нямаше проблем. Надявам се наистина това да е проблема, сега не искам да я пипам, че рядко и се случва да нямам светещо табло от грешки и реших малко да му се порадвам :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София

Re: SZL проблеми

Мнение от deank » 04 Окт 2016, 8:55

С WD недей да я пръскаш :)

Като ти остане време можеш да видиш съпротивлението в ISTA, но щом сега се е оправило, вероятно ще изкара много време без да дава грешка. Определено проблемът е в прахоляка, който се трупа в буксата и увеличава съпротивлението на кабела.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: SZL проблеми

Мнение от nikolae » 05 Окт 2016, 9:35

При мен също вече половин година не се е обаждало.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 26.10.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i автоматик 04'
Мечтае да кара: F10

Re: SZL проблеми

Мнение от ultrashock » 05 Окт 2016, 14:41

nikolae написа:При мен също вече половин година не се е обаждало.

Нека и така да продължи, 3 ден вече нямам грижи :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: SZL проблеми

Мнение от dir2cas » 03 Май 2017, 19:56

Колеги днес докато се прибирах, след запалване на колата след една кратка почивка ми светна Restraint system faulty! Палене и гасене не помогна.

Като се прибрах, закачих INPA и се виждат следните грешки (чистят се, след повторно запалване се появиха отново):
В модул SFZ: 9AFF (както при колегата ultrashock)
В модул SIM/SGM: 9408

Последно ги изчистих и загасих колата, но съм почти сигурен, че ще се появят отново при следващо палене. Като съпътстващ симптом от онзи ден ми се появяват грешки в idrive за Reversing light left failure, Brake light left failure.

Може ли да са свързани тези неща и колегите по-горе срещали ли са тази комбинация? Ако е от тази букса описана от по-горе, може ли да дадете малко повече информация къде се намира в E60 (pre-LCI) и възможно ли е да е причината за тези проблеми?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 26.10.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i автоматик 04'
Мечтае да кара: F10

Re: SZL проблеми

Мнение от ultrashock » 10 Май 2017, 12:34

Отзад на акумулатора. Разкачи всичко, почисти буксите и свържи наново. Аз от както го направих не ми е давало грешки.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: SZL проблеми

Мнение от dir2cas » 10 Май 2017, 17:25

ultrashock написа:Отзад на акумулатора. Разкачи всичко, почисти буксите и свържи наново. Аз от както го направих не ми е давало грешки.

В събота се занимах с това. Разкачих само черната букса за BST (черно кабелче, което отива в другия си край на + на акумулатора), продухах го със спрей за въздух и го закачих обратно.
След изчистване на грешките SFZ: 9AFF не се е появявала до днес. Ти нещо друго чистил ли си и с какво (спрей, въздух)?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 26.10.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i автоматик 04'
Мечтае да кара: F10

Re: SZL проблеми

Мнение от ultrashock » 11 Май 2017, 8:31

dir2cas написа:
ultrashock написа:Отзад на акумулатора. Разкачи всичко, почисти буксите и свържи наново. Аз от както го направих не ми е давало грешки.

В събота се занимах с това. Разкачих само черната букса за BST (черно кабелче, което отива в другия си край на + на акумулатора), продухах го със спрей за въздух и го закачих обратно.
След изчистване на грешките SFZ: 9AFF не се е появявала до днес. Ти нещо друго чистил ли си и с какво (спрей, въздух)?

Само го продухах даже без спрей, чукнах го 2-3 пъти да падне каквото има. Използвах един спрей за чистене да дебитомери също. Явно не правят хубав контакт буксите.

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook