Няколко въпроса за 535д 272 коня
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня
Kartoff написа:535d наистина върви доволно, обаче след ремап става наистина много лоша ! Аз моята я направих около 380 коня, което е почти 100 коня върху 286-те от завода, само със софтуер и махане на DPF-а... Обаче, лично мое мнение е, че колата малко трудно спира със стоковите спирачки ! Затова си намерих 2-ра употреба апарати от М5, които се монтират без проблем и тогава вече почна да спира, според менОбаче като се сетя, че 4 нови М-кови спирачни диска бяха около 3000 лева и ме боли главата, но има един лаф : "Safety first !"
Колега може ли да кажеш какъв чип си слагал, колко NM стана колата след това, като махна дпф-а пуши ли колата? Аз се замислям за пауър бокс, дават подобни коне, но ме притеснява дали ще издържат скоростите, моята е преди фейс и четох че макс могат да понесат 700NM, също много държа да не ми пуши колата като локомотив после.

Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня
julkata1 написа:Kartoff написа:535d наистина върви доволно, обаче след ремап става наистина много лоша ! Аз моята я направих около 380 коня, което е почти 100 коня върху 286-те от завода, само със софтуер и махане на DPF-а... Обаче, лично мое мнение е, че колата малко трудно спира със стоковите спирачки ! Затова си намерих 2-ра употреба апарати от М5, които се монтират без проблем и тогава вече почна да спира, според менОбаче като се сетя, че 4 нови М-кови спирачни диска бяха около 3000 лева и ме боли главата, но има един лаф : "Safety first !"
Колега може ли да кажеш какъв чип си слагал, колко NM стана колата след това, като махна дпф-а пуши ли колата? Аз се замислям за пауър бокс, дават подобни коне, но ме притеснява дали ще издържат скоростите, моята е преди фейс и четох че макс могат да понесат 700NM, също много държа да не ми пуши колата като локомотив после.
Фейсовата кутия мисля, че я дават да държи на повече NM от старата... Моята ми я прави един приятел, който се занимава с такива неща по принцип и той ми препоръча да не надвишаваме 720нм... Свали файла с картата на работа на двигателя едитна го и след 2 часа го качихме обратно... Не съм я качвал на дино с тези настройки, но момчето каза, че други такива със същия ремап са дали около 380коня и 720нм... Гледал съм в нета, че хора с 535д преди фейса с 960нм и над 420-30 коня си ги карат бая време без нещо да се счупи така, че всичко е относително... На мен не ми се рискуваше...
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня
Kartoff написа:julkata1 написа:Kartoff написа:535d наистина върви доволно, обаче след ремап става наистина много лоша ! Аз моята я направих около 380 коня, което е почти 100 коня върху 286-те от завода, само със софтуер и махане на DPF-а... Обаче, лично мое мнение е, че колата малко трудно спира със стоковите спирачки ! Затова си намерих 2-ра употреба апарати от М5, които се монтират без проблем и тогава вече почна да спира, според менОбаче като се сетя, че 4 нови М-кови спирачни диска бяха около 3000 лева и ме боли главата, но има един лаф : "Safety first !"
Колега може ли да кажеш какъв чип си слагал, колко NM стана колата след това, като махна дпф-а пуши ли колата? Аз се замислям за пауър бокс, дават подобни коне, но ме притеснява дали ще издържат скоростите, моята е преди фейс и четох че макс могат да понесат 700NM, също много държа да не ми пуши колата като локомотив после.
Фейсовата кутия мисля, че я дават да държи на повече NM от старата... Моята ми я прави един приятел, който се занимава с такива неща по принцип и той ми препоръча да не надвишаваме 720нм... Свали файла с картата на работа на двигателя едитна го и след 2 часа го качихме обратно... Не съм я качвал на дино с тези настройки, но момчето каза, че други такива със същия ремап са дали около 380коня и 720нм... Гледал съм в нета, че хора с 535д преди фейса с 960нм и над 420-30 коня си ги карат бая време без нещо да се счупи така, че всичко е относително... На мен не ми се рискуваше...
Не няма такова нещо еднакви NM им дават.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня
Taruno написа:Kartoff написа:julkata1 написа:Kartoff написа:535d наистина върви доволно, обаче след ремап става наистина много лоша ! Аз моята я направих около 380 коня, което е почти 100 коня върху 286-те от завода, само със софтуер и махане на DPF-а... Обаче, лично мое мнение е, че колата малко трудно спира със стоковите спирачки ! Затова си намерих 2-ра употреба апарати от М5, които се монтират без проблем и тогава вече почна да спира, според менОбаче като се сетя, че 4 нови М-кови спирачни диска бяха около 3000 лева и ме боли главата, но има един лаф : "Safety first !"
Колега може ли да кажеш какъв чип си слагал, колко NM стана колата след това, като махна дпф-а пуши ли колата? Аз се замислям за пауър бокс, дават подобни коне, но ме притеснява дали ще издържат скоростите, моята е преди фейс и четох че макс могат да понесат 700NM, също много държа да не ми пуши колата като локомотив после.
Фейсовата кутия мисля, че я дават да държи на повече NM от старата... Моята ми я прави един приятел, който се занимава с такива неща по принцип и той ми препоръча да не надвишаваме 720нм... Свали файла с картата на работа на двигателя едитна го и след 2 часа го качихме обратно... Не съм я качвал на дино с тези настройки, но момчето каза, че други такива със същия ремап са дали около 380коня и 720нм... Гледал съм в нета, че хора с 535д преди фейса с 960нм и над 420-30 коня си ги карат бая време без нещо да се счупи така, че всичко е относително... На мен не ми се рискуваше...
Не няма такова нещо еднакви NM им дават.
Да ама фейсовите държат доста повече от пре
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня
Така е това не го оспорвам, но се разнасят някакви слухова за фабричните лимити, които са просто неверни 

- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня
Taruno написа:Така е това не го оспорвам, но се разнасят някакви слухова за фабричните лимити, които са просто неверни
Явно наистина са неверни, при положение, че държат на много повече... Обаче как да сме сигурни на колко над написаното ще държи без да фърли ремък

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня
Значи почвам да се навивам още повече, може ли да споделиш и за пушенето след махането на дпф-а?
Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня
Kartoff написа:Taruno написа:Така е това не го оспорвам, но се разнасят някакви слухова за фабричните лимити, които са просто неверни
Явно наистина са неверни, при положение, че държат на много повече... Обаче как да сме сигурни на колко над написаното ще държи без да фърли ремък
от 09/2008 има ъпдейт на кутията. механично са еднакви (торк морк и т.н.), но мехатрониците им нямат нищо общо и от там идва подобрената надеждност (смяна на предавки, управление на въртящ момент и т.н.) . на БМВ им е ясно, че голяма част от колите с този мотор са "обречени" на ремап и наистина има много голям резерв спрямо заводските 580НМ. тази кутия като цяло е супер чобанска и много здрава. 700НМ си е като разходка в парка за нея. Разбира, се ако колата е на 350-400 000км (голяма част от първите Е60) и маслото никога не е сменяно, щото не се сменяло, сигурно в парка времето може да не става за разходки. Хората, които ми мапнаха колата казаха, че са мапнали сигурно над 100 коли с този мотор/кутия и никой не се е оплакал за проблеми.А както знаем повечето коли са на бая км



"Чемодан, вокзал, Москва"
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани