Загуба на цилиндри

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 21.01.2015
Пол: Мъж

Загуба на цилиндри

Мнение от marty2010 » 21 Яну 2015, 18:29

Здравейте
Искам първо да се извиня ако ви пиша некомпетентно, за мен всичко е ново.
Купих 530 дизел, 2004 год. и още след регистрацията както си карах загуби цилиндри. Някой минал ли е този път? В сервиза ми казаха изтънял клапан!!!! Благодаря Ви предварително!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Загуба на цилиндри

Мнение от timur_lenk » 22 Яну 2015, 15:15

Колата през сервиз мина ли преди да я купиш?Всеки тук ще ти каже да пуснеш диагностика и там ще покаже.
Клапан да се повреди за 200м каране не вярвам.Трябва да е бил повреден преди това,а ти ще го усетиш.Ако
е паднала вихрова клапа е друго вече.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Загуба на цилиндри

Мнение от unikalen88 » 23 Яну 2015, 18:47

marty2010 написа:Здравейте
Искам първо да се извиня ако ви пиша некомпетентно, за мен всичко е ново.
Купих 530 дизел, 2004 год. и още след регистрацията както си карах загуби цилиндри. Някой минал ли е този път? В сервиза ми казаха изтънял клапан!!!! Благодаря Ви предварително!!!

какво означава загуби цилиндри
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Загуба на цилиндри

Мнение от timur_lenk » 23 Яну 2015, 19:51

Тресе му предполагам.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Загуба на цилиндри

Мнение от Taruno » 24 Яну 2015, 0:23

timur_lenk написа:Тресе му предполагам.


Въпреки много превантивно махане на пеперуди не съм срещал паднала на Е60 или Е90, а изтънял клапан е възможно на 700-800 хил. Км

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: Загуба на цилиндри

Мнение от Trixster » 24 Яну 2015, 12:54

Така темата е живо гадаене, трябва си диагностика. Тресене може да има от дюзи, дебитомер, регулатор на рейла.....и кой знае още от колко неща. Нека автора да сподели няколко снимки с грешките които са записани и живите данни на дюзите и за работата на двигателя.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Загуба на цилиндри

Мнение от timur_lenk » 24 Яну 2015, 14:42

Човека нещо се покри.Незнам дали има смисъл да обсъждаме
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Загуба на цилиндри

Мнение от Taruno » 24 Яну 2015, 15:13

Що бе така се намираме на приказка :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 10.05.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530d
Мечтае да кара: на 1.20 лв/л нафта :(
Детайли за колата: италианка на реални 120 000 км.

Re: Загуба на цилиндри

Мнение от cerber_91 » 24 Яну 2015, 18:00

Аз ще използвам тази тема да споделя и моя проблем, който прилича на загуба на цилиндри. А и да намираме още приказка, докато се появи колегата, пуснал темата. :mhihi:
В студовете около Нова Година, когато палих колата сутрин (530д), тресеше много, точно сякаш 2-3 цилиндъра ги няма. Колкото по-студено беше, толкова повече тресеше.
Разбира се, проблема изчезва като поработи 1-2 минутки и вдигне малко температура. Колата е добре гледана, махнати са клапи, сменена е ангренажна верига, единственото, което ми идва на акъла като проблем е някои дюзи да са тръгнали.
Ама то взе, че се затопли, така че какъвто и да е проблема, има време да се реши :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Загуба на цилиндри

Мнение от Taruno » 24 Яну 2015, 19:07

А човек ти изброи всичко само най-простичкия проблем не си го погледнал - подгревните свещи и релето. Една бърза диагностика веднага ще каже, кое е за смяна.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 10.05.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530d
Мечтае да кара: на 1.20 лв/л нафта :(
Детайли за колата: италианка на реални 120 000 км.

Re: Загуба на цилиндри

Мнение от cerber_91 » 25 Яну 2015, 14:32

Taruno написа:А човек ти изброи всичко само най-простичкия проблем не си го погледнал - подгревните свещи и релето. Една бърза диагностика веднага ще каже, кое е за смяна.


Абе подгревни свещи ми смениха при обслужването септември/октомври. Не вярвам да свършат толкова бързо. За кое реле говориш?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Загуба на цилиндри

Мнение от Taruno » 25 Яну 2015, 16:10

Реле подгревни свещи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 12.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 XDrive

Re: Загуба на цилиндри

Мнение от tanokaridi » 26 Яну 2015, 9:49

Taruno написа:Реле подгревни свещи


Само да добавя, че и аз сменях подгревни свещи, и проблема си остана оказа се релето което беше изгорило отново същите две свещи които и предният път не работеха. След катосмених релето и свещите пак всичко заспа :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 21.01.2015
Пол: Мъж

Re: Загуба на цилиндри

Мнение от marty2010 » 07 Мар 2015, 11:12

Здравейте
Искам да се извиня че не отговорих веднага.
Проблемът се реши след много нерви и пари. При мен излезе, че дюзите не са за нашия модел и впръскването е различно, поради тази причина сменихме две бутала. Сега след като установихме първопричината за проблема всичко се оправи. Най - гадното е, че минахме през какво ли не. Накрая по случайност ми казаха да се уверя дали дюзите отговарят на модела. Сега всичко е наред, колата работи безупречно.
Благодаря Ви много за помощта и мненията.

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook