DPF премахване

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2019 BMW X5 G05 XDrive40i

Re: DPF премахване

Мнение от goppe » 26 Мар 2014, 23:22

Така е колега, но аз имах предвид ако нормата на налягането се "застопори" на ниска стойност, напр. на референтната стойност на оборотите на празен ход. Така налягането винаги ще е ниско и регенерация никога няма да се пусне. Въпросът е дали тези данни за налягането влияят и на други процеси по работата на колата, защото ако е така, то нещо друго може да се прецака.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: DPF премахване

Мнение от iceblast » 27 Мар 2014, 9:37

Ако го застопориш ще ти записва ниско налягане. Трябва да се пипне софтуера, защото трябва да се променят графиките на турбината за да не почне да пренадува. Ходи да ти направят един чип направо остави им 4-500лв. и готово.

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 2.07.2012
Пол: Мъж

Re: DPF премахване

Мнение от genchoe60 » 27 Мар 2014, 22:37

http://www.carpower.bg


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 15.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: A7

Re: DPF премахване

Мнение от vgza » 28 Мар 2014, 2:29

iceblast написа:Ако го застопориш ще ти записва ниско налягане. Трябва да се пипне софтуера, защото трябва да се променят графиките на турбината за да не почне да пренадува. Ходи да ти направят един чип направо остави им 4-500лв. и готово.

Махнеш ли си ДПФ турбината винаги ще пренадува

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2019 BMW X5 G05 XDrive40i

Re: DPF премахване

Мнение от goppe » 28 Мар 2014, 9:32

Простете за невежия въпрос, ама на какво ще се дължи пренадуването на турбината, нещо не мога да си го обясня. Питам защото сега съм дал моята за рециклиране и малко или много това си ме притеснява за бъдещата й работа. Затова и се въздържам от ремапване, за което моментът иначе е подходящ при премахването на ДПФ-а.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: DPF премахване

Мнение от Taruno » 28 Мар 2014, 9:47

Пенадуването идва от това, че като премахнеш ДПФ, катализатор, ЕГР и побългариш всичко възможно, обратното налягане намалява драстично, което кара турбината да надува повече ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: DPF премахване

Мнение от timur_lenk » 28 Мар 2014, 10:20

А тези без ДПФ на които не се следи налягането в изпускателната система,техните турбини какво правят?
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: DPF премахване

Мнение от memorex » 28 Мар 2014, 12:50

Когато имаме променлива геометрия на турбината би трябвало актуатора да ограничава оборотите така че да няма пренадуване освен ако не е правил ремап и не се е съобразил с максимално допустимия надув.Не е ли така?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: DPF премахване

Мнение от timur_lenk » 28 Мар 2014, 16:12

Ако има пренадуване ще забие грешка според мен
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2019 BMW X5 G05 XDrive40i

Re: DPF премахване

Мнение от goppe » 28 Мар 2014, 23:15

Taruno написа:Пенадуването идва от това, че като премахнеш ДПФ, катализатор, ЕГР и побългариш всичко възможно, обратното налягане намалява драстично, което кара турбината да надува повече ;)


Аз катализатора ще го оставя, защото вчера ходих да го видя и е идеално чист след почистване, ЕГР не мога да го изолирам на този мотор доколкото разбрах, така че се надявам да не се пренадува толкова турбото :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: DPF премахване

Мнение от VRPerformance » 31 Мар 2014, 0:12

Здравейте,

1. Имам представител в София които работи с мой софтуер и може да извърши процедурата на четене и записване на софтуера без ДПФ!

2.Когато премахнете ДПФ софтуерно задължително той трябва да се отстрани от автомобила,няма вариянт да се издуха сам и т.н по скоро колата ви ще спре да върви или ще счупи турбо :)

3.Когато махнете ДПФ,турбото няма да пренадува,понеже то се управлява от компютъра на колата и се следи от Мап сензора,БМВ-тата с електронно управление на турбото няма как да имат пренадуване и дори и пик,именно затова инж.Гюнтер е решил да направи турбото с такова управление :) но при автомобили с вакуумно управление нещата са малко други,там може да се забележи по-голям пик на надува но всичко зависи колко е здрав клапана и как работи :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: DPF премахване

Мнение от memorex » 31 Мар 2014, 8:51

Добър отговор.Винаги е полезно да се включи някой който е в същината на нещата.На мен сега мистана ясно защо са преминали от вакуумно на електронно управление.Мерси колега.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: DPF премахване

Мнение от VRPerformance » 31 Мар 2014, 11:25

Да електронното управление е по-добрия вариянт,турбото работи много точно както е написано да работи в софтуера,това му дава доста по голям живот сравнено с турбинки с вакуумно управление!

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook