Примигване на плафоните в купето
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Примигване на плафоните в купето
Мери го на 9-ти канал от скритото меню.
- ristaka 82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
- Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive
Re: Примигване на плафоните в купето
Привет колеги . Имам развитие по въпроса с премигването на светлините. Днес за трети път свалих прословутото динамо и този път вече го занесох на стенд. Майстора го постави пред мен на стенда. Волтажа закова на 14.0 - 14.1 с мултицета на майстора . Накарах го да променя оборотите на въртене за да видя дали както в колата дали ще заиграе и волтажа
Не помръднаха от горе посоченитя волтаж при всякакви обороти....
След като му обясних че съм сменил релето ( закупено за оригинално от колега от форума ) ,лагерите, зачистил колектора ., подменил с нов и регистрилал в компютъра акумолатора, развил и зачистил всички снадки на силовия (плюсов) кабел (5 места открих) , масата на мотора , всички силови кабели които видях отзад при акумолатора и ЕФЕКТ НЯМАМ. Чак и той се зачуди
След извесна консултазия го попитах какво напрежение подава на управляващата букса (която е само с едно пинче) за да го накара да зарежда. Отговори че му подава (+) но през товарна лампа 5 вата(при по старите атомобили имитирал лампата която показва дали динамото зарежда).
Като се прибрах монтирах динамото и съответно проблема с премигването и варирането на волтажа отново беше налице....
С пресвито сърце да не прецакам нещо , но набрал скорост вече реших да изключа оправляващата буксата и на неино място точно както на стенда закачих личната си пробна лампа.
Запалих колата , никакви грешки не изписа. Волтажа на моя мултицет закова на 13,92 - 13,97 на моменти 14 .Направо неможах да повярвам
Обороти от 700 до 7000 въобще не помръдна..... Отворих леко вратата да се включат и плафоните , Мъжденето и осилването ма светлината ги няма
Сответно няма как да го оставя така и отново си поставих фабричната букса и старите проблеми отново са налице....
Общо взето с това се изчерпаха моите идеи и незнам защо компютъра или модула там който го оправлява го кара да мени волтажа и вероятно ампиража при различните обороти.....

След като му обясних че съм сменил релето ( закупено за оригинално от колега от форума ) ,лагерите, зачистил колектора ., подменил с нов и регистрилал в компютъра акумолатора, развил и зачистил всички снадки на силовия (плюсов) кабел (5 места открих) , масата на мотора , всички силови кабели които видях отзад при акумолатора и ЕФЕКТ НЯМАМ. Чак и той се зачуди

Като се прибрах монтирах динамото и съответно проблема с премигването и варирането на волтажа отново беше налице....

С пресвито сърце да не прецакам нещо , но набрал скорост вече реших да изключа оправляващата буксата и на неино място точно както на стенда закачих личната си пробна лампа.
Запалих колата , никакви грешки не изписа. Волтажа на моя мултицет закова на 13,92 - 13,97 на моменти 14 .Направо неможах да повярвам

Обороти от 700 до 7000 въобще не помръдна..... Отворих леко вратата да се включат и плафоните , Мъжденето и осилването ма светлината ги няма

Сответно няма как да го оставя така и отново си поставих фабричната букса и старите проблеми отново са налице....
Общо взето с това се изчерпаха моите идеи и незнам защо компютъра или модула там който го оправлява го кара да мени волтажа и вероятно ампиража при различните обороти.....

- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Примигване на плафоните в купето
Ех и ти влезна в тези токови филми в този инъче прекрасен автомобил.Знаеш и аз как спях в багажника до като захапя какво става....сън не спях...не можеш ли да свържеш нещо там където свързващ тази лампа и да се оправи колица
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Примигване на плафоните в купето
С интерес следя темата,дали ще откриеш нещо, и пак казвам че на стенда не можеш да имулираш работата на колата.
- ristaka 82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
- Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive
Re: Примигване на плафоните в купето
Кристияне за съжаление и ти си в същия филм със зареждането като те замерих онзи ден. Аз за сега не искам да го оставя така въпреки че явно е доста разпространено.Според мен проблема остава в модула който определя колко да зарежда. Този IBS-сензор влияе ли на зареждането , понеже релето е сменено и да немогат да се сработят . 

- ristaka 82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
- Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive
Re: Примигване на плафоните в купето
Някой може ли да ми каже кои или кой модули определят колко да зарежда ....
Данеби да иска преинсталиране или адаптация...... 
След разглеждане на този сайт ( http://tis.bmwcats.com/doc1088845/ ) ме навежда мисалта че може и от (IBS) да подава инфомация за капацитета на зареждане. Но може и от DME да е (http://tis.bmwcats.com/doc1102257/) или (MPM) Micro Power Module. Голяма каша


След разглеждане на този сайт ( http://tis.bmwcats.com/doc1088845/ ) ме навежда мисалта че може и от (IBS) да подава инфомация за капацитета на зареждане. Но може и от DME да е (http://tis.bmwcats.com/doc1102257/) или (MPM) Micro Power Module. Голяма каша

- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Примигване на плафоните в купето
Аз не виждам проблем при мен.Смятам,че има някакви нормални колебания.Инъче щеше да запише някоя грешка.Мини да я прочетем да видим записва ли ти нещо.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани