Бензинова помпа и резерв
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Rennfahrer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 9.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E60
- Мечтае да кара: М6
Бензинова помпа и резерв
Здравейте,
абе вярно ли, че не било хубаво колата да се оставя да се кара на лампа, щото да не се преебяла бензиновата помпа? По пътя на логиката, тя не трябва ли да смуче така или иначе от дъното на резервоара, все пак наличното гориво трябва да може да се изгори докрай, в случай на необходимост?
Пък за разни утайки и гняс евентуално, горивния филтър да се грижи. Не знам, вие какво мислите по въпроса?
абе вярно ли, че не било хубаво колата да се оставя да се кара на лампа, щото да не се преебяла бензиновата помпа? По пътя на логиката, тя не трябва ли да смуче така или иначе от дъното на резервоара, все пак наличното гориво трябва да може да се изгори докрай, в случай на необходимост?

- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Бензинова помпа и резерв
Помпата колега трябва винаги да е покрита с гориво , тоест да има поне 10 л. . При каране с по малко гориво самата помпа остава открита и не може да се охлажда което води до скапване на помпата , и олекване с няколко стотин лева взависимост от модела . 

- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Бензинова помпа и резерв
Чувал съм ,че можела да вкара въдух в системата като се клати горивото,когато е малко.Има утайки по дъното като е малко горивото ги вкарваш знаеш къде.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Бензинова помпа и резерв
krasi2bmw написа:Помпата колега трябва винаги да е покрита с гориво , тоест да има поне 10 л. . При каране с по малко гориво самата помпа остава открита и не може да се охлажда което води до скапване на помпата , и олекване с няколко стотин лева взависимост от модела .
+1 . Не е хубаво да се кара на резерва продължително време. Старата ми кола беше на газ и винаги следях да имам бензин над първото деление и да не свети лампата. Карането на резерва за продължително време скапва и не само помпата. В резервоара като няма бензин се отделят изпарения и почват процеси които водят до проблеми с цялата горивна с-ма. Даже препоръчително е ако колата не се кара дълго врене да не се оставя с празен резероар.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани