Ignition faulty

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Ignition faulty

Мнение от Trixster » 22 Апр 2013, 20:59

Привет колеги,

Миналата седмица бях в един сервиз на BOSCH, където при включване на диагностична апаратура момчето което седеше на шофьорското място даде на контакт, но от въртенето на ключа нямаше ефект - колата не даваше на контакт и не палеше. Разглобиха цялата кола, прегледаха всичко и се оказа че заводската инсталация и модулите са ОК, но в колата имаше допълнителен GPS модул, който беше отстранен. Този модул пречеше да се чете информация за колата по CAS. След цялата тази процедура колата не искаше да запали и единственото което остана да е дефектно е ключа. Наистина се оказа че колата не си разпознава ключа. Така колата остана да нощува в сервиза и на следващия ден ми се обадиха че ключа е отремонтиран и че всичко е ОК. ( :OT: за справка цената за отремонтиране на ключа беше 1/4 от оригинален ключ от kamorauto и 1/2 от промотираните във форума).
Така доволен взимам колата след 2 дни и всичко е ОК, да ама не! Още вечерта след взимането колата не иска да запали. Този път върти до контакт, но след това изобщо не се опитва да запали и изкарва следната грешка:
2013-04-19 10.27.52.jpg

На следващия ден колата запали, но грешката си седи и вярата ми че няма да закъсам някъде силно намаля. :-( .Закарах колата пак в сервиза и трябва да я погледнат, но мен не ме свърта и искам да знам ако някой от вас е изпадал в подобна ситуация или има мнение по въпроса.

Всякакви мнения и препоръки са добре дошли.

Мерси и дано не съм ви отегчил!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.03.2009

Re: Ignition faulty

Мнение от pe4kata » 22 Апр 2013, 21:57

Trixster написа:Привет колеги,

Миналата седмица бях в един сервиз на BOSCH, където при включване на диагностична апаратура момчето което седеше на шофьорското място даде на контакт, но от въртенето на ключа нямаше ефект - колата не даваше на контакт и не палеше. Разглобиха цялата кола, прегледаха всичко и се оказа че заводската инсталация и модулите са ОК, но в колата имаше допълнителен GPS модул, който беше отстранен. Този модул пречеше да се чете информация за колата по CAS. След цялата тази процедура колата не искаше да запали и единственото което остана да е дефектно е ключа. Наистина се оказа че колата не си разпознава ключа. Така колата остана да нощува в сервиза и на следващия ден ми се обадиха че ключа е отремонтиран и че всичко е ОК. ( :OT: за справка цената за отремонтиране на ключа беше 1/4 от оригинален ключ от kamorauto и 1/2 от промотираните във форума).
Така доволен взимам колата след 2 дни и всичко е ОК, да ама не! Още вечерта след взимането колата не иска да запали. Този път върти до контакт, но след това изобщо не се опитва да запали и изкарва следната грешка:
2013-04-19 10.27.52.jpg

На следващия ден колата запали, но грешката си седи и вярата ми че няма да закъсам някъде силно намаля. :-( .Закарах колата пак в сервиза и трябва да я погледнат, но мен не ме свърта и искам да знам ако някой от вас е изпадал в подобна ситуация или има мнение по въпроса.

Всякакви мнения и препоръки са добре дошли.

Мерси и дано не съм ви отегчил!

Здрасти колега.Имаме клиент с е60.Имаше същия проблем.Проблема е от сензора за нивота на маслото.Който забранява на релето инжекторите да стартира и така колата не може да запали или ако имаш късмет ще запали и ще прекъсва или изгасне неочаквано.Проверете нивота на маслото и ако всичко е наред с него-Изключете буксата на датчика и колата ще запали нормално.


нека го прави някой който разбира какво прави за да не омаже положението още повече.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: Ignition faulty

Мнение от Trixster » 28 Апр 2013, 10:18

Проблема е решен! Беше проблемен кабел м/у ignition и CAS. След като го сменихме всичко е тип топ!
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook