Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 16 Юни 2016, 19:59

Ок, а може ли да е от запечени маслени сегменти, ако все пак не е от турбото? Все пак силно се надявам с него всичко да е наред, както писах по-горе различни майстори са го гледали и всички казват, че е ОК. Лесно ще го сваля, но ако пак ми кажат, че е ОК, какво да правя? На диагностика actual i desired стойности са на 98% еднакви...

Ходих в Турбо Колос и след това в Адлер Турбо в Годеч, поне вторите ми се сториха доста компетентни...


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 2707E91 » 16 Юни 2016, 20:16

Това омазване по тръбата е от бързата връзка на тръбата от кулера към дросела и скобата кято стиска горната част на металната тръба от кулера към гуменото коляно към дросела - пипни я с пръст отдолу , сега го обърши някъде :mhihi:
Свали пласмасовата тръба от дебитомера към турбото и виж има ли много масло в нея.
Друг вариянт е вакум помпата да прави налягане в картерната вентилация - клапана на филтъра на картерната вентилация не издържа и се лее масло пред студената перка на турбото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 16 Юни 2016, 20:35

2707E91 написа:Друг вариянт е вакум помпата да прави налягане в картерната вентилация - клапана на филтъра на картерната вентилация не издържа и се лее масло пред студената перка на турбото.


Това как мога да го проверя?


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 7.12.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW 318I e46
Мечтае да кара: BMW M5 touring

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от tashev_1990 » 16 Юни 2016, 20:43

Колеги цените в сайта realoem.com реални ли са или са примерни? Че днес в Бова Кар ми казват за една част че струва 200 лв а аз я гледам в този сайт 36 долара. Разликата е много голяма и се чудя къде е истината.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 16 Юни 2016, 20:52

dextuar написа:
2707E91 написа:Друг вариянт е вакум помпата да прави налягане в картерната вентилация - клапана на филтъра на картерната вентилация не издържа и се лее масло пред студената перка на турбото.


Това как мога да го проверя?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Свали вакумната помпа има един нит които дръжи две пластини ако пластинете се местят лесно нпред назад от нея изпуска налягане и от там надува и филтъра за картерните газове пуска маслото за да не избие другаде.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 20 Юни 2016, 22:00

awful написа:
dextuar написа:
2707E91 написа:Друг вариянт е вакум помпата да прави налягане в картерната вентилация - клапана на филтъра на картерната вентилация не издържа и се лее масло пред студената перка на турбото.


Това как мога да го проверя?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Свали вакумната помпа има един нит които дръжи две пластини ако пластинете се местят лесно нпред назад от нея изпуска налягане и от там надува и филтъра за картерните газове пуска маслото за да не избие другаде.

Тоест трябва да ги стегна ли, ако е така? Или трябва да купя нова вакумна помпа? :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 21 Юни 2016, 8:21

tashev_1990 написа:Колеги цените в сайта realoem.com реални ли са или са примерни? Че днес в Бова Кар ми казват за една част че струва 200 лв а аз я гледам в този сайт 36 долара. Разликата е много голяма и се чудя къде е истината.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Не са и не са дори спрямо Американския пазар.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 2.07.2015
Пол: Мъж
Кара: E90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dany Boy » 21 Юни 2016, 9:13

Лесно ли се отваря кутийката на дистанционното (ключа) или може ли да се сменя? Каква е цената,някой знае ли? С едното дистанционно понякога не иска да отключва,но после като вкарам ключа в слота и запаля всичко се оправя и почва да работи нормално. Заключва и отключва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Leon » 21 Юни 2016, 10:28

Този въпрос е коментиран многократно, има дори DIY как се реже ключа и сменя батерията.
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 18.02.2016
Пол: Мъж
Кара: 2006 BMW 325 xi
Мечтае да кара: BMW M3

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от born.stubborn » 24 Юни 2016, 15:53

Здравейте колеги, имам БМВ е90 325хи, 2006, каква хидравлична течност трябва да ползвам, че нивото е паднало и трябва ли да източа казанчето защото не знам каква е била преди това?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E91 325d 2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от motofan » 24 Юни 2016, 16:57

Аве пичове, на моя навес му смених маслото и до максимума събра точно 8 литра :dunno:
Така и не разбрах точно колко събира този М57 мАтор .
Мисълта ми е дали не е много, щото някой беше писал 7 л. а друг 7.5л,дори някъде се споменаваха 6.5?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от expl0de » 25 Юни 2016, 16:47

Taruno написа:
expl0de написа:Това прозорче го има и на обикновените огледала с ръчно затъмняване и е неактивно при тях.
Да питам някой ретрофитва ли успешно темпомат, да е наясно с кодирането и за различните двигатели какъв модул е подходящ?


Не е вярно на обикновените има едно каъо дупка, аз бях с обикновено и сега съм с затъмняващо

Пс аз съм ретрофитнал два темпомата плюс поне още трима тук също са успехи

Купих си модула с лостовете, погледнах и по чуждите форуми и намерих едни инструкции. Като дойде ще се пробвам, пък ако не стане да знам, че има кой да помогне.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Satanism » 25 Юни 2016, 18:53

motofan написа:Аве пичове, на моя навес му смених маслото и до максимума събра точно 8 литра :dunno:
Така и не разбрах точно колко събира този М57 мАтор .
Мисълта ми е дали не е много, щото някой беше писал 7 л. а друг 7.5л,дори някъде се споменаваха 6.5?

Толко.....8 литра ми заминават и на мен почти винаги...рядко да останат 100-200гр.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E91 325d 2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от motofan » 25 Юни 2016, 19:41

Satanism написа:
motofan написа:Аве пичове, на моя навес му смених маслото и до максимума събра точно 8 литра :dunno:
Така и не разбрах точно колко събира този М57 мАтор .
Мисълта ми е дали не е много, щото някой беше писал 7 л. а друг 7.5л,дори някъде се споменаваха 6.5?

Толко.....8 литра ми заминават и на мен почти винаги...рядко да останат 100-200гр.

Спокоен съм :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bai_ILIA » 25 Юни 2016, 23:08

7.5л събира. 8 е малко множко - здраве да е :ok: аз наливам 7л масло и 400мл добавка. После на 5 и 10 000км проверка и съответно доливане колкото трябва. Доста бавно се отича от картера - обикновено го оставям 20-30м докато сменят филтрите и пием кафе с майстора...
"Чемодан, вокзал, Москва"

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook