Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bai_ILIA » 23 Окт 2018, 17:24

нали беше за продаване или я докарахме до зимата въпреки ТОП офертата :D
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 23 Окт 2018, 18:24

bai_ILIA написа:нали беше за продаване или я докарахме до зимата въпреки ТОП офертата :D
Айде почнахме с неудобните въпроси :ok:


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 26.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F34 LCI
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: Estriol blue

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Meidana » 23 Окт 2018, 20:59

BaDxBoY написа:Пичове, откакто захладня забелязах, че нямам никакво парно в е90-тката.

Няма грешки на диагностика, климатика работи отлично и духа ледено,парно обаче няма .. Вентилатора върти, но духа студено на перфектно загряла кола. Какво да погледна/сменя, че няма каране така.

Радиатора на парното, запушва се.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 4.04.2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Spaidy » 23 Окт 2018, 21:01

Антифриз имаш ли? Видя ли в казанчето?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от chris_barnes » 24 Окт 2018, 0:02

Извинявай за неудобния въпрос, ама, бутнал ли си врътката на таблото към топло?

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 29.10.2007
Кара: BMW E90 320d
Мечтае да кара: АТВ в саваната
Детайли за колата: Е90 130kW

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gladiator_BG » 24 Окт 2018, 9:46

Здравейте,
Сменям си водния радиатор. При източването на системата събрах около 5,5 - 6 литра антифриз. Съответно имаше и малки разливи не повече от 0,5л. Налага се да купя още антифриз за да допълня лиспващия. Източения е малко странен цвят. Нито е зелен нито е син. С малко повече въорбражение може да се каже че е зелен. Реших за по сигурно да го подменя целия. В моделите като моята кола е слаган 81229407454 до 2011г. след това е заменен с 83192211191. Според намерените продукти с този номер би трябвало да е син. Някъде бях чел че цялото количество в системата е около 10л. аз съм източил около 6. Каквото и да има останало то е в двигателя. Как да източа и него - да сваля водната помпа, пробка ли има някъде или трябва да правя други магия? :D

Относно обезвъздушаването ... активиран старт бутон -> педала на газта за 10s. после 12 мин циркулация на на помпата. Това при студен двигател. На следващата ситрин още веднъж за по сигурно. Докато работи помпата трябва ли да развъртя и щуцера на раширителния съд или е достатъчно само капачката да махна?

320d N47 177кс

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 24 Окт 2018, 11:46

Н47 мисля е с механична водна помпа, обезвъдушаването е като при М47 и М 57, тоест пълниш, палиш с отворена капачка, допълваш колкото събере, после караш.
На сутринта проверяваш, ако има нужда доливаш.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 29.10.2007
Кара: BMW E90 320d
Мечтае да кара: АТВ в саваната
Детайли за колата: Е90 130kW

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gladiator_BG » 24 Окт 2018, 12:21

vld написа:Н47 мисля е с механична водна помпа, обезвъдушаването е като при М47 и М 57, тоест пълниш, палиш с отворена капачка, допълваш колкото събере, после караш.
На сутринта проверяваш, ако има нужда доливаш.

ммм да прав си - механична

а отновсно капацитета на антифриза в системата и цялостното му подменяне?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nikola59 » 24 Окт 2018, 13:42

Gladiator_BG написа:
vld написа:Н47 мисля е с механична водна помпа, обезвъдушаването е като при М47 и М 57, тоест пълниш, палиш с отворена капачка, допълваш колкото събере, после караш.
На сутринта проверяваш, ако има нужда доливаш.

ммм да прав си - механична

а отновсно капацитета на антифриза в системата и цялостното му подменяне?

Преди седмица сменявах антифриза при дилър. Нещо споменаха за източване под налягане, но по количеството по фактура едва ли всичко излиза от блока, така че не се вкарвай във филми.
На следващият ден го проверявах - доливане не правих защото нивото беше нормално. Споменаха ако се наложи с дестилирана вода да долея, но не се наложи.
222.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 24 Окт 2018, 16:38

Gladiator_BG написа:
vld написа:Н47 мисля е с механична водна помпа, обезвъдушаването е като при М47 и М 57, тоест пълниш, палиш с отворена капачка, допълваш колкото събере, после караш.
На сутринта проверяваш, ако има нужда доливаш.

ммм да прав си - механична

а отновсно капацитета на антифриза в системата и цялостното му подменяне?

Вероятно има пробка на блока, но не ти е там проблема, по скоро в радяторчето на парното е останало, спри я с муцуната на долу и каквото има в блока ще излезне ако много искаш да я промиеш, можеш да го направиш с един маркуч с вода забит на висока точка , като са разкачени водните съединиения, или при махната водна помпа.
Като остане вода доливаш с антифриз, после мериш колко е гъст, правиш го на -25 -30 и после обезвъздушаваш.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 22.09.2016
Местоположение: Враца, Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330xd e90
Мечтае да кара: John Deere

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Plamenv » 24 Окт 2018, 16:46

Колеги днеска изкривих тая гривна на предната полуоска. Това маи е за датчик някакъв.. продават ли се или трябва да го мисля нещо алтернативно?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 29.10.2007
Кара: BMW E90 320d
Мечтае да кара: АТВ в саваната
Детайли за колата: Е90 130kW

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gladiator_BG » 24 Окт 2018, 16:59

Благодая на vld и nikola59 за бързите отговори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 29.08.2018
Пол: Мъж
Кара: E91 2.0D 163PS

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от sandokomshi » 24 Окт 2018, 20:13

Здравейте колеги , имам проблем с климатроник на е 91 320д 163 отляво духа нормално топло студено а отдясно само студено каквото и да правя, антифриз има термостатите са ок на диагностика няма грешки потенциометрите на врътките работят коректно някой има ли идея какво може да е ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BaDxBoY » 25 Окт 2018, 13:28

dextuar написа:
bai_ILIA написа:нали беше за продаване или я докарахме до зимата въпреки ТОП офертата :D
Айде почнахме с неудобните въпроси :ok:


Sent from my iPhone using Tapatalk


Като се сетя каква кола щях да продам, само щото не ми се занимаваше с 2-3 дреболий, ми става лошо.
Да карате чисто нови коли, че да се ебавате с моята е окей, ама всички караме 10 годишни автомобили, някой и двигатели блокират даже, или бъркам ? :dunno:


Та за парното вчера докато карах го проучвах, всичко е на топло, завъртял съм и врътката на таблото. Обаче има нещо странно, от централните въздуховоди духа ледено, от това на стъклото духа ледено, а от малките въздуховодчета на прозорците (нерегулируемите) духа вряло. Което значи, че радиаторчето не е запушено. Същата простотия ми я правеха всички е46-ци, които съм карал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bexim » 25 Окт 2018, 14:57

Там е било таралеж, предполагам, известната детска болест при е46..
При мен пък във Ф30-ката като пусна вътрешна циркулация и от някъде започва да ми духа хладно и не мога да хвана от къде, като дам на макс, нямам това усещане...
При е90 си е най-добрият климОтроник за мен! :lol:
Със сигурност нещо не е ОК щом прави така.. Да не е нещо по клапите да има блокирали. Ако е това, може да се хване, че си се чува как се движат като сменяш режимите. :dunno:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook