Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Бързи въпроси и отговори
По принцип май не трябва да е твърд педала сутрин,поне едно две натискания трябва да може да се направят...много интересно не помня на другите ми коли как е било 

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
При мен не наблюдавам подобни неща педала е с еднаква твърдост и след дълъг престой ? На пасата ставаше твърд заради един спукан маркуч дето трябваше ебати разглабянето, за да се смени.
Друго, което се сещам - нали знаете, че спирачната течност е консуматив и се сменя на всеки 2 години понеже е хидрофобна, и водата не позволява компреси и съответно педала става твърд ама пък не би трябвало да има промяна, не знам разсъждения са това
Друго, което се сещам - нали знаете, че спирачната течност е консуматив и се сменя на всеки 2 години понеже е хидрофобна, и водата не позволява компреси и съответно педала става твърд ама пък не би трябвало да има промяна, не знам разсъждения са това
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Когато държа педала на полусъединител (на празен ход) се чува едно тракане. Генереално ще да е проблем около съединителя. Но не съм сигурен от маховика ли е или са лагери?
П.С. Колата не тресе при гасене и потегляне.
П.С. Колата не тресе при гасене и потегляне.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12842
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:Когато държа педала на полусъединител (на празен ход) се чува едно тракане. Генереално ще да е проблем около съединителя. Но не съм сигурен от маховика ли е или са лагери?
П.С. Колата не тресе при гасене и потегляне.
Лагера на съединителя е.

Re: Бързи въпроси и отговори
awful написа:koksimir написа:Гецата написа:Не се пуска маслото на двигателя и няма да потече при свалянето на помпата
Благодаря за информацията колега. Някой да е поръчвал някога въпросния ремонтен комплект за вакум помпа за М47? Знам със сигурност, че БМВ продават такъв комплект за бензиновите мотори, но не мога да намеря номер за дизел.
Колега, за вакумната помпа търсиш голям о-ринг пръстен които е със размер 96мм на 3мм малкия о-ринг може да го вземеш и от бмв, преди 2 години ги смених на моята и преди 3 седмици ги смених пак, понеже уплътнението не е такъв материя които е оригиналния но да не ти дреме 2 години наи малко изкарва, одеве смених и на братовчеда само че тои е със 3.0 дизел но е същата, работата е за 30 минути със сваляне и монтиране, нужно е да развиеш двата болта които държат помпата, левия е шестограм номер 6 десния е камък номер 13, след като го отвиеш и разбира се си махнах нагоре маркуча, за вакум, помпата е завърти по часовниковата стрелка за да излезе лявото ухо където се намира болт шестограм номер 6, след това е дърпаш на вън, нямах време да снимам и да пускам упътване иначе щях да го направя.При отварянето и се ползва звезда номе Т25. Внимаваи че вътре във помпата има двигателно масло да не се омажеш и като е сглобяваш трябва да има масло вътре. Дано съм ти бил полезен, Лека вечер.
Този уикенд се опитах да свърша работата но имах проблеми с единия от болтовете. Трябва ли да се разкачи ЕГР за да може да се свали помпата или има начин това да стане без да го разкачам ?
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
koksimir написа:awful написа:koksimir написа:Гецата написа:Не се пуска маслото на двигателя и няма да потече при свалянето на помпата
Благодаря за информацията колега. Някой да е поръчвал някога въпросния ремонтен комплект за вакум помпа за М47? Знам със сигурност, че БМВ продават такъв комплект за бензиновите мотори, но не мога да намеря номер за дизел.
Колега, за вакумната помпа търсиш голям о-ринг пръстен които е със размер 94,92мм на 2,62мм малкия о-ринг може да го вземеш и от бмв, преди 2 години ги смених на моята и преди 3 седмици ги смених пак, понеже уплътнението не е такъв материя които е оригиналния но да не ти дреме 2 години наи малко изкарва, одеве смених и на братовчеда само че тои е със 3.0 дизел но е същата, работата е за 30 минути със сваляне и монтиране, нужно е да развиеш двата болта които държат помпата, левия е шестограм номер 6 десния е камък номер 13, след като го отвиеш и разбира се си махнах нагоре маркуча, за вакум, помпата е завърти по часовниковата стрелка за да излезе лявото ухо където се намира болт шестограм номер 6, след това е дърпаш на вън, нямах време да снимам и да пускам упътване иначе щях да го направя.При отварянето и се ползва звезда номе Т25. Внимаваи че вътре във помпата има двигателно масло да не се омажеш и като е сглобяваш трябва да има масло вътре. Дано съм ти бил полезен, Лека вечер.
Този уикенд се опитах да свърша работата но имах проблеми с единия от болтовете. Трябва ли да се разкачи ЕГР за да може да се свали помпата или има начин това да стане без да го разкачам ?
Има, като отвиеш двата болта които е държат и си махнал вакум маркуча хващаш помпата и е завърташ по часовниковата стрелка и гледаш лявото ухо което е със болт шестограм да излезе и е дърпаш към теб, назад и тя излиза ако случайно е трудно да е завъртиш на ръка използваи гумен чук ще се завърти лесно.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги,
вчера докато си карам нормално, намалих скоростта на автомобила и педала на спирачката се втвърди/едвам намалих на пешеходна/ това го направи без никакви симптоми изведнъж от нищото на 2'ро 3'то натискане си беше още мъничко мек. Та след известно време карайки се оправяше и имах мегдан само за 2-3 нормални натискания на педала и след това става пак кокал. Закарах я на майстор и ми каза, че е заминал серво апарата, като вакуум помпата си правеше добър вакуум. Според вас къде се крие проблема?
вчера докато си карам нормално, намалих скоростта на автомобила и педала на спирачката се втвърди/едвам намалих на пешеходна/ това го направи без никакви симптоми изведнъж от нищото на 2'ро 3'то натискане си беше още мъничко мек. Та след известно време карайки се оправяше и имах мегдан само за 2-3 нормални натискания на педала и след това става пак кокал. Закарах я на майстор и ми каза, че е заминал серво апарата, като вакуум помпата си правеше добър вакуум. Според вас къде се крие проблема?
- AndonNeshev
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 23.02.2016
Re: Бързи въпроси и отговори
здравейте, нов съм във форума и от съвсем скоро собственик на e90 320d 163 к.с. Колата я купих преди няколко дни и направо в сервиза. За обслужване и обстоен преглед. Имах известни притеснения, защото всички които я караха казаха че не е достатъчно пъргава.
Въпроса : оказа се че ДПФ( катализатор) са премахнати. Колата обаче не показва никаква индикация за това. Дали е правен Ремап и трябва ли задължително да се направи ако колата не идикира за грешки и проблеми?
Въпроса : оказа се че ДПФ( катализатор) са премахнати. Колата обаче не показва никаква индикация за това. Дали е правен Ремап и трябва ли задължително да се направи ако колата не идикира за грешки и проблеми?
- AndonNeshev
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 23.02.2016
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
е90 320 163 к.с.
След покупка на автомобила е установено, че ДПФ(катализатор) са премахнати
колата работи нормално, малко е мудна според запознати хора, не дава никаква индикация за проблем или грешка в катализатора
Въпрос: задължителен ли е ремап? щом нищо не индикира дали е направен такъв или не е задължително?
е90 320 163 к.с.
След покупка на автомобила е установено, че ДПФ(катализатор) са премахнати
колата работи нормално, малко е мудна според запознати хора, не дава никаква индикация за проблем или грешка в катализатора
Въпрос: задължителен ли е ремап? щом нищо не индикира дали е направен такъв или не е задължително?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
Спукан маркуч по-скоро или вода в спирачната система също е възможно
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Бързи въпроси и отговори
Бърз въпрос,сега по празниците да сложа ли летните гуми и джанти или е рано? 

- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Бързи въпроси и отговори
За мен е рано , но ти си знаеш
Re: Бързи въпроси и отговори
Taruno написа:Спукан маркуч по-скоро или вода в спирачната система също е възможно
Уж ги гледахме маркучите, но уви.. А водата в системата как може да я констатираме?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
FE LIPE написа:Бърз въпрос,сега по празниците да сложа ли летните гуми и джанти или е рано?
Края на Март...още е сравнително студено за летни
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз не се сдържах и боднах летите още на 10ти Февруари ,когато беше 20 градуса.Фелипе при нас сняг няма да вали ,освен ако не се качваш на високо,но аз през уикенда бях на 1650метра надморска височина и няма дерт ,защото нямаше сняг.
П.С. но и на мене 3ката не ми е основен автомобил,за това и да изпраска пак 2 метра сняг на 8ми Март ще си я гледам пак 1 седмица на снимки
П.С. но и на мене 3ката не ми е основен автомобил,за това и да изпраска пак 2 метра сняг на 8ми Март ще си я гледам пак 1 седмица на снимки

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани