Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 09 Юни 2017, 0:12

JBE - junction box electronics ...къде под седалките да има такова нещо..
Гледам кита,има някакви модулчета,но надали са под седалките
http://m.ebay.com/itm/BMW-OEM-E90-E91-E ... 1217639836


Погледни и тук - пък после ша черпиш :)
docslide.us_e90-heated-seat-retrofit.pdf




Sent from my iPhone using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 09 Юни 2017, 7:51

Gqbriel написа:JBE - junction box electronics ...къде под седалките да има такова нещо..
Гледам кита,има някакви модулчета,но надали са под седалките
http://m.ebay.com/itm/BMW-OEM-E90-E91-E ... 1217639836


Погледни и тук - пък после ша черпиш :)
docslide.us_e90-heated-seat-retrofit.pdf


Сори KBM май беше абривиетурата :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 09 Юни 2017, 18:14

Модулчетата са си под седалките. Трябва да се пуснат кабели от JBE /бушоните в жабката/ до жълтата букса под седалката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 4.04.2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Spaidy » 09 Юни 2017, 20:51

Може ли някой да помогне с кадърен в София да ми го направи това нещо? Таруно ако не намеря в София, можеш ли да помогнеш за Пловдив?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 10 Юни 2017, 0:40

Spaidy написа:Може ли някой да помогне с кадърен в София да ми го направи това нещо? Таруно ако не намеря в София, можеш ли да помогнеш за Пловдив?

Утре ще ти дам координати.


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 12.01.2017
Кара: 330d
Мечтае да кара: GLS63

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от funkagenda » 11 Юни 2017, 11:00

Колеги датчика за нивото на горивото в резервоара прави ли ви мизерии някой път? Има ли симптоми, че умира. Някой път ме слъгва с по 5-6 литра. Има моменти, в които ми се държи между 1вата бяла чертичка и средната, и изведнъж докато карам пада рязко (карам монотонно със 100-110км/ч) и ми светва лампата. Разбирам, че по принцип стрелката се движи спрямо тертипа на каране, но случая тук не е такъв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 25.04.2009
Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от PabloEscobar » 11 Юни 2017, 21:37

Здравейте!

За да не отварям нова тема пиша тук. Последните 500-1000 км забелязах, че ауспуха ми започна да става черен. Днес закачих колата за грешки и установих, че имам грешка на всички подгревни свещи + грешка номер 480A. Предполагам заради грешката в подгрева не са правени регенерации. Ще сменя релето (сменено преди 2 години, 50к км) и сега към въпроса - как мога да направя ръчна регенерация? Някой може ли да ми даде упътване? Имам истаналирана инпа заедно с ncs-exper/tool32, но никога не съм работил с тях.

Благодаря предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 11 Юни 2017, 21:48

PabloEscobar написа:Здравейте!

За да не отварям нова тема пиша тук. Последните 500-1000 км забелязах, че ауспуха ми започна да става черен. Днес закачих колата за грешки и установих, че имам грешка на всички подгревни свещи + грешка номер 480A. Предполагам заради грешката в подгрева не са правени регенерации. Ще сменя релето (сменено преди 2 години, 50к км) и сега към въпроса - как мога да направя ръчна регенерация? Някой може ли да ми даде упътване? Имам истаналирана инпа заедно с ncs-exper/tool32, но никога не съм работил с тях.

Благодаря предварително!

Иста


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 12 Юни 2017, 9:05

PabloEscobar написа:Здравейте!

За да не отварям нова тема пиша тук. Последните 500-1000 км забелязах, че ауспуха ми започна да става черен. Днес закачих колата за грешки и установих, че имам грешка на всички подгревни свещи + грешка номер 480A. Предполагам заради грешката в подгрева не са правени регенерации. Ще сменя релето (сменено преди 2 години, 50к км) и сега към въпроса - как мога да направя ръчна регенерация? Някой може ли да ми даде упътване? Имам истаналирана инпа заедно с ncs-exper/tool32, но никога не съм работил с тях.

Благодаря предварително!

Ето тук е показано в началото как се задава принудителната регенерация, после почти през цялото време наблюдават процеса на регенерация:
https://www.youtube.com/watch?v=z8bb-O4AmKE
Накратко като се прочете колата стъпките са:
vehicle management / service function/ digital diesel electronics /particulate filter / regeneration particulate filter/ и там следваш процедурата.
Като ти светне зелена точката че е записано искането за регенерация даваш "end service" и отиваш да караш.
Ако имаш кой да ти държи лаптопа можеш да гледаш как протича.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 4.01.2017
Пол: Мъж
Кара: E46 330D
Мечтае да кара: E92 M3

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от DanielXS » 12 Юни 2017, 12:53

Здравейте, предстои ми покупка на E91 330D след месец, но имам въпрос относно леки промени във визията на колата. Искам да направя колата да е като 335D, където тръбите на крайното гърне излизат от двете страни вместо само от лявата. Казаха ми обаче че колата трябва да е M пакет за да стане. Аз не съм много наясно с M пакетите, но си го обяснявам че трябва да е M пакет заради дифузера на бронята. Ако си купя 330D M пакет и сменя само дифузера с такъв от 335D ще стане ли номера? Както казах не съм много наясно с тези пакети, но имам човек когото мога да взема дифузер ако само това е необходимо. Ако трябва да сменям цялата броня изобщо няма смисъл да се занимавам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от exc » 12 Юни 2017, 14:51

DanielXS написа:Здравейте, предстои ми покупка на E91 330D след месец, но имам въпрос относно леки промени във визията на колата. Искам да направя колата да е като 335D, където тръбите на крайното гърне излизат от двете страни вместо само от лявата. Казаха ми обаче че колата трябва да е M пакет за да стане. Аз не съм много наясно с M пакетите, но си го обяснявам че трябва да е M пакет заради дифузера на бронята. Ако си купя 330D M пакет и сменя само дифузера с такъв от 335D ще стане ли номера? Както казах не съм много наясно с тези пакети, но имам човек когото мога да взема дифузер ако само това е необходимо. Ако трябва да сменям цялата броня изобщо няма смисъл да се занимавам.

Няма такова нещо. Просто ти трябва дифузьор/броня от 335d/i. От 330Д няма да стане, освен ако не я срежеш. Независимо с какъв пакет е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 26.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F34 LCI
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: Estriol blue

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Meidana » 12 Юни 2017, 15:31

Колеги скъсах малкия рамък в движение, заподозрян виновник - демпферна шайба :bang: Има ли проблем да карам 100ина км така докато я вкарам в бокса? Само хидравлика нямам и волана е като на Газка на място, другите агрегати се въртят от големия ремък. М47 2005г съм.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 12 Юни 2017, 16:02

Meidana написа:Колеги скъсах малкия рамък в движение, заподозрян виновник - демпферна шайба :bang: Има ли проблем да карам 100ина км така докато я вкарам в бокса? Само хидравлика нямам и волана е като на Газка на място, другите агрегати се въртят от големия ремък. М47 2005г съм.

Ако ти е здрав пистовия ремък, който върти водната помпа и алтернатора няма проблем да караш, въпроса е в това, че ако шайбата е изхвърлила единия, то няма да е много времето след което ще изхвърли и другия, а може и да се разхвърчи и да ти строши я радятор я кулер, виж я на 100% преди да тръгнеш за големи цепки.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 26.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F34 LCI
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: Estriol blue

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Meidana » 12 Юни 2017, 22:53

vld написа:
Meidana написа:Колеги скъсах малкия рамък в движение, заподозрян виновник - демпферна шайба :bang: Има ли проблем да карам 100ина км така докато я вкарам в бокса? Само хидравлика нямам и волана е като на Газка на място, другите агрегати се въртят от големия ремък. М47 2005г съм.

Ако ти е здрав пистовия ремък, който върти водната помпа и алтернатора няма проблем да караш, въпроса е в това, че ако шайбата е изхвърлила единия, то няма да е много времето след което ще изхвърли и другия, а може и да се разхвърчи и да ти строши я радятор я кулер, виж я на 100% преди да тръгнеш за големи цепки.

Доколкото видях няма цепки, но то и не се вижда като хората, както и да е добрах се до бокса, благодаря

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 26.06.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 03' e46 330d
Мечтае да кара: Bmw E34 M5
Детайли за колата: Италиански ковчег, на пътя към възкресението си.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от daniel_e30 » 13 Юни 2017, 12:33

Колеги, понеже наближава време да сменям масло,компа ми отчиташе около 1500 км до смяна, но изведнъж полудя, започна да показва 30 000 после 15 000 сега е на 9000 (тези промени се случиха за период от 3-4 дни) нещо нормално ли е или като е карам за масло майстора да погледне. Ще го накарам да ми занули всичко което се отчита от компа за да показва вярни стойности така или иначе просто искам да знам дали това е проблем или компа нещо преизчислява ? :shock:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook