Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 25 Апр 2017, 14:42

alma359 написа:Колеги вчера направих диагностика на колата и освен старите грешки за подгревателни свещи имаше 2 нови грешки свързани с ДПФ - 00480A и 004D03. Проверих живите данни на exhaust backpressure, колата беше на паркинга, показва 30-32mbar без да подавам газ(700 оборота) и около 85mbar при пълна газ 4000 оборота. Тези стойности нормални ли са? ДПФ е сменян преди 100-120к км и в момента ми показва, че е добър за още 153000км. Прикачвам и снимки на грешките. ИзображениеИзображение

НЕ са. Грешки в ДДЕ = не прави регенерация. Смени си свещите и пускай принудителна регенерация и не я карай дълго време така колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 6.05.2016
Пол: Мъж
Кара: 2010 e90 330d
Детайли за колата: Ръчка

Бързи въпроси и отговори

Мнение от alma359 » 25 Апр 2017, 14:44

dextuar написа:НЕ са. Грешки в ДДЕ = не прави регенерация. Смени си свещите и пускай принудителна регенерация и не я карай дълго време така колата.


Прави регенерации, последната беше преди 550км

Какви са нормалните стойности на exhaust backpressure?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 25 Апр 2017, 14:53

alma359 написа:
dextuar написа:НЕ са. Грешки в ДДЕ = не прави регенерация. Смени си свещите и пускай принудителна регенерация и не я карай дълго време така колата.


Прави регенерации, последната беше преди 550км

Какви са нормалните стойности на exhaust backpressure?


Като пуснеш теста ще видиш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 25 Апр 2017, 14:53

На празен ход е висока стойността може би заради това записва и грешка.. иначе на cut off си е добре 85 мбара. Инак грешките може да са записани след като е направила регенерация колата ако наистина са минали само 500км.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 6.05.2016
Пол: Мъж
Кара: 2010 e90 330d
Детайли за колата: Ръчка

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от alma359 » 25 Апр 2017, 15:00

Правих го и теста интересното е, че на него ми показа че имам 5mbar на празен ход и е в нормите

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 25 Апр 2017, 15:09

За мен лично най-странното е това което описах, че на прзен е записало относително високо налягане а на 4000 е нормално.
Аз си мисля, че е възможно и нещо да са се бъгнал датчикът който мери. Като за начало щом на теста е било ок може да изтриеш и да покараш и да видиш дали пак ще запише.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от exc » 25 Апр 2017, 15:38

Грешката ти е "currently not present", т.е. имало я е, но сега всичко е наред(така го разбирам аз, може и да греша). На мен също ми се струва странно налягането на празен ход и на cutoff. Може да тестваш и сензора с ИСТА.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 6.05.2016
Пол: Мъж
Кара: 2010 e90 330d
Детайли за колата: Ръчка

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от alma359 » 25 Апр 2017, 16:31

Вчера изтрих грешките и не се появи пак, довечера ще направа пак диагностика, за да вида дали я има още грешката и задължително тест на сензора. Последната грешка е записана около 100км след последната регенерация

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 11.03.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: M3 CSL
Детайли за колата: 325/625

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bokoftw » 25 Апр 2017, 17:01

Здравейте колеги!Днес докато си карах на темпомат изведнъж колата започна много ,ама много леко да " придърпва",а скоростта беше около 120-130км/ч.След като спрях забелязах,че оборотите играят +- 50,би досега не го беше правила.Масло,филтър ,картер и букса сменени преди около 2000км.Колата е 330XD '06 e91 с ремап(300/630)

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 23.04.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от zvezdata » 25 Апр 2017, 18:47

Gqbriel написа:По-скоро е изгоряла крушката


Sent from my iPhone using Tapatalk

Оказа се, че едно почукване с юмрук прави чудеса и крушката светна. Дали това обаче е индикатор за някакв проблем или просто нещо се е разместило? Да си играя ли да разглобявам и сменям крушата или ще държи?

И точно след като вчера се оправи проблема с ринга, днес пък изгоря (или поне така си мислех) задния ляв габарит. Разглобих кората на багажника извадих модула и смених крушката (P21W), но след като сложих новата, тя не светна. Размених с конзолата, която седи от дясната страна и тя не реагира. Явно нещо в жиците е проблема. Има ли някакъв вариант да орпавя проблеми чрез направи си сам или трябва да я карам на жичкаджия, че тоците хич не са ми сила?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 22.09.2016
Местоположение: Враца, Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330xd e90
Мечтае да кара: John Deere

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Plamenv » 26 Апр 2017, 1:48

Колеги ще стане ли м окачване (пружини и амортисьори) на 330xd?.. Искам колата ми да се клати по-малко при резки завой и да е по стабилна в завой.

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 31.03.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: М3 Е92 ръчка
Детайли за колата: е36 325, 550 330 320 530

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от hun7er_ » 26 Апр 2017, 5:31

Здравейте, имам следния проблем на е92 330и ръчка, когато е стояла цяла нощ и сутрин я запаля като и подам газ на място има някакъв delay докато се вдигнат оборотите който е много малък, но супер дразнещ все едно е задавена от нещо. Като я покарам така 5-10 мин след това я изгася и запаля веднага проблема изчезва и само докато чукна педала за газта веднага и оборотите си се вдигат. Ако някой знае от какво е ще му бъда много благодарен.
'Auto racing, bull fighting and mountain climbing are the only real sports.... all others are games." - Ernest Hemingway

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vvasilev1 » 26 Апр 2017, 6:43

Plamenv написа:Колеги ще стане ли м окачване (пружини и амортисьори) на 330xd?.. Искам колата ми да се клати по-малко при резки завой и да е по стабилна в завой.

Амортисьорите нови ли са?

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 26 Апр 2017, 9:04

vvasilev1 написа:
Plamenv написа:Колеги ще стане ли м окачване (пружини и амортисьори) на 330xd?.. Искам колата ми да се клати по-малко при резки завой и да е по стабилна в завой.

Амортисьорите нови ли са?

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

И да не са НОВИ - НЯМА да станат,на Х са различни амортисьорите отпред както и пружините.Евентуално само задните
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 26 Апр 2017, 9:05

hun7er_ написа:Здравейте, имам следния проблем на е92 330и ръчка, когато е стояла цяла нощ и сутрин я запаля като и подам газ на място има някакъв delay докато се вдигнат оборотите който е много малък, но супер дразнещ все едно е задавена от нещо. Като я покарам така 5-10 мин след това я изгася и запаля веднага проблема изчезва и само докато чукна педала за газта веднага и оборотите си се вдигат. Ако някой знае от какво е ще му бъда много благодарен.

Пробва ли да reset-неш throttle adaptation? Виж има тема в Е90 как се прави.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook