Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Leon написа:На снимки е прилична, моторът е 129к.с., вървеж не очаквай, но е надежден, ако е поддържан добре. Най-добре я закарай на диагностика в някой фоирумен сервиз, гледам, че е в София.
Ето и темата за тези двигатели
viewtopic.php?f=112&t=415046
Здравейте,
много благодаря за отгвора и съвета! Мина времето, в което ме интересуваше повече вървежа!!! За мен по-важно е да е надежна!
Поздрави!
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте ! Кажете мнение за 330i фейслит 272 кс.
Поздрави !

Поздрави !
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
//M_Power написа:Здравейте ! Кажете мнение за 330i фейслит 272 кс.![]()
Поздрави !
viewtopic.php?f=112&t=273827

- apexs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43 600RR
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Някой да е бил на оглед ? С N53 мотор е.
https://www.mobile.bg/11562488832919164
https://www.mobile.bg/11562488832919164
- mitko_320d
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
- Мечтае да кара: X6M
- Детайли за колата: e46, 330i touring
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте
Утре ще оглеждат колата към която съм се насочил: 330д 245 коньовата .. за какво да гледа човека ми .. и съвети всякакви приемам
благодаря!
Утре ще оглеждат колата към която съм се насочил: 330д 245 коньовата .. за какво да гледа човека ми .. и съвети всякакви приемам

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
mitko_320d написа:Здравейте
Утре ще оглеждат колата към която съм се насочил: 330д 245 коньовата .. за какво да гледа човека ми .. и съвети всякакви приемамблагодаря!
да успее да стигне на ход до сервиза преди веригите да кажат "мяу"

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
То това последното важи за всички нови... А щом е в БГ, значи всичко `прекрасно` тепърва предстои...
Относно при-фейсовата с Н53... По-добре не, тази кола няма нищо и не струва нищо и за сметка на това е със скъп за поддръжка мотор, който не се знае как е бил поддържан.
Аз улучих, само с дюзи минах и то с една заминала и я продадох в перфектно здраве, но трябва да й се гивизилиш. А единствената причина да си купиш голям атмосферен мотор е да не го мислиш. Не знам как ги гледате тия коли... Моята беше фейс с фактури и подобрение за над 10 бона и я дадох за 17 преди над половин година.
Тази е нов внос от тук имаш минимум още 2 бона без ремонтите... Всеки си знае.

Относно при-фейсовата с Н53... По-добре не, тази кола няма нищо и не струва нищо и за сметка на това е със скъп за поддръжка мотор, който не се знае как е бил поддържан.
Аз улучих, само с дюзи минах и то с една заминала и я продадох в перфектно здраве, но трябва да й се гивизилиш. А единствената причина да си купиш голям атмосферен мотор е да не го мислиш. Не знам как ги гледате тия коли... Моята беше фейс с фактури и подобрение за над 10 бона и я дадох за 17 преди над половин година.

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте,колеги! Някой от вас да има наблюдения от този автомобил?Дали си заслужава парите?Колко скъпа е за поддръжка?Слаби страни?
https://www.cars.bg/offer/5de7ba4d660fd23cac4ff0c2
https://www.cars.bg/offer/5de7ba4d660fd23cac4ff0c2
- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
nikolaymitov написа:Здравейте,колеги! Някой от вас да има наблюдения от този автомобил?Дали си заслужава парите?Колко скъпа е за поддръжка?Слаби страни?
https://www.cars.bg/offer/5de7ba4d660fd23cac4ff0c2
Чисто визуално : този бежов салон, с тези черни пластмаси и с тези "махагонови" лайна, ме отвращават!
- apexs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43 600RR
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
apexs написа:Някой да е бил на оглед ? С N53 мотор е.
https://www.mobile.bg/11562488832919164
Все пак отидох и видях колата. Не я купих, но взех друга . Колата си има сервизна история .Няма отбелязани сменени неща като дюзи, клапи ,вериги и т.н. Стегната е , върви много добре и сменя добре. Забележките са само в интериора, което мен ме дразни. Надрана кожа на места, изядени дръжки . Иска си нови гуми и дискове.
Като цяло не е лоша.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте на всички , колеги моля ви за съвет въпреки всичко изчетено във форума , благодарности за което
Интересувам се от бензиново е90/318 -143кс/ фейслифт 2009-2011 . Колата ще се кара изцяло градско , макс 5-7к на година , предимно от жена на къси растояния 2-3 км , това е и причината да се спра на този вариянт . Въпреки това мислите ли че дизеловия му аналог със същата мощност 318д -143кс/ е по добър , и няма да създава проблеми с DPF, EGR , и.т.н. имайки предвит условията в които ще се ползва
Двигателите мисля са N43 vs N47
Не държа на екстри , като приоритет е надежноста . Какво мислите за тези по снимки , ориентировъчно . Благодаря ви
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=dlogng
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=dlpoaf
Интересувам се от бензиново е90/318 -143кс/ фейслифт 2009-2011 . Колата ще се кара изцяло градско , макс 5-7к на година , предимно от жена на къси растояния 2-3 км , това е и причината да се спра на този вариянт . Въпреки това мислите ли че дизеловия му аналог със същата мощност 318д -143кс/ е по добър , и няма да създава проблеми с DPF, EGR , и.т.н. имайки предвит условията в които ще се ползва
Двигателите мисля са N43 vs N47
Не държа на екстри , като приоритет е надежноста . Какво мислите за тези по снимки , ориентировъчно . Благодаря ви
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=dlogng
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=dlpoaf
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bmw_M1 написа:Здравейте на всички , колеги моля ви за съвет въпреки всичко изчетено във форума , благодарности за което
Интересувам се от бензиново е90/318 -143кс/ фейслифт 2009-2011 . Колата ще се кара изцяло градско , макс 5-7к на година , предимно от жена на къси растояния 2-3 км , това е и причината да се спра на този вариянт . Въпреки това мислите ли че дизеловия му аналог със същата мощност 318д -143кс/ е по добър , и няма да създава проблеми с DPF, EGR , и.т.н. имайки предвит условията в които ще се ползва
Двигателите мисля са N43 vs N47
Не държа на екстри , като приоритет е надежноста . Какво мислите за тези по снимки , ориентировъчно . Благодаря ви
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=dlogng
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=dlpoaf
Ако наистина се кара постоянно само по 2-3км в посока ДПФ-а няма да има условия да се регенерира и ще създаде проблем по някое време.
Ако обаче има тук таме по някое по дълго разтояние е по добрия ибор.
В крайна сметка може да се махне и да не създава повее проблеми.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Ако наистина се кара постоянно само по 2-3км в посока ДПФ-а няма да има условия да се регенерира и ще създаде проблем по някое време.
Ако обаче има тук таме по някое по дълго разтояние е по добрия ибор.
В крайна сметка може да се махне и да не създава повее проблеми.
@vld Благодаря за разяснението
Само не разбрах , ДПФ регенерира в зависимост от разстоянието т.е. ( по време ) продължителност
И би ли регенерирал по натоварване във обороти , макар и на къси разстояния .
Тези 2-те как ви се струват
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=dlt2fw
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=dlpoaf
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз бих видял на живо сивия дизел. Изглежда бял ауспуха, тоест ДПФ-а си работи и що годе може да са реални километрите. Веригите ако наистина са сменени също си е плюс. Естествено с някакъв коментар на цената.
Другата е с повечко екстри, може би си струва да се вземе 1 вин и да се провери до колко е на реални км и тя. Макар че и чернее ауспуха, което веднага ме навежда на мисли за по-различен пробег.
Другата е с повечко екстри, може би си струва да се вземе 1 вин и да се провери до колко е на реални км и тя. Макар че и чернее ауспуха, което веднага ме навежда на мисли за по-различен пробег.
Последна промяна drago9205 на 20 Дек 2019, 16:28, променена общо 2 пъти
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bmw_M1 написа:vld написа:Ако наистина се кара постоянно само по 2-3км в посока ДПФ-а няма да има условия да се регенерира и ще създаде проблем по някое време.
Ако обаче има тук таме по някое по дълго разтояние е по добрия ибор.
В крайна сметка може да се махне и да не създава повее проблеми.
@vld Благодаря за разяснението
Само не разбрах , ДПФ регенерира в зависимост от разстоянието т.е. ( по време ) продължителност
И би ли регенерирал по натоварване във обороти , макар и на къси разстояния .
Тези 2-те как ви се струват
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=dlt2fw
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=dlpoaf
Не, няма значение как ще караш за да се регенерира, просто за да регенерира мотора трябва да мине 65 градуса на антифриза и 200 градуса на гърнетата, това няма как да стане за 2 км. освен ако не я карш по баир с закачена каравана 2 тона отзад.
Особенно зимата дизелите загряват по бавно поради високото си КПД.
Ако се кара повечко, достатъчно че да загряв няма да има проблеми.
Първата кола е с по чист ауспух и е автоматик, което си е супер, аз бих я погледнал.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани