Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 15 Мар 2017, 13:14

(h)aman написа:Това за колко си ги взел си е твоя работа, въпросът е дали са еднакви или не, а те са.

От личен опит мога да кажа, че смених два бер с изтъркан надпис за година - сложих ОЕМ и вече е въввтората си година без драми.

Недейте да си мислите ,че винаги са еднакви нещата - примери за еднакви неща наистина има, но и обратното важи.

В производствения цикъл на изтърканите винаги може да се изпозва само външния калъп, за да е по-евтино (изтрива се само логото), а вътре да е различно.

Същото е с ремъците - ОЕМ са континентал, има и афтърмаркет континентал; слагаш ги един до друг и виждаш ,че всъщност има разлика.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E91 325d 2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от motofan » 15 Мар 2017, 13:40

Пак ще питам, някой да е слагал М пружини на нормални амортесьори?
Интересува ме усещане и поведение, за ставане ще станат.

Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 15 Мар 2017, 13:47

Taruno написа:
(h)aman написа:Това за колко си ги взел си е твоя работа, въпросът е дали са еднакви или не, а те са.

От личен опит мога да кажа, че смених два бер с изтъркан надпис за година - сложих ОЕМ и вече е въввтората си година без драми.

Недейте да си мислите ,че винаги са еднакви нещата - примери за еднакви неща наистина има, но и обратното важи.

В производствения цикъл на изтърканите винаги може да се изпозва само външния калъп, за да е по-евтино (изтрива се само логото), а вътре да е различно.

Същото е с ремъците - ОЕМ са континентал, има и афтърмаркет континентал; слагаш ги един до друг и виждаш ,че всъщност има разлика.


То в този термостат има материали за жълти стотинки, не знам колко повече може да се спести и от какво .. :D Има и много случаи на ОЕМ заминали за половин година, малки и големи, явно е на късмет работата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 15 Мар 2017, 13:53

Възможно е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 15 Мар 2017, 13:55

:OT:
Между другото струва ми се, че терминът "ОЕМ" който използваме не е много правилен чисто като употреба. Идва от "Original equipment manufacturer".
Тоест OEM би трябвало да са точно фирми като Behr, LuK, Continental, които произвеждат авточасти за крайните продукти (т.е. автомобилите) на дадена марка.
Aftermarket би трябвало да се водят заместителите (напр. термостат Swag).

Това чисто за протокола. Понеже не знам в коя графа попадат т.нар. оригинални консумативи, които са ОЕМ с щампа БМВ (и които в някои случаи се различават по качество от другите ОЕМ) :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 15 Мар 2017, 14:16

drago9205 написа::OT:
Между другото струва ми се, че терминът "ОЕМ" който използваме не е много правилен чисто като употреба. Идва от "Original equipment manufacturer".
Тоест OEM би трябвало да са точно фирми като Behr, LuK, Continental, които произвеждат авточасти за крайните продукти (т.е. автомобилите) на дадена марка.
Aftermarket би трябвало да се водят заместителите (напр. термостат Swag).

Това чисто за протокола. Понеже не знам в коя графа попадат т.нар. оригинални консумативи, които са ОЕМ с щампа БМВ (и които в някои случаи се различават по качество от другите ОЕМ) :)


Не е така. Оригиналните части се водят БМВ, затова под ОЕМ се има впредвид брандирани с логото на БМВ части. Това, че не ги проидвеждат те е отделен въпрос. Всичко без лого БМВ е афтърмаркет.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 15 Мар 2017, 14:35

Аз все още мисля, че е така поне от това, което чета оставам с впечатлението, че малко сме изменили концепцията когато говорим за ОЕМ.
цък
цък2
wiki

Kогато говорим за БМВ щамповани части това се води Genuine или OE :dunno:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 15 Мар 2017, 14:50

Частите се категоризират на такива за първоначално вграждане (оригинални, OE), които ще си купиш от дилърството, с щампата на БМВ, и според мен ОЕМ е всяка част, която е от производителя за първоначално вграждане, но не е с щампата на БМВ и се предлага същата.
Последна промяна b00st на 15 Мар 2017, 14:54, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 15 Мар 2017, 14:53

drago9205 написа:Аз все още мисля, че е така поне от това, което чета оставам с впечатлението, че малко сме изменили концепцията когато говорим за ОЕМ.
цък
цък2
wiki

Kогато говорим за БМВ щамповани части това се води Genuine или OE :dunno:


Явно си прав, не съм се замислял досега в интерес на истината.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 22.04.2009
Местоположение: Варна
Кара: M57, N52, S65

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от tintirimintiri » 15 Мар 2017, 15:17

motofan написа:Пак ще питам, някой да е слагал М пружини на нормални амортесьори?
Интересува ме усещане и поведение, за ставане ще станат.

Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk


Аз сложих, неравностите почнаха да се усещат много повече, но и по завои не се накланя, което много ме дразнеше.
Сега вече съм поръчал и амортисьори и ударните тампони за SA226.

Аз имам друг въпрос, всички 6 цил. мотори с едни и същи стабилизиращи щанги ли са ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E91 325d 2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от motofan » 15 Мар 2017, 15:42

Разгеле един отговор, на мен не ми е проблем коНфорта, просто искам да скрия растоянието между калника и гумата. Изображение

Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 17.12.2016
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е90 320д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от sacrament » 15 Мар 2017, 18:12

Колеги днес застанах на голям наклон нагорнище и забелязах, че автомата ми на Д върви назад с милиметри. Нормално ли е това или нещо започва да се скапва кутията. Не тръгва назад рязко, просто малко по малко върви назад.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 15 Мар 2017, 18:28

sacrament написа:Колеги днес застанах на голям наклон нагорнище и забелязах, че автомата ми на Д върви назад с милиметри. Нормално ли е това или нещо започва да се скапва кутията. Не тръгва назад рязко, просто малко по малко върви назад.

Мисля,че имахме асистент за потегляне и не трябва да мръдне или така беше на Х-а...при мен няма значение от наклона и настилката,дори на лед съм пробвал - не мърда и милиметър назад..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bai_ILIA » 15 Мар 2017, 18:33

sacrament написа:Колеги днес застанах на голям наклон нагорнище и забелязах, че автомата ми на Д върви назад с милиметри. Нормално ли е това или нещо започва да се скапва кутията. Не тръгва назад рязко, просто малко по малко върви назад.


нищо и няма. на много голям баир и при мен е така. на нормален баир си стои и не мърда...
"Чемодан, вокзал, Москва"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 17.12.2016
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е90 320д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от sacrament » 15 Мар 2017, 18:39

Gqbriel написа:
sacrament написа:Колеги днес застанах на голям наклон нагорнище и забелязах, че автомата ми на Д върви назад с милиметри. Нормално ли е това или нещо започва да се скапва кутията. Не тръгва назад рязко, просто малко по малко върви назад.

Мисля,че имахме асистент за потегляне и не трябва да мръдне или така беше на Х-а...при мен няма значение от наклона и настилката,дори на лед съм пробвал - не мърда и милиметър назад..

Ужас това значи ли че кутията си заминава. Супер малко мърдаше назад едвам го долавяш с око, но мърдаше. Само дано не излезне нещо сериозно за джоба... Под сериозно над 2к.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook