Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 19 Сеп 2016, 22:51

Alek_SV написа:Перфектна е :)
Трябва да е уникат - за "м-перфоманс кутия" на 330дизел не бях чувал , а и в Уикито не пише даже :lol:
Като цяло много кадърно написана рекламка . Личи си старание за адекватно представяне на конкретният автомобил.

Перфектна е като за англичанка :mhihi: иначе М пакета и е нейн и салончето и сите,само дето волана и е бил от грешната страна...да бяха купили М почистващия педал да е на 100% от завода,иначе ме радва,че са взели табло с поставки за чаши :clap:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 19 Сеп 2016, 22:55

dextuar написа:
b00st написа:Нави-то е useless в E90. Да иначе изглежда гъзарско с едно телевизорче, но като си закача айфона на стойката имам истинска функционалност + не ме е страх, че ще ми разбият колата толкова :D
Не мисля, че ЦИЦ-а в LCI е useless. Btw този довод го чувам главно от хора без нави... И после се почва като излезе някоя грешка на борда с йероглифи, кое какво означава и се търси в нета. Пък дори и ЦЦЦ-то си казва всички, абе по-така си е с нави, не е само за гъзарийка :D


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

за преди дейслифт коли CIC е просто по-красива и с по-различни карти и до там
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 22.04.2009
Местоположение: Варна
Кара: M57, N52, S65

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от tintirimintiri » 20 Сеп 2016, 0:10

колеги, тъй като не ми се кара дизел ръчка, взех да се замислям за бензинов 6 цилиндров автомат, не знам дали е добра комбинация при е90
заглеждам се по тази обява http://www.cars.bg/c1659196 въпреки, че няма написана никаква информация за автомобила.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 20 Сеп 2016, 7:00

328 ако е SULEV, ULEV не знам дали не са греда. Нека Leon да каже най-добре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 20 Сеп 2016, 8:44

Gqbriel написа:
dextuar написа:
b00st написа:Нави-то е useless в E90. Да иначе изглежда гъзарско с едно телевизорче, но като си закача айфона на стойката имам истинска функционалност + не ме е страх, че ще ми разбият колата толкова :D
Не мисля, че ЦИЦ-а в LCI е useless. Btw този довод го чувам главно от хора без нави... И после се почва като излезе някоя грешка на борда с йероглифи, кое какво означава и се търси в нета. Пък дори и ЦЦЦ-то си казва всички, абе по-така си е с нави, не е само за гъзарийка :D


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

за преди дейслифт коли CIC е просто по-красива и с по-различни карти и до там


Какво въобще има да го коментираме като е ясно като бял ден, че функционалност има дори и CCC-то, за CIC да не говоря, сензорните бутони със заделени позиция за каквото си щеш, супер точното позициониране и точността в завой до метър, отделно че кара колата да изглежда класи над същата без нави. Ако щеш, само това, че има акулката отгоре на тавана, я прави в пъти с по-красива визия от на всяко друго Е9х без. Има толкова много плюсове големия дисплей освен навито, ами парктроник визуализацията, а различните настройки, който може да и сетваш, не всичко става през борда на колите без нави. Така че спорът е излишен. Да не говорим, че масово търсените Е9х са с нави, а тези без не рядко са бая постнички...

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 20 Сеп 2016, 8:55

Много е хубаво, до момента в който си намериш колата с разбити джамци и зейнали дупки в таблото и от каското ти се усмихнат и ти изплатят колкото за една студен БАЛДАРАН 1.5л :wave:
Последна промяна b00st на 20 Сеп 2016, 8:56, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stocky » 20 Сеп 2016, 8:55

И ресторанти (не колкото в google maps разбира се) си има в POI-овете и на CIC-а и на NBT-то (може би базата данни е една и съща за всички системи и да ги има и за CCC и MK4), не помня кой спомена, че ги няма. Просто разликата в покритието в нашия регион и по "белите" държави е огромна. В Чехия, Франция и Германия ми се е случвало CIC-а да ме отклони от маршрута ми, заради катастрофа/задръстване и по този начин да ми спести и нерви, и време, а и гориво. NBT-то дори и някакви фънки графики показваше за задръстванията по маршрута. Това без интернет в роуминг не виждам как можеш да го постигнеш с нави от телефона.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 20 Сеп 2016, 9:03

b00st написа:Много е хубаво, до момента в който си намериш колата с разбити джамци и зейнали дупки в таблото и от каското ти се усмихнат и ти изплатят колкото за една студен БАЛДАРАН 1.5л :wave:


Точно на мен това да ми го разправяш :winky:

Отделно те и ///М спортен волан много крадат, направо всички да взимаме 1.6и с климатик и без грам екстра, за да спим спокойно, това ли предлагаш? Още малко ще ги изкарате навигациите антиекстра...

stocky написа:И ресторанти (не колкото в google maps разбира се) си има в POI-овете и на CIC-а и на NBT-то (може би базата данни е една и съща за всички системи и да ги има и за CCC и MK4), не помня кой спомена, че ги няма. Просто разликата в покритието в нашия регион и по "белите" държави е огромна. В Чехия, Франция и Германия ми се е случвало CIC-а да ме отклони от маршрута ми, заради катастрофа/задръстване и по този начин да ми спести и нерви, и време, а и гориво. NBT-то дори и някакви фънки графики показваше за задръстванията по маршрута. Това без интернет в роуминг не виждам как можеш да го постигнеш с нави от телефона.


:yes:

NBT-то е истината...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от (h)aman » 20 Сеп 2016, 13:21

Колеги, не разбирам какво толкова спорите за тази навигация. Да си поръчвате нови коли от магазина да спорите добре, ама при купуване на старо за мен по-важно е колата да не е на един милион километра, отколкото да е с нави ама пред разпад. И на мен ми се искаше да имам, но ми изпадна читава кола на малко километри, от частно лице, регистрирана, на добра цена и я взех. Не че ми трябва навигация специално, но ми харесва вида на таблото и големия екран. Търсете по-запазената кола, а не с повече екстри, защото без нави няма да те боли главата, но ако всеки ден си в сервиза няма да е хубаво. Който иска и двете, просто бърка по-дълбоко в джоба и така.

drift master
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 5.11.2003
Местоположение: София

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stjoker » 20 Сеп 2016, 13:47

Здравейте ентусиасти,

след дълго отсъствие от БМВ-тата реших отново да се завърна в клубът :)

Спрял съм се на Е90(91) дизел и последната седмица прекарах в четене на тази секция, за да добия представа с какво се захващам.

Съвсем откровено съм притеснен от многото новости, неясноти и евентуални проблеми, които може да възникнат ако направя грешен избор - всички понятия са ми съвсем непознати - DPF, CIC, EGR и т.н. (в предишните ми БМВ-та Е28,30,34,36,39 такива работи нямаше ...)

Нямам никакви претенции за цвят, двигател, година и екстри (може би само автопилота и копчета по волана са неща, които ползвам), както и дали да е комби или седан.

Основните ми притеснения са как да разбера реалните километри и състояние на колата - четох за записваните грешки по модули (мога ли да накарам някой в сервиз конкретно това да гледа, за да хванем евентуалния реален пробег на колата). За останалите механични неща ще успея и сам да се справя с диагностиката. Какви "детски болести" има модела за които трябва да се оглеждам или помоля в сервиза да прегледат?

Мобилето е пълно с обяви за Е90(91) като най-ниските като цени започват от 9к и стигат до 20. Бюджета, който съм отделил е 11-13к, като с тези средства трябва да направя първоначално обслужване. В този ценови диапазон има поне 30-40 обяви и всички коли изглежат почти еднакво - състояние, пробег и екстри. Четох мнения, че за под 14к не може да се вземе свестно Е90, но от всички обяви за по 10-11к не вярвам нито една кола да не струва, а може и да греша?

Вероятно ще взема 318 или 320 (330-ката ми идва голяма - колкото и да "одъртях" все още не ме слуша главата :) . Тези след 2007ма са със различен мотор 177к.с - какви са разликите (плюсове и минуси) със стария? Четох, че имал фабричен рикол за веригата и че смяната, ако не е направена, е 2к?
Какви са още разликите на 318 и 320 (в мобилето има много малко 318-ки - не са произвеждани много или има някакъв проблем с тях?) - Има една за пример, която ми се вижда нереално добра като цена, година и състояние - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11472964243521640&slink=fn9dw5 , какво мислите за нея?

Ако си харесам кола мога ли някъде онлайн по номера на рамата да видя сервизна информация за колата или тя не е "публична" и трябва засължително в сервиз да се ходи?

Ако разглеждайки ви попадне нещо, което си заслужава, пишете на съобщение или тук в темата. Надявам се за седмица-две да намеря подходяща кола и отново да се "яхна" на БМВ :)

Малко са безразборни и несвързани въпросите и констатациите ми, но така се и чувствам в тези нови технологии :)

Ще съм благодарен за всякаква помощ и съвет за да избера правилната кола - даже ако има човек, който може да дойде с мен да разгледаме конкретна такава - ще си платя за всички разходи.

Иво
If today was perfect, there would be no need for tomorrow!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 20 Сеп 2016, 13:51

tintirimintiri написа:колеги, тъй като не ми се кара дизел ръчка, взех да се замислям за бензинов 6 цилиндров автомат, не знам дали е добра комбинация при е90
заглеждам се по тази обява http://www.cars.bg/c1659196 въпреки, че няма написана никаква информация за автомобила.

От тази година, ако не е SULEV е СУПЕР кола!
Вземи й ВИНА и я провери, ако си пише N52 за мотор, значи това е твоята кола!
SULEV колите са с N51, който има някакви разлики в главата и катализаторите, не са фатални, но не бих си взел нещо толкова екзотично.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 1.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от TheFreeRider » 20 Сеп 2016, 13:57

stjoker написа:Ако си харесам кола мога ли някъде онлайн по номера на рамата да видя сервизна информация за колата или тя не е "публична" и трябва засължително в сервиз да се ходи?


http://www.bmwdecoder.com/history

Тук има такъв сървис. Струва 3 евро на проверка, но според мен си заслужава. Същата информация би излязла ако отидеш в БМВ представителство. Аз наскоро купувах кола и проверих поне 3-4 различни, имаше смисъл, някои са с мноого въртяни км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 20 Сеп 2016, 15:19

stjoker написа:Мобилето е пълно с обяви за Е90(91) като най-ниските като цени започват от 9к и стигат до 20. Бюджета, който съм отделил е 11-13к, като с тези средства трябва да направя първоначално обслужване. В този ценови диапазон има поне 30-40 обяви и всички коли изглежат почти еднакво - състояние, пробег и екстри. Четох мнения, че за под 14к не може да се вземе свестно Е90, но от всички обяви за по 10-11к не вярвам нито една кола да не струва, а може и да греша?


11-13к с облужване и регистрация и т.н. - директно ти го казвам не си за тази кола. под 12к да намериш нещо, което не е било под вода / изгоряло / ударено / на 700к км няма да стане и само регистрация, каско, гражданска са ти 2к лв, после обслужване още 600 ги пише масла, филтри, ролки, ремъци, шайби, термостати, някоя друга свещ и вече си 1к над бюджета ти. Само демферната шайба ти е 600 лв. при дизелите, а 2ката бензин освен, че харчи и не върви, яде масло като луда.

Ако искаш мятай се на някоя за 10 хил лв и почвай да ревеш във форума колко са зле тези бе ем ве та

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 20 Сеп 2016, 15:33

stjoker написа:Здравейте ентусиасти,

.................
Иво


Аз бих я проверил по рама да видя как е била обслужвана докато е била гаранционна, от там ще стане ясно на какви километри е колата.
Този мотор както си прочел сам има проблем с ангренажа, много е врероятно да е била със скъсана верига и да са я оправили тук.
Такива коли със скъсан ангренаж е често срещано явление да се вкарват на смешни пари.
По лошото е че незнаеш как са я направили, но едва ли са купили нови части.
Малко е постничка от към екстри и ако са поизлъгали за годината на производство нещата ще се подредят.

При всички случаи за тия пари е по добре да вземеш 320д от първите 2005 година даже са без DPF фабрично.
Мотора е много по здрав и дураку устойчив.
Детски болести няма това не е рено, има неща които се провреждат на определен пробег, така, че просто трябва да си намериш поддържана кола.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 28.09.2015
Пол: Мъж
Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b_u_b_o » 20 Сеп 2016, 15:40

TheFreeRider написа:http://www.bmwdecoder.com/history

Тук има такъв сървис. Струва 3 евро на проверка, но според мен си заслужава. Същата информация би излязла ако отидеш в БМВ представителство. Аз наскоро купувах кола и проверих поне 3-4 различни, имаше смисъл, някои са с мноого въртяни км.


Потвърждавам, току що си проверих моята кола изкара точно това което ми бяха дали от Дару като я купувах :D Жалко че не го знаех като търсех кола, щеше да ми спести няколко огледа най-вероятно, но за следващата ще го ползвам :)

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook