Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Petar91 написа:За маховик. Ако ми кажат че на една кола е сменян маховик, не знам дали правилно оставам с впечатлението че е амортизирана като за над 200000км. Дали става като груб ориентир, ако може да се познае че с със стоков маховик, шайба, турбо и дпф, че съответно има добър оставащ ресурс?
Аз смених махових на 134хил км, можеше и още да кара, но се наложи смяна на аксиалния лагер, което е свързано със сваляне на кутията и реших да не отлагам. Демферната шайба е оригиналната. Колата е с първа регистрация 12 месец 2005г. Не виждам, какъв извод можеш да си направиш от това.

When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Демпферната шайба може да изкара и 300 хил. км без смяна. А и дори да е за смяна е доста къси пари Кореко-то ~250 лева. Маховикът и той кара по 200-300 хил. като комплект маховик и съединител е към 850 левва и още 100-150 за труд, абе няма 1000 лева този ремонт, а пък е един от по-големите възможни като цена.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago9205 написа:Демпферната шайба може да изкара и 300 хил. км без смяна. А и дори да е за смяна е доста къси пари Кореко-то ~250 лева. Маховикът и той кара по 200-300 хил. като комплект маховик и съединител е към 850 левва и още 100-150 за труд, абе няма 1000 лева този ремонт, а пък е един от по-големите възможни като цена.
Да само къде кортеко-то от Евро 07 за 250 лв дали ще изкара и 10 000 км не се знае

Да, действително толкова карат оригиналните части, колкото си написал, афтермаркета няма нищо общо като качество на материала и ресурс.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колега това, че 1-2 шайби/маховици не са изкарали не означава, че всичките са леш. Има и оригинални, които пак дефектират!
Съединител (Sachs) и маховик (Luk) вече 50 хил. км търкалям. На демпферните шайби Кортеко масово хората са им навъртяли по над 50 хил. км.
П.П. Тези хиляди км пробег ги цитирам за оригиналните части разбира се - преди да се пристъпи към смяна (обикновено с афтърмаркет). И все пак има афтърмаркет части, които карат доста.
П.П.2. Сравнявал съм няколко компонента (тампони) оригинални и такива на Lemfoerder, да речем - разлика в качеството, теглото, визията нямаше.
Съединител (Sachs) и маховик (Luk) вече 50 хил. км търкалям. На демпферните шайби Кортеко масово хората са им навъртяли по над 50 хил. км.
П.П. Тези хиляди км пробег ги цитирам за оригиналните части разбира се - преди да се пристъпи към смяна (обикновено с афтърмаркет). И все пак има афтърмаркет части, които карат доста.
П.П.2. Сравнявал съм няколко компонента (тампони) оригинални и такива на Lemfoerder, да речем - разлика в качеството, теглото, визията нямаше.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Моето Кортеко (за М57) вече е на над 100.000 и новият собственик си го кара без никакви признаци, да заминава.....Тук някои ми обясняваха, как след 20,000 съм щял да го сменям, вече...
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги смятам да си продавам колата скоро време
Е91 330д автомат 231 кс Black sapphire metallic
2006 декември , 260 хиляди км , не съм сменял вериги
Работещ дпф , леко са по-черни накрайниците от нормалното . Следя я с Бтоол експерт
Колата е със рекаро салон, голямата навигация ,парктроник , спорт пакет ,лайт пакет , ксенон и др.
Регистрирана , обслужена 6 свещи и подгревно реле ,махане на пеперуди , масло на мотора и филтри , тампони на носачи , накладки отпред и отзад , оем филтър картерни газове , ремонт на вакуум помпата имаше теч , водна помпа и термостат , чистачки Бош отпред и отзад
, винетка до февруари 2020 , затъмнена назад с качествено фолио, други неща има със сигурност ,но забравям
Има пълно каско в Армеец , платено за 3 месеца напред , и гражданска за 3 месеца напред
В момента има 2 детайла за боя (ожулена предна броня , драскотини по преден капак) мога да ги боядисам и да я изпера отвътре и така да я дам.
Има нужда от нови летни гуми.
Цена като я направя 13 000 лв.
Или така както е в момента някой да носи 12 бона , плащам данъка и я прехвърлям на същия ден.
Правил съм я за себе си , няма скрито покрито , просто не е подходящия момент да я имам
Колата е във Варна , кара се всеки ден
0895 39 59 80
Е91 330д автомат 231 кс Black sapphire metallic
2006 декември , 260 хиляди км , не съм сменял вериги
Работещ дпф , леко са по-черни накрайниците от нормалното . Следя я с Бтоол експерт
Колата е със рекаро салон, голямата навигация ,парктроник , спорт пакет ,лайт пакет , ксенон и др.
Регистрирана , обслужена 6 свещи и подгревно реле ,махане на пеперуди , масло на мотора и филтри , тампони на носачи , накладки отпред и отзад , оем филтър картерни газове , ремонт на вакуум помпата имаше теч , водна помпа и термостат , чистачки Бош отпред и отзад

Има пълно каско в Армеец , платено за 3 месеца напред , и гражданска за 3 месеца напред
В момента има 2 детайла за боя (ожулена предна броня , драскотини по преден капак) мога да ги боядисам и да я изпера отвътре и така да я дам.
Има нужда от нови летни гуми.
Цена като я направя 13 000 лв.
Или така както е в момента някой да носи 12 бона , плащам данъка и я прехвърлям на същия ден.
Правил съм я за себе си , няма скрито покрито , просто не е подходящия момент да я имам
Колата е във Варна , кара се всеки ден
0895 39 59 80
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Какво ви е мнението за тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=adsmbw някои да я е гледал?
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
От известно време се оглеждам за Е90 330д седан, фейс, само на задно и тази доста ме грабна, както и това че продавача е описал всичко подробно и грамотно най-вече, а не само баналното "перфектно състояние" - https://www.mobile.bg/11553633032720855
Какво ви е мнението? Има доста екстри и е 2011г., проблема е, че разполагам с макс 18000лв. и не ми се вярва да се навие. Другите или не ми вдъхват доверие или са комбита, или са 4х4, или са още по-скъпи сигурно заради м-пакетите..... вече се чудя дали да не се преориентирам в избора.
Какво ви е мнението? Има доста екстри и е 2011г., проблема е, че разполагам с макс 18000лв. и не ми се вярва да се навие. Другите или не ми вдъхват доверие или са комбита, или са 4х4, или са още по-скъпи сигурно заради м-пакетите..... вече се чудя дали да не се преориентирам в избора.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Лично на мен на снимки ми харесва колата, но също се съмнявам да ти я даде за толкова. Може би си заслужава да я видиш и все пак да пробваш, сигурно за 19 ще ти я даде...
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Човека има макс 18 за кола, вие го набутвате на 335д... И тази му е над възможностите, според мен като знам как се поддържа. Прекратявам я тая дискусия докато е в зародиш, че ще ми отворите работа пак.
Never mistake motion for action...
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Днес все пак се обадих за колата, момчето беше доста отзивчиво и разбрано, но както предполагах ми отказа категорично да свали 1500лв. По принцип имам толкова пари, но са ми предвидени за допълнителните разходи, няма да е разумно да ги дам всички, ще трябва да помисля вариант.
П.С.
На колегата, който ми предлага 335д за тези пари, без изобщо да влизам в спор, само ще кажа, че от няколко месеца не мога да намеря 30-ка да ме грабне за тези пари, какво остава 35-ца. Не мога да разбера как някой си хвърля разни думи ей така във въздуха, при положение, че всичко е на два клика разстояние - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... g4zn8&f1=1 - само една за 18500 и какво пише отдолу - село Труд - мерси
Всичко останало що-горе прилично изглеждащо е от 23-24-26-28к, просто е абсурдно да говорим за цени от 18к, за всички е ясно, че за да струва толкова, ще има причина, нека не се залъгваме.
П.С.
На колегата, който ми предлага 335д за тези пари, без изобщо да влизам в спор, само ще кажа, че от няколко месеца не мога да намеря 30-ка да ме грабне за тези пари, какво остава 35-ца. Не мога да разбера как някой си хвърля разни думи ей така във въздуха, при положение, че всичко е на два клика разстояние - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... g4zn8&f1=1 - само една за 18500 и какво пише отдолу - село Труд - мерси

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
https://www.cars.bg/offer/c3063148 Здравейте,някой гледал ли е въпросният автомобил?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
b00st написа:drago9205 написа:Демпферната шайба може да изкара и 300 хил. км без смяна. А и дори да е за смяна е доста къси пари Кореко-то ~250 лева. Маховикът и той кара по 200-300 хил. като комплект маховик и съединител е към 850 левва и още 100-150 за труд, абе няма 1000 лева този ремонт, а пък е един от по-големите възможни като цена.
Да само къде кортеко-то от Евро 07 за 250 лв дали ще изкара и 10 000 км не се знаеСъщото се отнася и за маховици съединители и т.н.
Да, действително толкова карат оригиналните части, колкото си написал, афтермаркета няма нищо общо като качество на материала и ресурс.
Дани да ти покажа една 320ка с кортеко на 190 000км ?

Не че нещо ама не са чак толкова зле колкото ги изкарвате, за протокола оригиналната шайба на тая кола изкара 270 000км. в момента колата е на 460 000км и кортекото е бетон


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:b00st написа:drago9205 написа:Демпферната шайба може да изкара и 300 хил. км без смяна. А и дори да е за смяна е доста къси пари Кореко-то ~250 лева. Маховикът и той кара по 200-300 хил. като комплект маховик и съединител е към 850 левва и още 100-150 за труд, абе няма 1000 лева този ремонт, а пък е един от по-големите възможни като цена.
Да само къде кортеко-то от Евро 07 за 250 лв дали ще изкара и 10 000 км не се знаеСъщото се отнася и за маховици съединители и т.н.
Да, действително толкова карат оригиналните части, колкото си написал, афтермаркета няма нищо общо като качество на материала и ресурс.
Дани да ти покажа една 320ка с кортеко на 190 000км ?![]()
Не че нещо ама не са чак толкова зле колкото ги изкарвате, за протокола оригиналната шайба на тая кола изкара 270 000км. в момента колата е на 460 000км и кортекото е бетон
Ела и аз да ти покажа една на 5 000, докат не са изхвърлили кофите обаче, че е там.
Общо взето при тия афтърмаркет шайби теглиш чоп, като при дисковете АТЕ, носачи и тампони Лемфьордер, биалетки TRW, чистачки BOSCH и т.н. Някой целят читави бройки, другите минават на ОЕМ щото не им се занимава да сменят едно и също по 5 пъти и така

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
b00st написа:Ела и аз да ти покажа една на 5 000, докат не са изхвърлили кофите обаче, че е там.
Общо взето при тия афтърмаркет шайби теглиш чоп, като при дисковете АТЕ, носачи и тампони Лемфьордер, биалетки TRW, чистачки BOSCH и т.н. Някой целят читави бройки, другите минават на ОЕМ щото не им се занимава да сменят едно и също по 5 пъти и така
много вярно...
турих биалетки на е92-ката Мейле Ейч-Ди (Хай дефинишън к*** ми в нощта) и изкараха 1,500км и се разлопаха на смРът
после сложих оем... 20,000км по дупките са бетон
п.с. на е46цата за 60,000км с Мейле ХД нямах оплаквания, но... късмет!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани