Температура антифриз в зимни градски условия
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Ще ги следим колега... пък накрая както е тръгнало за да ни е спокойно ще ги сменяме пак и те така 
Но и аз си мисля, че не би трябвало толкова бързо да се скапат... все пак ако вдига колата 90 градуса би следвало да са наред.

Но и аз си мисля, че не би трябвало толкова бързо да се скапат... все пак ако вдига колата 90 градуса би следвало да са наред.
Последна промяна drago9205 на 01 Дек 2016, 13:15, променена общо 1 път
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Е колега, кво е това нещо
На всеки 2000 литра дизел, нов термостат 


- PabloEscobar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 25.04.2009
- Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Аз все пак не разбрах видеото правилното ли е и трябва ли да се източва системата при смяна на АГР-термостат 

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
dextuar написа:Е колега, кво е това нещоНа всеки 2000 литра дизел, нов термостат
Щото и те са по "нова технология" - направени да се сменят със смяната на маслото

Шегата на страна дано не е това случаят - ти какви си сложил? ОЕМ с бмв щампа или Behr?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
drago9205 написа:dextuar написа:Е колега, кво е това нещоНа всеки 2000 литра дизел, нов термостат
Щото и те са по "нова технология" - направени да се сменят със смяната на маслото
Шегата на страна дано не е това случаят - ти какви си сложил? ОЕМ с бмв щампа или Behr?
Behr са и двата, от стария само единия беше дал фира и тоя път, ако се наложи смяна, ще сложа обратно работещия


- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
PabloEscobar написа:Взех да чета и аз по тази тема... Из интернет пише, че ако колата не загрява 80+ градуса е големия термостат, а ако успява да вдигне 90, поддържа ги, но загрява много бавно е малкият.
Това ли упътване отнася ли се и за 6 цилиндровите дизелови двигатели?
Обичайно е следното:
- ако големия термостат се скапе ще загрява до опеделена температура в зависимост от в какво положение е запекъл - може да е 60 може да е 70 може и 80 да е
- ако е малкия или няма да достига работна - демек ще върти около 80 или ще я достига, но при движение с по-висока от градска скорост температурата ще пада по 86
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Taruno написа:Обичайно е следното:
- ако големия термостат се скапе ще загрява до опеделена температура в зависимост от в какво положение е запекъл - може да е 60 може да е 70 може и 80 да е
- ако е малкия или няма да достига работна - демек ще върти около 80 или ще я достига, но при движение с по-висока от градска скорост температурата ще пада по 86
Е така е при мен. Тия термостати нямат ли някаква гаранция

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Моята си загрява, вярно малко по бавно, но си стига до 88/89, ако я напъна и повече ще вдигне.
Сутрин понеже пускам все надолу от Драгалевци до х.Хмус е на 70 градуса(6-7км.), в обратния маршрут обаче си стига до 88/89.
При мен обаче пред радятора има жалюзи които са затворени до 100 градуса и значително улесняват загряването, нямам печка за съжаление обаче......
На Е39ката имах печка и за няма и два три километра, колата загряваше до работна температура....
Сутрин понеже пускам все надолу от Драгалевци до х.Хмус е на 70 градуса(6-7км.), в обратния маршрут обаче си стига до 88/89.
При мен обаче пред радятора има жалюзи които са затворени до 100 градуса и значително улесняват загряването, нямам печка за съжаление обаче......
На Е39ката имах печка и за няма и два три километра, колата загряваше до работна температура....

Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Моята за 5-6 км /около 15мин/ градско до 2000об вдига 70гр. Сега съм взел голям оригинален и малък БЕХР, който реално се оказа, че е ОЕМ БМВ термостат с изтрита щампа на БМВ и брандиран като БЕХР. На кутийката пише Made in Czech, а на термостата Made in GERMANY. Което ме навежда на мисълта, че няма никакво значение дали ще е БЕХР за 30лв или ОЕМ за 60лв и в двата случая ще получите един и същ термостат с различно лого. Големия е Made in Austria. Като ги сменя ще видим дали ще има разлика.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
61-64 означава скапани колега
аз съм правил тест на -17-18 градуса магистрала със 120км/130км/ч което е 2000об/мин и си държи 85-86 градуса като варира 1-2 градуса според товара на мотора. Термостати, демпферна шайба каквото и да ви разправят само ОЕМ...на предното БМВ ги смених с ОЕМ и минах 120 000км без проблеми вие ги сменяте 2 пъти годишно през 10 000км като гледам. Като купих сега това пак почнах с термостати и няма грижи...няма и да има щото са ОЕМ.

"Чемодан, вокзал, Москва"
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
То в моят (и на dexutar) случаите проблемът е, че не е магистрала и колата не вдига 2000 об постоянно. Аз лично вдигам 1500-1700, бия втора... вдигам 1500 и спирам и чакам 40 сек така 
Та драмата тук по-скоро е - нормално ли е като седи на празен ход колата с пуснато парно - да не може да загрее до оптимална температура

Та драмата тук по-скоро е - нормално ли е като седи на празен ход колата с пуснато парно - да не може да загрее до оптимална температура

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
разбирам колеги ама карали ли сте с прецакани термостати на магисталата на минусови - над 60 градуса никакъв шанс. В града загрява по-бавно, но какво ви пречи дали е 80 или 87. Проблем е ако спадат градусите...Няма причина да пада температурата след като веднъж е достигната...Отностно парното - ако работи да речем 10-на минути на място в голям студ и парното е на макс, разбира се че отнема от температурата. Няма как да е 88-89 градуса в такъв случай...Но няма и да е 60-70...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
Дам, при мен си ги стига. Но наистина падат, сега не съм забелязал веднъж като направи 86-87-88 да падат, но докато ги направи и особено ако съм в задръстване, падат 2-3 градуса.
- alma359
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: 6.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 2010 e90 330d
- Детайли за колата: Ръчка
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
При мен навсякъде и на магистрала също поддържа 89-90-91 градуса няма значение с колко карам. През лятото обаче вдигаше по-високи температури
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- mopasan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm
Re: Температура антифриз в зимни градски условия
drago9205 написа:Днес забелязах следната закономерност при мен - карам тази сутрин в града - минусови температури и здрав трафик, както обикновено (минах 10км за 1 час, тоест точно 10км/ч средна скорост). Пуснал съм си парното и си гледам температурата и като седя на празен ход не се вдига (или едвам едвам), спирам парното и почва да се качва значително по-бързо. на 2-3 пъти имах възможност да стъпя за 15-20 секунди на отсечки където вдигнах 50-60км/ч и тогава температурата се вдигаше с по 5 градуса.
Та нормално ли е колата за 30-40 на студено мин да не може да вдигне оптимална температура само заради пуснатото парно? (или пък може би тъпите термостати трябва отново да ги сменям)
Помня, че в някоя от темите колега споменава, че на място и в студено време никога няма да загрее тоз дизел, но все си мисля, че са направени да си достигат оптималната дори на място.
П.С. Термостатите уж са наред, сменени преди няколко месеца, преди 2-3 седмици (още беше топло) ги тествах по българия и околовръстното и си работеха на пушка.
Колега положението е същото и при мен, и стига се филмира, термостатите според мен са наред. тези коли няма как да вдигат температура на празен ход. Днес и аз си тествах колата и когато се движи даже и с 50-60-70 км си вдига температура съвсем нормално и достига оптимална. Излязох и извънградско и държи температура, не пада. А и всичко е толкова индивидуално в градския трафик, че недей слуша как за 5км в тежък трафик и двига оптимална температура при външна -6 градуса. Днес за 5,5км в Пловдив в 17,15 - час пик през бул. Васил Априлов - Сточна гара- надлез Родопи- ул. Скопие - от 16 градуса - вдигнах до 72 градуса и според мен е нормално.
Последна промяна mopasan на 01 Дек 2016, 19:02, променена общо 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани