E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова клапа

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3726
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от adovet » 04 Сеп 2015, 7:54

Хм изглеждат си нормално, би трябвало да си прави регенерации, пък и с това съвсем нормално налягане дето държи в тръбите. Мой съвет карай я 2-3 000км. и периодично следи налягането. Ако е до към 200 макс. при натоварване и идеално. Друго за което се сещам продавача да е сложил нов ДПФ преди да я продаде :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от Taruno » 04 Сеп 2015, 8:10

Накрайниците са идеални, тоест проблема е другаде, пробит ДПФ щеше да ги очерня бая

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12783
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от vld » 04 Сеп 2015, 8:26

Довечера ще сменя термостатите и ще промия системата че беше пълна с розов антифриз, взех вчера всичко необходимо, ама много късно се прибрах и бях скапан, та не ми се занимаваше.
Става ли без сваляне на ел. перката ?
Четох една тема в е60, там има и снимков материял и свалят перката, но на мен ми се струва че ще успея и без да я махам.

Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от Alexi » 04 Сеп 2015, 10:39

като гледам ауспусите( ако не са ги мили джамбазите ,нищо няма да ме изненада) ДПФ-а си е на мястото и е изправен .. тия странни пробези там вероятно са от нечитава намеса по км каквато няма как да е нямало .. газ и това е ,то ще си покаже :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: F32 420XD
Мечтае да кара: Тротинетка Lime

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от Airdust » 04 Сеп 2015, 11:52

Бих искал и аз да се включа в темата за да не отварям нова.
Рових в Е60 под форума, но не намерих какви трябва да са стойностите на DPF-a и какви трябва да са условията за да се пусне автоматична регенерация.
Това което знам, е че трябва да е загряла колата ( около 90 градуса).
Да има гориво ( да не свети резервата)


Проблема при мен е че набива грешка за DPF-a Bank 1.
Какви са последствията ако се пусне принудителна регенерация?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от Taruno » 04 Сеп 2015, 13:01

Няма последствия да пуснеш регенерация - има последствия да караш така обаче :) Условията са описани от ДИС в темата за ДПФ в Е60, но трябва да има минимум 10 литра гориво в резервоара, температурата на двигателя да е над 75 градуса(да противно на всички слухове дето ги разнасяме тук) и скороста да е постоянна над 60 км/ч и под 160 км/ч, градската регенерация работи по друг начин.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: F32 420XD
Мечтае да кара: Тротинетка Lime

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от Airdust » 04 Сеп 2015, 20:22

Реших да направя няколко Screenshot-а за да споделя параметри с разбиращите на тази тематика :)
Това което пресметнах е, че от около 4000км не е регенерирала.
Имаше проблем с Pressure Sensor-а, смених го с нов от BMW.
За налягането нищо не мога да кажа, защото не знам какво да гледам и какви норми трябва да има...
Ето и снимките.
П.С - На едната снимка пробега след регенерация е двойно по-малък, незнайно защо...



Изображение
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от Taruno » 05 Сеп 2015, 6:52

Налягането ти е високо, доста, диференциалното също, soot mass също, ash е добре, една две принудителни и може и да влезеш в норми, ако не влезеш го свали за механично почистване, че заради сензора може да се е позаталачил доста.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3726
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от adovet » 05 Сеп 2015, 9:26

Много високо налягане преди филтъра, а в него самия нормално

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от 2707E91 » 05 Сеп 2015, 17:11

При мене ash не мърда от както я имам,soot се мени като при мене са около 25 soot и 45 аsh.
Утре ще закача моята и ще прегледам същите данни и ще ги кача да сравняваме.
Честито за колата !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: F32 420XD
Мечтае да кара: Тротинетка Lime

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от Airdust » 05 Сеп 2015, 18:31

Има ли някой колега навит, било тази вечер или утре през деня, да пуснем една принудителна регенерация, че моя андроид тотално се бъгна.
В момента в който му цъкна да пусне регенерация ми казва, че не е отключена опцията, като преди това съм я "платил" с Freedom?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от Tsapo » 06 Сеп 2015, 9:21

При положение, че сте се разговорили за DPF-фи може ли да изкажете мнение и за моя.

Изображение


10 000км. по-късно :
Изображение

Интересно ми е дали е сменян или чистен. Малко се съмнявам ако е бил запушен с едно почистване да му паднат толкова стойностите.
Ауспуха ми е чист и поради тази причина се съмнявам да е дупчен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3726
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от adovet » 06 Сеп 2015, 9:40

Tsapo написа:При положение, че сте се разговорили за DPF-фи може ли да изкажете мнение и за моя.

Изображение


10 000км. по-късно :
Изображение

Интересно ми е дали е сменян или чистен. Малко се съмнявам ако е бил запушен с едно почистване да му паднат толкова стойностите.
Ауспуха ми е чист и поради тази причина се съмнявам да е дупчен.

Да беше пуснал снимка със стойности на налягането

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от Taruno » 06 Сеп 2015, 17:22

2707E91 написа:При мене ash не мърда от както я имам,soot се мени като при мене са около 25 soot и 45 аsh.
Утре ще закача моята и ще прегледам същите данни и ще ги кача да сравняваме.
Честито за колата !


Ash е много високо 45, препоръчвя механично почистване

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл

Мнение от 2707E91 » 06 Сеп 2015, 17:32

След 8000км soot са се покачили и те до 40 ash си седе на 43 от както я имам.
Май направо ще го махам ,една права тръба и леко чипче.
С колко принципно спадат 2та показателя след сваляне и почистване?
Ето и шотове от мене,колегите да ставняват.
Изображение

Следващите 3 са на еднакви стойности но с различни обороти на двигателя.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Да го засилвам ли към вторични дпф-а?

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook