BMW 320i 170HP след 2008 година

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 29.11.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
Детайли за колата: Track Package

Re: BMW 320i 170HP след 2008 година

Мнение от Valve-tronic » 15 Дек 2013, 20:02

P.S. Между другото имам много близки роднини, които приоритетно карат БМВ. Досега са имали Х5 3,0 дизел 184 к.с., Х3 3,0 дизел 218 к.с. и сега Х6 3,0 дизел 306 к.с.
И с трите никога не са имали никакъв проблем, освен с Х5, който на около 150 000 км счупи съединител на автоматика, чието ремонтиране излезе около 4 000 лева.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: BMW 320i 170HP след 2008 година

Мнение от kdl » 18 Дек 2013, 23:28

Честита колица.
Нищо им няма на 204ките, ще ти хареса.
Това за ск.кутии ми дойде малко странно като инфо. Принципно ЗФ не им правят автоматите, МБ си ги правят in-house и са много гот.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: BMW 320i 170HP след 2008 година

Мнение от Taruno » 19 Дек 2013, 1:17

Valve-tronic написа:P.S. Между другото имам много близки роднини, които приоритетно карат БМВ. Досега са имали Х5 3,0 дизел 184 к.с., Х3 3,0 дизел 218 к.с. и сега Х6 3,0 дизел 306 к.с.
И с трите никога не са имали никакъв проблем, освен с Х5, който на около 150 000 км счупи съединител на автоматика, чието ремонтиране излезе около 4 000 лева.


Ха 4000 лева за торк конвертор е абсурдно колега, аз моя на 5тицата го оправи за 1200 с рециклиране в Германия, а иначе нов може да се купи за около 1700 / 2000 от официалното представителство на ЗФ България, твоите роднини някой яката ги е набутал.

На колега честито и дано да не те сполети съдбата на моя човек не разчитай на БГ форума има хубав европейски и американския също става( вече се научиха и там да карат дизели :D )

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 17.11.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW X1 F48 Xdrive 18d xLine 2018г.
Мечтае да кара: Lamborghini Huracan Performante

Re: BMW 320i 170HP след 2008 година

Мнение от jigga » 19 Дек 2013, 11:11

Колега да ти е честит мерцедеса,така има един колега на брат ми които кара същия дизелов С220 и както ми каза че е нямал никакъв проблем от когато го е взел нито по електрониката,нито по окачване и двигател а вече е на 200 000 и + км,аз съм го карал и останах доволен,автоматик е!много без аварийни км с него и си свиркаи....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 29.11.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
Детайли за колата: Track Package

Re: BMW 320i 170HP след 2008 година

Мнение от Valve-tronic » 27 Дек 2013, 17:36

Само да уточня, че съединителят на Х5 бе ремонтиран през 2006 година. Нямам никаква представа от цените на тази част нито по онова време, нито сега, за това не споря, но счетох за коректно да уточня времето, когато е ремонтиран, тъй като може да има значение.

Иначе Ви благодаря за добрите пожелания. Засега съм много доволен от Мерцедеса, като първите ми наблюдения са, че вози някак си "по-тежко" от БМВ. По-тихо е в купето от 3 серия, пътят също се усеща достатъчно, но не толкова подробно. Слава Богу не е меко като някоя френска бръкмица.

Другата съпоставка, която правя е, че специално С-класата е по-луксозна от 3-серия, въпреки че моята е средното ниво на оборудване - Executive. Държа да подчертая, че това съвсем, поне според мен, не се отнася до 5-серия и Е-класата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: BMW 320i 170HP след 2008 година

Мнение от Taruno » 28 Дек 2013, 22:34

Хммм тук май идва до въпрос и на вкус на Merc-a новия дизайн ми е доста постен и ако сравняваме едни и същи години 3ка с високо оборудване (дървени лайсни и т.н.) срещу C с avantgarde на 3ката лично на мен ми изглежда и го чувствам по-луксозно и high-end централната конзола на C ми е много страромодна.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 325i
Мечтае да кара: 650i

Re: BMW 320i 170HP след 2008 година

Мнение от bELiAr » 02 Яну 2014, 17:26

Ако трябваше сега да си купувам кола нямаше да си взема е90 ,а е36. Колата е страхотна, но всеки месец имам или нещо одраскано или нещо откраднато. Ако ти се занимава със застрахователи и боя тоест от 12 месеца 2 ти е колата в бокса, а останалите ходиш да ти я гледат и се чудиш в кой сервиз какво друго ще ти счупят ... и ти се плаща за откраднати елементи си добре дошъл в клуба на е90. В противен случай не се лъжи прецакано е

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: BMW 320i 170HP след 2008 година

Мнение от stankata777 » 02 Яну 2014, 20:12

Интересно твърдение -за 3 години Е90 веднъж надраскано,нито един случай на нещо откраднато,Е71 - за две години,нито нещо надраскано,нито нещо откраднато!Къде живееш/работиш точно?
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 29.11.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
Детайли за колата: Track Package

Re: BMW 320i 170HP след 2008 година

Мнение от Valve-tronic » 02 Яну 2014, 21:09

Съгласен съм, че е въпрос на вкус. Аз въпреки изразеното мнение, все още не мога да кажа, че Мерца ме е грабнал. Тези дни се возих на Х6 на роднината и я сравних с един GL, на който съм се возил. Ами да си призная Х6 доста повече ми хареса. Мерца е по-тромав, труден за управление и някак "пенсионерски". Х6 е нямам думи - пъргава, директно се управлява, маневрена и на всичкото отгоре с невероятен интериор - кожа с карбон и алуминий. И лично според мен е доста по-стабилна от GL-а. Да, класовете са несравними, за разлика от 3-серия и С-клас, но все пак.

Иначе аз също съм нямал досега проблеми с драскане или крадене, освен с на жена ми Golf-а, но това си се дължи на кретени в квартала. То в случая си няма значение от колата, а от съседите. :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: BMW 320i 170HP след 2008 година

Мнение от kraska » 02 Яну 2014, 21:49

.............. и къде паркираш ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 18.07.2007
Местоположение: на 5 -то авеню,ама не точно....
Кара: ....ЖЪЛТО ТАКСИ....

Re: BMW 320i 170HP след 2008 година

Мнение от bate koko » 05 Яну 2014, 12:46

... а аз да попитам-как е возията :dunno: :yes: и нивото на шума на Мерцедеса..сравнено с е-39,4е един съсед направи такава смяна и после много беше недоволен......

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 29.11.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
Детайли за колата: Track Package

Re: BMW 320i 170HP след 2008 година

Мнение от Valve-tronic » 05 Яну 2014, 20:04

Да, вярно е, че имам гараж, но често се получава така, че колата стои по цял ден някъде около нас.

Иначе не знам колко е обективно да сравнявам лично аз возията между Е39 и 204-ката, тъй като Е39 я купих на 272 000 км и я карах до 385 000, а Мерца сега е на 117 000. Вероятно Е39 си е била раздрънкана и когато съм я взел, но аз доста добре я поддържах. Все пак:

И двете возят еднакво стегнато, дори смея да твърдя, че Мерца е по-твърд, т.е. подробностите на настилката се усещат по-осезаемо. Когато асфалтът е гладък в Мерца е по-спокойно - нагъностите и неравностите без дупки или цепнатини не се чувстват, т.е. поглъщат се от окачването, докато в Е39 всяка неравност се чувства. Именно за това се учудвам защо, отново лично според мен, Е39 люшка повече по завоите. Откъм шум в купето в Мерцедеса категорично е по-тихо от гледна точка на въздушни струи и странични шумове. От гледна точка на двигателя обаче колкото и по-стара да е Е39 си е 6 цилиндъра. При търсенето на сегашната кола гледах и дизелови Е90 с 4 цилиндъра - 318d 143HP и 320d 177HP, като те работят толкова тихо, че бензини от по-долнопробни марки само могат да им завиждат, особено на високи обороти. 204-ката си е шумничка в сравнение с Е39, а да не говорим с 4-цилиндровите дизели на Е90, а като е студена на полусъединител не искам да коментирам. :kuku:

Другото за возията, което според мен е от значение, е интригуващият факт, че въпреки че 204-ката е от класа на Е90 и Е39 би трябвало да се сравнява с Е-класа, С-класата е с 30 килограма по-тежка от Е39 - 1585 кг срещу 1555 кг. С-класата е с около 20 см по-къса, което се отразява и на вътрешното пространство. В никакъв случай 204-ката не е тясна, но има по-малко място в купето от Е39. Парадоксалното е, че багажникът на Мерцедеса е мъничко по-голям от на 5-цата.

Мерцедесът има доста системи, които по времето на 5-цата не са и съществували, а те играят роля върху цялостното пътно поведение.

Общо взето заключението ми засега е, че Мерцът е по-комфортен, вози по-тежко, пътят се чувства достатъчно, в никакъв случай не меко, по-тихо, с изключение на шума от двигателя. Засега само веднъж направих по-дълго пътуване, като ми се струва, че 204-ката мори по-малко.

И в крайна сметка са коли от различни класове и най-вече различни поколения, като последното има голямо значение за технологиите, по които са направени нещата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: BMW 320i 170HP след 2008 година

Мнение от El Diablo » 05 Яну 2014, 20:44


Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 20.02.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW F25 xDrive30d

Re: BMW 320i 170HP след 2008 година

Мнение от gpopivanov » 16 Яну 2014, 11:13

Здравейте Колеги,

Май е малко късно, но да споделя моите впечатления по темата (E90 320i бензин 170bhp 2010г).
В момента колата е на ~100 000 км от които 20к съм изминал през последната година от както я притежавам.
Превъзходен автомобил, изключително комфортен и стабилен на пътя.
За мен най-интересното нещо в колата е двигателя:
- относително рядък за БГ
- динамичен (170 bhp от нетурбиниран 2л бензинов двигател)
- икономичен (градско в София ~8).
- изключително тих в ниските обороти
Старт стоп система и 6 степенна ръчна скоростна кутия.

С две ръце препоръчвам автомобила!

Поздрави,
Жоро

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 29.11.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
Детайли за колата: Track Package

Re: BMW 320i 170HP след 2008 година

Мнение от Valve-tronic » 22 Яну 2014, 20:16

А от такъв модел с автоматични скорости имаш ли представа? Предполагам, че като си търсел е стояло като вариант?

Имал ли си проблеми с бобините, както колегите по-горе споменаха?
88 E30 318i, 95 E36 318i, 97 E39 525tds, 02 E53 3.0d, 06 E83 3.0d, 08 W204; 12 W212

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook