Моят път от E30 до Е90
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Моят път от E30 до Е90
Ей сега като се събудят Е30-каджийте ще видите кон боб яде ли
, ама те пък не четат в Е90 подфорум.

only rear wheel drive
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: Моят път от E30 до Е90
Добре дошъл в 21-ви век.
Enjoy!
П.П. Форума имаше нужда от това точно този човек да напише точно тези неща.
Enjoy!
П.П. Форума имаше нужда от това точно този човек да напише точно тези неща.

Only dead fish follow the stream...
- Shadowed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 458
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: Моят път от E30 до Е90
Добре, че си открил хубавите емоции с по-новите автомобили.
А ако бях аз от тези на задната седалка, щях да те плесна зад врата и да те накарам да спреш.
Слизам и те оставям да си чупиш главата по завоите. Адреналин
Живота си е мой и аз искам да контролирам къде да си го дам, не някой с адреналин, незабелязващ дискомфорта, който създаваш в околните около теб.
А ако бях аз от тези на задната седалка, щях да те плесна зад врата и да те накарам да спреш.
Слизам и те оставям да си чупиш главата по завоите. Адреналин

Живота си е мой и аз искам да контролирам къде да си го дам, не някой с адреналин, незабелязващ дискомфорта, който създаваш в околните около теб.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Моят път от E30 до Е90
Супер за темата!
Колкото до Е90 наистина е добър автомобил, а винаги съм бил на мение ,че 3та серия е по-добрата серия на БМВ! Най0малкото защото е най-важният модел на компанията...
Имах възможността да се возя няколко пъти в Е90 320ис на колега от форума (мисли си знаете кой
) е тази кола направо ме шашна - макар и с около 50 коня доста Нм по-слаба от моята и то на Дино , трябва да кажа че на моменти се усещаше доста по-динамична , поведението й беше уникално , сякаш беше зелепена на пътя и се движеше по-релси!
В този ред на мисли дано всеки един от един нас се убеждава колко по-добри са наследниците на колите които караме

Колкото до Е90 наистина е добър автомобил, а винаги съм бил на мение ,че 3та серия е по-добрата серия на БМВ! Най0малкото защото е най-важният модел на компанията...
Имах възможността да се возя няколко пъти в Е90 320ис на колега от форума (мисли си знаете кой

В този ред на мисли дано всеки един от един нас се убеждава колко по-добри са наследниците на колите които караме


- ivanfilipov
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 26.01.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е90 320d
- bangelov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 9.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xi, Е90 320d LCI
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: MPPSK
Re: Моят път от E30 до Е90
Не съм карал е30, но редовно си удължавам пътя от офиса до вкъщи само и само да покарам още малко
още не мога да и се нарадвам на тази кола
))


- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
Re: Моят път от E30 до Е90
Ужасно се радвам, че точно този човек е с такива впечатления от Е90... И Е46 де
... Че понякога /2-3 пъти на ден/ се чудя как да обясня на истинските ентусиасти, че не са чак такива "ла*на" новите модели... А понякога просто казвам "Е30/36 форева" 


- stann69
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 28.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Rover Mini Mayfair,1.3,53cc
Re: Моят път от E30 до Е90
Apassionata написа:Ужасно се радвам, че точно този човек е с такива впечатления от Е90... И Е46 де... Че понякога /2-3 пъти на ден/ се чудя как да обясня на истинските ентусиасти, че не са чак такива "ла*на" новите модели... А понякога просто казвам "Е30/36 форева"
+1

- Mitiracing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.05.2003
- Местоположение: По света и в Плевен
- Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR
Re: Моят път от E30 до Е90
Браво,най-накрая се престраши
,много увлекателно четиво за късните часове на деня.Какво да си кажем,най-важното е емоцията и удоволствието,аз за разлика от доста колеги за съжаление съм прескочил старата школа,която ми липсва,но не бих се отказал никога от една прекрасна 6-цилиндрова Е90-ка.
Важен е crazy фактора. 



- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
Re: Моят път от E30 до Е90



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Моят път от E30 до Е90
Такива текстове трябва да бъдат включвани в учебниците по литератОра
Наистина страхотно написано !
Базирайки се на някакъв опит и на това, че съм карал един известен процент от моделите на БМВ, произведени в периода от 86та до наши дни, бих могъл да кажа, че това чувство е характерно само и единствено ако говорим за 3та серия (може би и малко в 1еr и Z) .
Тя е приближена изцяло и единствено само до шофьора. Самата серия е посветена на него.
Другото което ми прави впечатление е , че колкото и да се опитват да "укротят опърничавата" в модела и да го направят по-безопасен, по-кротък и по-неангажиращ към шофьорски умения, наличието на копче за изключване на DSC, стептроник (sport+ режима специално в F30) и разни други "дреболии" някак си загатват онази вулгарно-агресивна нотка присъща на "предците".
Кола, която ще се погрижи да те закара за където си тръгнал и която няма да се натрапва в ежедневието ти.
Кола, която е способна да ти вземе дъха ако знаеш какво да правиш с нея.
Както и кола която може да те стресне и охарчи ако подходиш немърливо, но въпреки това да те остави жив, че да си спомняш....
.
Типично "по женски"
Нека това по-доло е специален поздрав за автора на темата

Наистина страхотно написано !
Често си мисля и следното: БМВ носи радост за този който го управлява. Но.. това малко или много си е само за него самия, малко егоистично и ограничено само до конкретния индивид. На пътниците БМВ рядко носи голяма радост...
Базирайки се на някакъв опит и на това, че съм карал един известен процент от моделите на БМВ, произведени в периода от 86та до наши дни, бих могъл да кажа, че това чувство е характерно само и единствено ако говорим за 3та серия (може би и малко в 1еr и Z) .
Тя е приближена изцяло и единствено само до шофьора. Самата серия е посветена на него.
Другото което ми прави впечатление е , че колкото и да се опитват да "укротят опърничавата" в модела и да го направят по-безопасен, по-кротък и по-неангажиращ към шофьорски умения, наличието на копче за изключване на DSC, стептроник (sport+ режима специално в F30) и разни други "дреболии" някак си загатват онази вулгарно-агресивна нотка присъща на "предците".
Кола, която ще се погрижи да те закара за където си тръгнал и която няма да се натрапва в ежедневието ти.
Кола, която е способна да ти вземе дъха ако знаеш какво да правиш с нея.
Както и кола която може да те стресне и охарчи ако подходиш немърливо, но въпреки това да те остави жив, че да си спомняш....

Типично "по женски"

Нека това по-доло е специален поздрав за автора на темата



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- vvaskoo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 30.08.2008
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335d
Re: Моят път от E30 до Е90
Айде .... пак се насъбраха Е90 хейтърите
Аз все пак предпочитам да си карам Е90тката (от утре вече и Ф30) със всичките и там екстри ,да ми е комфортно на гъзо, да ми гори малко , да бяга прилично пък тия турбо Е30 316 класики нека си ги карат "true" феновете дето имат много пари за бензин и ръждопреобразувател .


- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Re: Моят път от E30 до Е90
vvaskoo написа:Айде .... пак се насъбраха Е90 хейтъритеАз все пак предпочитам да си карам Е90тката (от утре вече и Ф30) със всичките и там екстри ,да ми е комфортно на гъзо, да ми гори малко , да бяга прилично пък тия турбо Е30 316 класики нека си ги карат "true" феновете дето имат много пари за бензин и ръждопреобразувател .
….мммм и с това не бих се съгласил ама хич.
За написаното от Андрю мога да дам мнение, най-вече заради това, че съм притежавал всички прозвеждани от БМВ тройки (уви с изключение на Е21). Определено с всеки следващ модел тройката става все по-динамична, все по-комфортна, все по-бърза, но в същото време не мога да отрека, че както Андрей каза, чувството за скорост става все по-притапено, колите стават все по-големи и уви по-тежки, което води до по-голямо натоварване на спирачната систем съответно по-трудното овладяване на автомобила в критични ситуации и тн. Не трябва да забравяме, че с появата на първата тройка БМВ прокрадват идеята за т.нар. КОМПАКТЕН СПОРТЕН СЕДАН и точно тук идва времето да се запитаме какво спортно и компактно има в един седан тежащ 1600+ килограма, ами за отговвора помислете сами…. Ако трябва да съм честен, размерите на сегашната тройка (Ф30) подхождат повече на размерите на петицата от първите поколения, не съм сигурен дори дали Е28 не е по-малка и по-лека….(проверих - тройката във всички размери е по-голяма от Е28


И не ме разбирайте погрешно, не искам да защитавам старите коли, напротив…повечето от вас (и със сигурност Андрю


ПС: ….Андрю, радвам се, че прочетох отново едно от ония мнения, които те карат да се замислиш

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани