335 i vs 335 d

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 01 Юли 2009, 20:08

:yes:

Никога и никаде не съм казвал, че искам да бъда най-бързия :) Просто искам да съм по-бърз от някой марки и модели, които струват 2-3х повече, това е :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 26.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от djordje » 01 Юли 2009, 20:11

absix написа::yes:

Никога и никаде не съм казвал, че искам да бъда най-бързия :) Просто искам да съм по-бърз от някой марки и модели, които струват 2-3х повече, това е :)

е нали същия като теб само че купе е още по бърз. а и по евтин.

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 01 Юли 2009, 20:14

Пак не си ме разбрал ;) Както и да е... темата е 335и/335д, а не аз с/у всички ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 01 Юли 2009, 20:17

335i vs M3 E92 :roll: :conf:
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 26.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от djordje » 01 Юли 2009, 20:23

по темата:
аз ще се кефя наймного на разхода. а който казва че който си купува такава кола не мисли за разхода, нищо не знае :).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Мнение от BMW_RIDER » 01 Юли 2009, 20:42

absix написа:
Koliu написа:Към Absix:
колега в данните са очевидни;)
А ти имаш ли проблеми със сцеплението, подобни на тези, които съм описал за 335d? Говоря за каране в стандадартни условия на шофиране, не за драг.


Нон-стоп, а с автоматика е още по-голям "ужас"...

djordje написа:това че бензина е по бърз на драг спор няма. даже и на писта, но доста по малка е разликата. ето как изглеждат времената:


Въпросът е, че бензинката можеш да я направиш пълна лудница с/у $1000-2000 (100+ коня на гумите с високооктанов бензин) ;) Тогава и М3-ките ще те гледат отзад... и то доста назад.


Дам, сигурно за това и не са сложили фабрично LSD на 335, щото според мен прекалено много ще се доближи до Мката. А при тоя въртящ момент е наложително и мисля ,че ще оправи част от проблемите за които пише колегата.
Относно дизел срещу бензин в момента карам два дизела и просто never again. Колкото и коне да ги направят пак ще си тракат на празни пак ше вибрират на 4000 оборота и най-дразнещото ме - ,че имат респонса(реакцията) на умряла медуза.
Иначе само не съм съгласен ,че ако искаш да биеш коли 2х3 пъти по скъпи 335 е най-правилната кола, де но е красива особено твойта

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 01 Юли 2009, 21:15

BMW_RIDER написа:Дам, сигурно за това и не са сложили фабрично LSD на 335, щото според мен прекалено много ще се доближи до Мката. А при тоя въртящ момент е наложително и мисля ,че ще оправи част от проблемите за които пише колегата.


Аз съм с LSD от няколко месеца и не оправя проблема кой знае колко, щото по обясними причини не карам нон-стоп с изключени системи като един колега тук :mhihi: Иначе с изкл. системи става страшно, поне си слага (повечето) коне на асфалта ... пък и върви настрани, като същинска М-ка ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 01 Юли 2009, 22:21

Е нали се сещате, че е малко детинско да се сравнява пипната кола срещу стандартна :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е63 М6

Мнение от pavlito » 01 Юли 2009, 23:12

Към Koliu:
Колега, аз мисля, че при бензиновия двигател двете турбини даже подобряват звука на колата, а относно разхода на Х6-цата има друга тема за това , но ще ти кажа: изминал съм 2500км за три седмици откакто съм я взел нова и ми дава 17,4 среден разход.

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 02 Юли 2009, 8:09

При мен е твърдо 15/100 комбинирано, 20/100 градско с пържене и може да падне до 10-12/100 извънградско, ако не бързам и няма много тирове за изпреварване.

При всички положения дизела е по-икономичен, но мен това лично не ме бърка...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е63 М6

Мнение от pavlito » 02 Юли 2009, 8:41

По- икономичен е дизела, ако не смятаме подръжката на дизелова кола на около 100 000км карана в БГ с нашата качествена нафта ;) Тогава се почват едни скъпи ремонти.... и нещата стават на кантар горе-долу. Казвам го от опит :(

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 02 Юли 2009, 15:56

За мен това е твърде труден избор и ако трябва да избирам или бих спестил още малко за М3 ( разликата в цената не е кой знае колко по голяма, и обслужването също не е кой знае колко по скъпо) . Ако не виждам че не ми достигат бих взел 325д + чип + шпер и с рестото бих си направил една хубава почивка ;-)

Иначе 335и дърпа много! на Ицо колата от 200 до 260 си ги прави за норматив със свален таван :) И звука особенно ако се сложи едно хубаво гърне става убииствен!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 9.06.2008

Мнение от Koliu » 02 Юли 2009, 15:59

Относно разхода:
335d-то, което карах даде среден разход от 16,8 за изминати към 70 км - доста ръчкане. Мотора е разработен - на 25 000 км е някъде.
Но така или иначе разхода не ми е най-важен при тези 2 варианта.
i:d 0:1
Относно звука:
Няма място за сравнение
i:d 1:0
Относно последващ чип-тунинг:
d-то почти е стигнало тавана(или поне реално използваемия таван, особено на върт.момент), а при бензина има още доста какво да се извади...
i:d 1:0
Относно БГ-гориво:
Определено има по-голяма липса на качествена нафта по бенизоностанциите.
i:d 1:0
Относно сцеплението:
Видях какво става с 580 н.м. при дъжд, а щом и при 400 н.м Абсикс има проблеми със сцеплението, значи тук дизела отпада категорично.
i:d 1:0
ОБЩО: 4:1 за бензина, по мойта класация.
Сега остава скоро да се похваля ;)

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 02 Юли 2009, 16:02

GaD написа:За мен това е твърде труден избор и ако трябва да избирам или бих спестил още малко за М3 ( разликата в цената не е кой знае колко по голяма, и обслужването също не е кой знае колко по скъпо) .


Явно имаш ебати представите за "кой знае колко по-голяма", щото ако моята беше М3 и с тия екстри щеше да е 220-230 хилки или +40% :)

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 02 Юли 2009, 16:07

Гледай го така в момента съм сигурен, че може да се договори човек за М-ка като твойта с подобни екстри за кажи речи същите пари... или не повече от 20к нагоре. Което при 150к са 13% :)

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook