Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12842
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 03 Дек 2015, 21:10

The_One1 написа:
vld написа:
The_One1 написа:
vld написа:
The_One1 написа:Здравейте. Искам да попитам някой може ли да ми каже каква трябва да е компресията на BMW 320d Е91 177к.с.? Защото ми я мериха 22-24бара,а в сервиза ми казаха,че трябва да е между 28-30 бара. Нов съм и ако някъде греша се извинявам.Благодаря

Не е така както са ти казали, това което са ти цитирали е подходящо за компресия на предкамерен дизел, при комън рейл моторите е по ниска, даже под 20.

Мерси за отговора колега.И аз така бях чел някъде.При първото палене притриса за минутка- две и пропушва бял дим .. На диагностика гледаха корекциите и 2ра дюза не беше наред. Аз я преместих на 4-ти цилиндър и пак диагностика и проблема се премести там. Според мене е дюза а ме мятат за слаба компресия :dunno


В дюзата е, при такъв симптом.
Сипи в нафтата добавка за почистване и покарай малко извънградско по възможност, после проследи какви са показанията на дюзите, да видиш дали има промяна.
На тия дюзи подлежат ли на подмяна разпръсквачите?

Сипах добавка преди това ходих до родината на колата не помогна. До колкото ми казаха не подлежат на ремонт дюзите. Ще пробвам утре с нова дюза. Защото шефа на сервиза ми каза имаш компресионни проблеми (22 бара),ще видим тази работа. Само при първото палене е проблема като позагрее леко и не дават никакви корекции дюзите. Дюзите ги стендоваха и с ултразвук ги чистиха уж


И какво предлагат?
Сваляне на главата за ремонт и смяна на сегменти ли?
На какъв километраж е колата?
Ангренажа сменяван ли е ?
Аз съм имал случай от неработеща свещ да ми притриса така, след смяна на свещи проблема изчезна, при теб какво е положението със свещите и релето, лятото като беше топло правеше ли така или не?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 29.11.2015
Пол: Мъж
Кара: E91 320d 177hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от The_One1 » 03 Дек 2015, 21:28

vld написа:
The_One1 написа:
vld написа:
The_One1 написа:
vld написа:
The_One1 написа:Здравейте. Искам да попитам някой може ли да ми каже каква трябва да е компресията на BMW 320d Е91 177к.с.? Защото ми я мериха 22-24бара,а в сервиза ми казаха,че трябва да е между 28-30 бара. Нов съм и ако някъде греша се извинявам.Благодаря

Не е така както са ти казали, това което са ти цитирали е подходящо за компресия на предкамерен дизел, при комън рейл моторите е по ниска, даже под 20.

Мерси за отговора колега.И аз така бях чел някъде.При първото палене притриса за минутка- две и пропушва бял дим .. На диагностика гледаха корекциите и 2ра дюза не беше наред. Аз я преместих на 4-ти цилиндър и пак диагностика и проблема се премести там. Според мене е дюза а ме мятат за слаба компресия :dunno


В дюзата е, при такъв симптом.
Сипи в нафтата добавка за почистване и покарай малко извънградско по възможност, после проследи какви са показанията на дюзите, да видиш дали има промяна.
На тия дюзи подлежат ли на подмяна разпръсквачите?

Сипах добавка преди това ходих до родината на колата не помогна. До колкото ми казаха не подлежат на ремонт дюзите. Ще пробвам утре с нова дюза. Защото шефа на сервиза ми каза имаш компресионни проблеми (22 бара),ще видим тази работа. Само при първото палене е проблема като позагрее леко и не дават никакви корекции дюзите. Дюзите ги стендоваха и с ултразвук ги чистиха уж


И какво предлагат?
Сваляне на главата за ремонт и смяна на сегменти ли?
На какъв километраж е колата?
Ангренажа сменяван ли е ?
Аз съм имал случай от неработеща свещ да ми притриса така, след смяна на свещи проблема изчезна, при теб какво е положението със свещите и релето, лятото като беше топло правеше ли така или не?

Нищо не ми предлагат за сега,утре ще ходя в сервиза да видя какво става. Колата в момента е на 170хил. Ходих в Бмв Варна реални(уж). Сменяна е веригата,зъбни колела там разни др. в МКар. И лятото ми притрисаше за момент и край,а сега се задълбочи проблема. И релето на подгрева ми е за смяна,поръчано за утре. Но не вярвам да е от релето ,защото и лятото се обаждаше по малко.Не ми прави проблем на цилиндрите на които дава грешка релето,а грешката се мести с дюзата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София
Кара: e65

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Пилев » 04 Дек 2015, 7:38

Според мен си е точно от релето и някоя от свещите. Или по скоро е част от проблема. Не случайно колегата те пита, лятото дали е било така.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 29.11.2015
Пол: Мъж
Кара: E91 320d 177hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от The_One1 » 04 Дек 2015, 8:48

Пилев написа:Според мен си е точно от релето и някоя от свещите. Или по скоро е част от проблема. Не случайно колегата те пита, лятото дали е било така.

Да но лятото подгрева и свещите включват ли се изобщо :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 04 Дек 2015, 9:16

Коментирано е това, свещите при новите коли работят непрекъснато има допълнително включване при по-ниски температури, но и при 30 градуса пак си работят.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 29.11.2015
Пол: Мъж
Кара: E91 320d 177hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от The_One1 » 04 Дек 2015, 12:10

Сега съм в сервиза.Смениха релето и се пооправи паленето.Нямаше почти никакви колебания в оборотите,но си пропуши бяло за малко. Казаха ми компресията била ниска 24 бара а трябвало да е 27-8 и от там при студен двигател се е получавало колебанието в оборотите,докато позагрее.По трудно се възпламенявало горивото

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 04 Дек 2015, 14:04

Защо само релето ? Гледахте ли свещите

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12842
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 04 Дек 2015, 14:37

Добре де аз неразбирам защо да и е малко компресията?
Нека някой да даде точни данни според степента на сгъстяване кое колко трябва да е. :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 29.11.2015
Пол: Мъж
Кара: E91 320d 177hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от The_One1 » 04 Дек 2015, 17:22

Taruno написа:Защо само релето ? Гледахте ли свещите

Свещите бях ги сменял преди 2 месеца и 4-те и моите са работили,защото даваше грешка за изгорели подгреви. Сега и релето сменихме да видим какво ще се случи сутринта :banghead: . А за дюзата на която имам корекции при студен старт,господин майстора ми каза,че било от компресията притрисането и нямало да се оправи и да сменя дюзата. Каза ми ,че нямало смисал да ме вкарва в други разходи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 29.11.2015
Пол: Мъж
Кара: E91 320d 177hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от The_One1 » 05 Дек 2015, 11:16

Здравейте. Днес около 6:30 сутринта запалих колата,беше 1°с. И запали без никакви колебания,само пушеше бяло за две минутки.Досега никога не ми е палила така дори и лятото. Нямам dpf филтър и катализатор. Но снощи смених едната дюза за която ми твърдяха ,че е добре. С друга дюза купена 2-ра употреба. И за сега се радвам доста,дано всичко да си е дошло на място :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 05 Дек 2015, 17:11

The_One1 написа:Здравейте. Днес около 6:30 сутринта запалих колата,беше 1°с. И запали без никакви колебания,само пушеше бяло за две минутки.Досега никога не ми е палила така дори и лятото. Нямам dpf филтър и катализатор. Но снощи смених едната дюза за която ми твърдяха ,че е добре. С друга дюза купена 2-ра употреба. И за сега се радвам доста,дано всичко да си е дошло на място :bchug:


Нали знаеш че като е студено и е запалиш може да пуши и това е нормално, а щом нямаш дпф няма как като е студена да не пуши поне малко, и моята го прави а нямам проблеми, за около 1 мин. прпуши леко и това е.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 29.11.2015
Пол: Мъж
Кара: E91 320d 177hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от The_One1 » 06 Дек 2015, 8:09

Да нормално е след като няма дпф да пуши. Никой не можа да каже колко трябва да е компресията на този двигател. Но от както смених релето и дюзата(която аз сам реших да я сменя) нормално си пали за сега :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 22.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
Мечтае да кара: НЛО

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nasopraso » 08 Дек 2015, 17:53

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=520467

Пускам линка защо е тясно свързан с въпроса ми. Някой знае ли IR диода от линка по-горе какъв е точно, някакъв каталожен номер или нещо подобно или заменим с подобен? Обърнах два града и немога да намеря точно такова диодче, а проблема е само в него и няма никакъв смисъл да сменям целия модул който е 100 лв като може да се оправи за 0.20 лв
Всички удоволствия са описани в НК!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 2707E91 » 09 Дек 2015, 9:08

Има ли вариянт за ръчно профилактично раздвижване на геометрията на турбото на 2.0 163 коня

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12842
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 09 Дек 2015, 10:45

2707E91 написа:Има ли вариянт за ръчно профилактично раздвижване на геометрията на турбото на 2.0 163 коня

Варианта е просто да я караш с повечко газ да и пълниш оборотомера поне по няколко пъти в седмицата.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook